The Living Company BV
Zajedno, 1 webshop/ovi od The Living Company BV ocijenjeni su s 9,3 od strane 114 kupaca.
-
Leonie
Goed contact met de klantenservice na het doorgeven van een klacht!
-
Emilia
Twee lampen betseld met verschillende leverdatums. Tot mijn verbazing zijn beide lampen gister super snel geleverd. Toppers!
-
Joke
SUPER blij met de mooie Arne Jacobsen lamp van Louis Poulsen :)
-
Leen
Handleiding zou iets meer stapsgewijs en gedetailleerder kunnen. 2 schroefjes ontbraken, maar dat kon ik zelf oplossen.
-
Marloes
De bestelling is zeer spoedig verzonden naar ons vakantiehuis in Spanje.
Het enige minpunt wat ik heb is dat de transporteur iets duidelijk had kunnen zijn in de aflevertijd zodat ik niet de hele dag gebonden zat aan huis, maar dat tegelijkertijd een kleinigheid. Gracias! -
Christina
Leuke meubels voor een redelijke prijs. Een aantal stappen in de instructies mogen iets duidelijker maar in het algemeen goed te volgen.
-
Janiek
De fotos, het bestellen, de informatie over product en levering zijn goed en duidelijk.
Erg mooie aparte producten en goede kwaliteit/prijs verhouding.
De levering duurt wat lang en de verzendkosten zijn hoog. -
Vera
Levering duurde helaas langer dan aangegeven.
Wel tevreden met het product. -
Michelle
Erg mooie lamp maar toch 4 sterren omdat de lamp meer donderblauw is dan blauw
-
Konstantina M.
I have been trying to cancel my order, which I made on July 16th this summer, for almost three months now. The store has not responded to any of my emails, and I've sent at least four. It has been an incredible back-and-forth with Klarna as well since I will not accept the charge for something I canceled and never received. It is not too late to actually respond to your clients and cancel an order when they ask you to on the same day of confirmation.
Update: The store has forcefully sent me the item after 1,5 months since the order and keeps ignoring my e-mails. I have not received the item. I canceled on the same day of confirmation, July the 16th.Odgovor od Living and CompanyHi Konstantina,
Thank uou for your feedback!
We apologise for your inconvenience that this was not called in the first place, we cannot see any cancellation in our system.
Because of this the order was shipped and according to the tracking this was declined by you and returned to us last week.
We contacted you by email and look forward to receive a reply so we can resolve the issue for you.
Again our sincere apologies! -
Schneider
Sommige artikelen werden geleverd zonder verpakking maar wel netjes in een verzenddoos.
-
Marieke
Onlangs heb ik een lamp besteld bij Living and Company, en ik ben enorm tevreden over zowel de aankoop als de algehele ervaring met de webshop.
-
Britt
Vriendelijke klantenservice met snelle oplossing
-
Swifterbant
Zoals altijd goed en tijdig geleverd :)
-
Wiepke
Gewoon goed en snel
-
Johanna
Toffe site met veel mooie spullen.
Snelle levering.
Wel veel overtollig veel verpakkingsmateriaal, daarom vier sterren. -
Marie
Eerlijk en transparant. Goede service. Mooie parasol.
-
Bea
Snelle levering maar bijna onmogelijk ( is ons nog steeds niet goed gelukt) om de lampen recht te hangen.
-
Wieland
Snel in huis
-
K.
Goede prijs en mooie collectie.
Verkopen leuke merken.