New Returns BV
Die 4 Webshops von New Returns BV haben eine kombinierte Bewertung von 8,4 bei 19.521 Kunden.
-
Chistel
Je kunt slecht kontakt krijgen met ze.
Ik bestelde een tv meubel , maar kreeg een koffer. Na een week mailen en berichten kreeg ik eindelijk een code om de koffer terug te sturen. Nu hoor ik dus niks meer over het tv meubel. Ik heb weer gemaild en zeggen ze dat het weer 14 dagen kan duren voordat het verwerkt is.
Wat verwerkt ??? De koffer , of dat ze de tv meubel eerst ergens op moeten halen of zo ? Ik heb zo'n spijt dat ik hier besteld heb.
-
Marjolein
Mijn product kwam prima binnen, maar bij het uitpakken en opzetten bleek dat er een verkeerd onderdeel in de doos zat waardoor ik het voetbal-doel niet op kon zetten. Op mail wordt niet gereageerd, klantenservice is niet bereikbaar. lang wachten en dan wordt er gewoon opgehangen. Zonde, het lijkt zo'n mooi initiatief
-
Steven
4 artikelen gekocht, onafhankelijk van elkaar. 3 kwamen aan met zwaar beschadigde en open verpakking. 1 artikel was defect en een ander zwaar beschadigd. 1 artikel was nog ok uit de beschadigde doos gekomen. Het 4e heb ik geannulleerd voordat het is verzonden, maar er komt geen bevestiging. Bellen is onmogelijk, na lange tijd in de wacht wordt er opgehangen. Op e-mail wordt niet gereageerd. Wel op Whatsapp, maar het gesprek stopt voortijdig en nu weet ik nog niets. Erg frustrerend allemaal, ik heb er geen vertrouwen meer in. Komt er geen reactie, dan doe ik aangifte van oplichting.
-
Timothy
Klantenservice van mijn voeten. Een houten tafel besteld en geleverd, dat ging vlot, iets te vlot, … Tafel was kapot en de schroeven ontbraken. Ondertussen al 4 maanden aan het regelen om deze op te sturen en geld terug te krijgen! DPD neemt he pakket niet aan vanwege verkeerd label van dit bedrijf. Telefonisch geen contact, via whatsapp en mail standaard mailtjes dat ze wachten op mijn retour. Heel dom, want het retour wordt niet aanvaard.
Wat moet ik nu doen?! -
FJ
KEINE EMPFEHLUNG
Auf Lieferkosten für defektes Gerät bleibe ich sitzen,
Kundensupport ignnoriert Anfrage komplett.
--
Bearbeitung und Versand der ursprünglichen Bestellung im Bereich des Normalen, automatisierte Kommunikation, soweit in Ordnung.
Nach wenigen Tagen war das Gerät unbrauchbar defekt.
Ein Austausch oder eine Reparatur (Nachbesserung) konnte durch Bwareshop nicht erbracht werden.
Mit einem zunächst angebotenen Gutschein war mir nicht geholfen, da das Gerät nicht mehr verfügbar war. Entsprechend erhielt ich meinen Kaufpreis erstattet.
Soweit so gut.
Auf den ursprünglichen Versandkosten blieb ich jedoch sitzen - für ein defektes Gerät, um dessen Entsorgung ich mich selbst kümmern darf.
Anfragen beim Support bleiben seitdem komplett unbeantwortet!
Hinwendungen an die info@ Email-Adresse werden freundlich beantwortet, jedoch nur mit dem Verweis, dass meine Nachricht weitergeleitet wurde.
Eine Bearbeitung oder konkrete Rückmeldung auf mein Anliegen erfolgte bislang (4 Wochen!) nicht - man wird als Kunde komplett ignoriert.
Dass ein Austausch oder eine Reparatur nicht möglich war, lag nicht in meiner Schuld, für mich wäre das die bevorzugte Lösung gewesen.
Auch wenn es nicht um einen Riesenbetrag geht,
dass ich letztlich auf den Versandkosten für ein nicht benutzbares Gerät sitzenbleibe, das ich zudem selbst Entsorgen muss (und damit das Geschäftsrisiko des Unternehmens mit trage), ist für mich als Endkunde schlichtweg nicht nachvollziehbar.
Das komplette Schweigen des Unternehmens auf meine Nachfragen ist eine Frechheit.
Daher absolut KEINE EMPFEHLUNG für BWareshop! -
HC
Een mooie bureaulamp besteld, maar de adapter ontbrak. Meerdere keren via het onlineformulier en per e-mail mijn klacht ingediend en aangegeven dat ik het product wil retourneren en mijn geld terug wil ontvangen. Helaas bieden ze, tegen mijn wens in, een tegoedbon aan in plaats van een restitutie.
-
Ron
Wacht helaas al 3 weken op mijn kunstkerstboom en krijg maar geen update op de status van verzending. Heb aangegeven mijn bestelling te willen annuleren zodat ik ergens anders een kerstboom kan halen zonder wachttijd, maar hier krijg je geen reactie op. Verder alleen maar een standaard bericht met dat ze een status update hebben gevraagd aan het magazijn in Duitsland waar ze binnen 48 uur antwoord van verwachten. Ter verduidelijking, ik heb dit exacte bericht al 2 weken op rij gekregen zonder daadwerkelijke update.
In het kort, als je een gok durft te nemen krijg je wellicht ooit een goed geprijsd product, maar het kan ook zijn dat je niks ontvangt en je je geld kwijt bent. Durf jij het aan? -
diana
pizarette bestelt
met pakjesavond opengemaakt wat zat er in de doos ?
een gebruikt koffiezetapparaat een waterkoker 2 mepaldrinkbekers een strijkijzer en 2 theedozen
maar geen pizarette van 59,99
compleet OPGELICHT dus
en telefonisch niet bereikbaar
i -
Opgelicht!!!
Ik bestelde een zelfreinigende XXL katten bak, maar ontving een gewoon model zonder adapter of handleiding. Telefonisch onbereikbaar, geen reacties op ap of mail
-
Donna
Auronic Robotstofzuiger met leegstation.. super blij met deze Robotstofzuiger. Makkelijke installatie. En veel functies. Ook dweilen werkt top.. mooie aankoop met leuk korting..
Tevreden klant.. -
Mo
Let op! Dropshipper met een dramatische klantenservice.
Op andere reviewsites komen ze niet verder dan een 1 of 2 maar hier weten ze een 9.2 binnen te harken??? Erg verdacht. Zeker als je gaat kijken naar de data en omschrijvingen van deze 5 sterren reviews.
Ze hebben wel een klantenservice telefoonnummer maar deze werkt niet. Het nummer is alleen om toekomstige klanten een veilig gevoel te geven. Je kan namelijk alleen mailen en appen. Na elk mailtje moet je 1 a 2 dagen wachten op een reactie en als je dan een reactie krijgt is deze vaag of brutaal.
Na twee weken wachten op een kastje dat de volgende dag verzonden zou worden ben ik gaan mailen. Ze gingen het onderzoeken. 5 mailtjes verder blijkt mijn kastje niet eens verzonden te zijn. De order was niet doorgekomen?? Raar verhaal. Ik wil nu mijn bestelling annuleren maar dat is ook een drama, laat staan mijn geld terug krijgen.
Een hoop frustratie voor een kastje van Eur61,- dat ik later terug heb kunnnen vinden op Shein voor Eur13,-
Wees lekker je eigen dropshipper en bestel direct in China. Niet bij deze oplichters!
-
Boze klant
Waar blijft mijn order? Ik hoor niets van jullie!!! wat een slechte service!!!! Jullie reageren nergens op! Ik wil weten wanneer jullie bezorgen. Als het zo lang duurt, wil ik hem geen eens meer! Telefonisch wordt de verbinding na 15 minuten verbroken. Jullie zijn enkele ster waard! Ik wacht al meer dag een week op deze order: #ORS553752 Op de site van de vervoerder staat dat het artikel nog niet is ontvangen van jullie. Geen info, geen telefoon, geen whatsapp, geen email, NIETS!
-
Hulya
Snelle levering, mijn bestelling was zo thuis!
-
Shannon
Al een maand bezig met een kapot product. Bedrijf bedenkt eigen regels die tegen de wet ingaan en weigert geld terug te geven en wil een coupon geven. Ze beroepen zich op wettelijke garantie en beweren dat een babybox dus maar 4 maanden mee hoeft te gaan, want toen was de box al kapot. Ik wil mijn geld terug want ik hoef niets anders van hun website. Communicatie bestaat onderhand al uit meer dan 20 mails over en weer. Ondertussen hebben ze gewoon hetzelfde product op voorraad in een andere kleur en zouden ze die dus kunnen leveren, maar ik word al vier dagen
genegeerd...... ik heb dus een kapot product, geen geld terug, geen nieuw/vervangend product en ook geen coupon. -
Ber
Onze tv standaard kwam incompleet aan. 3 Wieltjes ipv 4. Ik ben nu al 4 weken bezig om het ontbrekende wieltje geleverd te krijgen. Het product wordt nog steeds verkocht, dus lijkt het mij niet al te moeilijk om een wieltje uit een doos te halen en die op te sturen. Maar nee hoor....het is of een compensatie van 7,50 of het product retour sturen (voor eigen rekening!). Er wordt overwegend met standaard berichten gereageerd op Whatsapp. Telefonisch zijn ze al helemaal niet te bereiken.
-
Ali
Ich habe einen beschädigten Artikel erhalten.
Eigentlich sollte sowas heutzutage kein Problem darstellen nicht so bei diesem Verkäufer.
Obwohl ich mehrfach kommuniziert habe, dass ich eine Retoure wünsche wurde mir dreimal ein Gutschein versucht abzudrehen.
Als ich dann endlich ein Retourelabel erhalten habe, sollte ich auch noch dafür 7,99 Euro bezahlen obwohl der Artikel beschädigt geliefert wurde. Für die Rücksendekosten, obwohl der Artikel beschädigt an kam, soll der Käufer aufkommen.Antwort von BwareshopGuten Tag,
Es tut uns leid, dass Ihre Erfahrung mit unserem Service nicht zufriedenstellend war. Unser Ziel ist es, nachhaltige Lösungen zu fördern und unnötige Rücksendungen zu vermeiden. Daher haben wir Ihnen zu Beginn eine Entschädigung sowie einen Gutschein angeboten, um das Problem schnell und unkompliziert zu lösen. Wir entschuldigen uns, falls dies als mehrfaches Drängen wahrgenommen wurde.
Laut Ihrer ersten Mitteilung schien lediglich das Handbuch beschädigt zu sein, was wir nicht als Funktionsbeeinträchtigung des Artikels verstanden haben. Selbstverständlich haben wir Ihnen inzwischen ein Rücksendeetikett zur Verfügung gestellt. Wie auf unserer Webseite angegeben, übernimmt der Kunde die Rücksendekosten bei Artikeln, die nicht als defekt gelten.
Wir danken Ihnen für Ihr Feedback und entschuldigen uns nochmals für die entstandenen Unannehmlichkeiten. -
Birgit
der bestellte Wäscheturm war "deletantisch" verpackt und kam verbogen an. Nach Reklamation wurde mir aus "Nachhaltigkeitsgründen" 15 Euro Nachlass angeboten. nachdem ich dies abgeleht hatte, denn das Teil ist nicht zu gebrauchen, herrscht erst einmal Stille.
Ich würde hier nicht noch einmal einkaufen - schade. -
Win
prima pannen,elke keer weer super, alleen de verpakking van de pannen zoals ze verkocht worden in winkels was wat beschadigd maar daar doe je verder toch niks mee.
-
Dieter
Mijn horloge kwam defect aan,ook was het product al gebruikt.wat in de beschrijving anders was beschreven.dus voor mij de eerste maar vooral de laatste keer!
-
Bianca van den Kieboom
Mobiele airco zonder slang besteld, krijg ik 2 weken later een kapotte doos met daarin een heel andere airco dan ik had besteld. Wieltje kapot(zag je al door de doos omdat deze open was) er zaten 2 panelen bij die niet bij de airco hoorde en de airco deed het niet. Contact opgenomen om te retourneren. Krijg je eerst een heel verhaal over duurzaamheid, een vergoeding+aanbod om de kapotte airco te houden!!! Inmiddels wacht ik nog steeds op het retourneer bewijs. Moet ik dus ook nog met zo'n zwaar ding naar een afhaalpunt.