Goede levering en het geheel is heel persoonlijk. Met veel aandacht gemaakt en verzonden. Het zag er heel mooi en "gezellig" uit en er zat zelfs nog een lekker spekje bij. Kortom: groot feest voor onze dochter! Erg leuk en een aanrader.
Aprobada
Tienda adherida a ValuedShops desde el 2016
Seguimiento regular
Condiciones claras
Resolución de conflictos
Verdadero emprendedor
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- Marjolein
- Marianne de Jong
Grote keuze oorbellen en een redelijke prijs.
¿Cuál es tu valoración de Hippe Girls?
- sanna haalebos
Leuke oorbellen, snelle levering.
- Isabelle Hoppener
Door post nl werd het pakje pas na een week bezorgd maar in de tussentijd wel erg prettig contact met hippe girls. En vanuit hen ook de oplossing het eventueel Opnieuw te verzenden. Dit bleek uiteindelijk niet nodig!
- Coco Tolud
Mooie sieraden voor mooie prijsjes!
- Rita Styl
Vlugge verzending , goede verpakking