Easy Holland icon

Easy Holland

De 1 webwinkel(s) van Easy Holland samengevoegd worden beoordeling met een 9,3 door 317 klanten.

9,3
317 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 317 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Taal

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • A
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Geen pakket ontvangen en moet aangifte doen bij de politie wat totaal overbodig is ze kunnen gewoon een onderzoek aanvragen bij postnl en daaruit verdere actie nemen

    Antwoord van GotDeal

    Beste Adel,
    Als de mis gezongen moet worden, moet de hele mis gezongen worden....
    Zoals we in onze e-mails aan jou hebben uitgelegd, is jouw case (onderzoek) bij Post.NL al geopend. Wij maken gebruik van de verzenddiensten van Post.NL, en al onze leveringen worden gedaan met de verhoogde aansprakelijkheid (wij betalen zelf de kosten) om de bezorging te garanderen, omdat je moet tekenen voor ontvangst.

    Post.NL heeft ons laten weten (via track&trace) dat op 18-06 om 17:23 het pakket is bezorgd en voor getekend.

    Ons advies om naar de politie te gaan was gebaseerd op jouw e-mail waarin je verklaarde dat de handtekening op de track&trace voor de ontvangst van het pakket niet van jou is.
    Aangezien wij niet de pakketdienst zijn en wij geen officiële instantie zijn om dit te controleren hebben wij het advies gegeven. Omdat je in discussie gaat over wat Post.NL beweert.


  • Yassin
    Review voor GotDeal

    great service

  • J. Bakarbessy Marante
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Ben blij met mijn aankoop alleen was de doos gescheurd waar mijn aankoop in zat.

  • Matthé Snijders
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Alles naar wens.

  • Jiri Sabol
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Ik heb de zending nog steeds niet ontvangen. Vanaf 2 april is de zending nog onderweg. Vandaag is het 5 april. Post NL is een slechte partner.

  • Gerard sas
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Prima prijzen en snelle levering

  • Hauben Werner
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Geweldige service.

  • Ronny Verbelen
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Zeer goede prijs voor de Samsung soundbar , en redelijk snelle levering.

  • Fadl Almakhzoum
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Bedankt voor je snelle reactie op berichten. Ik raad aan om in de winkel te kopen. Snelle reactie en goede behandeling

    Antwoord van GotDeal

    Beste Fadl Almakhzoum,
    Je had ook per e-mail contact kunnen opnemen met onze klantenservice als je vragen had.
    Uw bestelling is geplaatst op vrijdagmiddag (15:30), na uw bestelling is er telefonisch contact met u opgenomen om het huisnummer te verduidelijken.

    Uw bestelling is vrijdag overgenomen door Post.NL. Zij sturen je de track&trace per e-mail (misschien in spam). Normaal gesproken worden bestellingen de volgende dag bezorgd, maar aangezien het bijna weekend was is dat niet gegarandeerd, het hangt af van Post.NL en hun depot.
    Zoals ik ook in mijn e-mail schreef wordt je bestelling morgen geleverd.

  • Kai Maassen
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Betrouwbaar me twijfels op begin want zag sketchy uit maar ps5 is binnen 🥳

  • C. Vrolijk
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Gewoon goed

  • Johnny Pollez
    Geverifieerde klant van GotDeal

    correcte en snelle levering. Artikel voldoet aan de beschrijving op de website.

  • Milo Charlier
    Review voor GotDeal

    betaling met in3, alles verliep vlot!

  • Dirk Bonte
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Aankoop steelstofzuiger thuis afgeleverd. Kon de bestelling goed opvolgen. Goed product.

  • lora m.
    Review voor GotDeal

    prima!

  • Richinell Illis
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Mooie prijzen. Alleen 1 dag later dag gepland bezorgd

  • Thom
    Review voor GotDeal

    goede

  • Elléa
    Review voor GotDeal

    very satisfied with my order, made a much appreciated gift. thanks to customer service who was able to help me with shipping. this period is always difficult with shipping time

  • JMF
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Je moet de retour van een product zelf betalen en super moeilijk om te retourneren, omdat het zoveel moeite kost, zoveel stappen om een product te retourneren. In de mail staat ook te veelste veel tekst hoe je moet retourneren.

    Antwoord van GotDeal

    Beste Jian Ming Fung,
    Voor de duidelijkheid willen we u erop wijzen dat:
    - U bij het plaatsen van uw bestelling akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden.
    - De e-mail met uitleg over de retourzending is een standaard e-mail die elke klant die retourneert ontvangt.
    - Omdat sommige webshops het retourneren (herroepingsrecht) gratis aanbieden, verwachten consumenten soms dat het retourneren van een bestelling altijd gratis is. Dit is absoluut niet het geval.
    - Het product met alle toebehoren opnieuw verpakken, zorgvuldig behandelen, naar een post.nl punt brengen en vervolgens de track&trace per e-mail naar ons toesturen is geen grote en bewerkelijke klus.... maar het hangt ervan af op welke manier men het gewend is....

    Fijne feestdagen.

  • Louise Keus
    Geverifieerde klant van GotDeal

    Heel snel geleverd. En tevreden met de televisie.

    Antwoord van GotDeal

    Beste Louise,
    Fijn om te lezen. Bedankt