Goede service, leuk ingepakt.
Approvato
Membro di ValuedShops dal 2016
Monitoraggio regolare
Condizioni chiare
Gestione dei reclami
Vero imprenditore
ValuedShops recensioni
Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.
- Nienke
- Saskia Wolfkamp
Leuk verpakt, maar toch klein genoeg voor in brievenbus.
Come valuta Hippe Girls?
- Marijke
Prima webwinkel, snelle verzending. Enige aandachtspunt vind ik de overdaad aan mails die je krijgt. Eentje voor bestellen, eentje voor betalen, eentje voor ingepakt, eentje voor verzonden, eentje voor track en trace code.
- Lonneke Retel
Weer een snelle en correcte afhandeling 👍🏻
- peggy
Gewoon supper !! Netjes verpakt en mooi op tijd geleverd.....ik ben echt zeer tevreden echt waar !! Toppie !!
- Peggy Van Bunderen
Vriendelijk geholpen.