Meld een geschil met

Vakstaal.nl

Houd er rekening mee dat een geschil alleen kan worden ingediend als je klacht voldoet aan de volgende voorwaarden:
  1. Het betreft een overeenkomst op afstand (online bestelling) of een overeenkomst tot het verrichten van een dienst.
  2. De klacht is binnen de afgelopen 6 maanden bij de betreffende webwinkel gemeld.
  3. Het geschil heeft betrekking op een consumentenkoop en niet op een aankoop voor zakelijke doeleinden (B2B).
  4. De waarde van het geschil (het belang) bedraagt minimaal €25.

Na het indienen van een geschil:

Na ontvangst van het geschil krijgt de webwinkel 7 dagen de tijd om met een passende oplossing te komen. Indien er binnen deze termijn geen oplossing wordt gevonden, kun je WebwinkelKeur verzoeken om bemiddeling.

Na 7 dagen ontvang je automatisch een e-mail waarin je de status van het geschil kunt doorgeven. Op basis daarvan nemen wij contact op met jou en de webwinkel om gezamenlijk tot een oplossing te komen.


Verklaring:
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht

Upload een document (pdf-bestand) dat aantoont dat je de aankoop hebt gedaan. Denk aan een factuur, orderbevestiging per e-mail, of een betaalbewijs.

Voeg aanvullende documenten toe die relevant zijn voor dit geschil. Bijvoorbeeld correspondentie met de verkoper of foto's van het product.
Je kunt maximaal 3 bestanden uploaden. Dit kan eventueel ook later per e-mail

Je kunt maximaal 3 bestanden uploaden.