De dag al na mijn bestelling, heel mooi armbandje en elastiekjes ontvangen in nette verpakking. Alleen beetje jammer dat t niet opgevraagde kadoadres aankwam maar bij mezelf. Misschien door december drukte misgegaan? Niets meer over gehoord. Jammer.. nu koste het mij dubbele verzendkosten. Maar goed..
Approvato
Membro di ValuedShops dal 2016
Monitoraggio regolare
Condizioni chiare
Gestione dei reclami
Vero imprenditore
ValuedShops recensioni
Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.
- Anita van Dam
- Kleijnen
Snelle reactie op vragen en een snelle levering. Mooie producten
Come valuta Hippe Girls?
- Fam. J. Putter
.
- Lena Borkowitz
Snelle levering, ondanks de kerstdrukte, goede prijs kwaliteit verhouding.
- Mariskadiepeveen@hotmail.com
Mooie oorbellen! Ze zijn iets kleiner dan verwacht, maar is juist mooi. Leuk ingepakt. Snel bezorgd.
- Y.M. Wong
Zeer tevreden. De volgende dag al bezorgd. Ons nichtje van 10 jaar was er erg blij met haar roze (hang) oorbelletjes (met haakjes sluiting) en de zwanen knuffel met muziek is erg leuk om te geven (hoog aah gehalte)