Lieffeling
Lieffeling heeft hippe kinderkamer accessoires & lifestyle artikelen voor baby's en kids! Lieffeling is de webwinkel voor hippe kamertjes, leuke inspiratie & stylingsadvies!

Naast kinderkamer accessoires kan je bij ons ook terecht voor leuke cadeau artikelen. Kleding, hip speelgoed & lifestyle artikelen voor baby's & kids vind je bij Lieffeling! Wij pakken je cadeautjes ook nog eens 'gratis' leuk voor je in! Dat is nog eens leuk geven! Neem snel een kijkje in onze webshop!
8,9
509 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 491 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 323 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Beumer
    Geverifieerde klant van Lieffeling

    3 weken terug iets besteld en betaald, maar nog steeds niets ontvangen.
    2x gemaild naar de klantenservice, maar ook daarvan geen enkele reactie.

  • K. Lenting
    Review voor Lieffeling

    3 weken geleden heb ik een bestelling geplaatst. Na de bestel- en betaalbevestiging heb ik niets meer van lieffeling gehoord, ondanks diverse pogingen van mijn kant om contact te krijgen via mail en telefoon. Ik vind dit niet klantvriendelijk en erg onzorgvuldig. Ik hoop het geld nog terug te krijgen..

  • Hoe beoordeel je Lieffeling?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Liza
    Geverifieerde klant van Lieffeling

    Hele mooie producten op de website! Ik ben er super blij mee. Een aantal producten wordt geleverd d.m.v. dropshipping dus de levertijden zijn soms wel lang.

  • Asia Elaz
    Geverifieerde klant van Lieffeling

    Het product viel erg tegen.

    Antwoord van Lieffeling

    Beste Asia Elaz,

    Bedankt voor je bericht en feedback
    Kun je aangeven wat er tegen valt van jouw bestelling? Wij hebben hier namelijk geen email over mogen ontvangen.

    Vriendelijke groet
    Lilian
    www.lieffeling.nl

  • Emmy
    Geverifieerde klant van Lieffeling

    Het product op zichzelf is van goede kwaliteit en was goed verpakt voor verzending. Levering duurde echter veel langer dan verwacht. Op zich geen probleem, maar toen ik wilde navragen hoe lang de levering zou zijn kreeg ik nauwelijks contact met de verkoper. Mij. Tip is daarom om te werken aan verwachtingsmanagement bij levering. Wachten is nogmaals niet erg maar ik zou graag weten hoe lang ongeveer.

  • Silke
    Review voor Lieffeling

    14 januari 2024 een bestelling gedaan (en betaald!!) voor de babykamer, tot op heden niets ontvangen en ook geen reactie gehad op meerdere contact pogingen. Meermaals telefonisch contact gezocht (voicemail ingesproken) en meermaals een e-mail gestuurd, helaas nog steeds geen reactie. Ik baal enorm en zie dat er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem. Had ik maar eerder naar deze reviews gekeken! Enorm veel spijt, want het leek een leuke webwinkel met leuke spulletjes.

  • Angelique
    Geverifieerde klant van Lieffeling

    Ik heb het tweede gedeelte van mijn bestelling nog niet ontvangen. De eigenaresse is niet te bereiken telefonisch en per mail.

    Antwoord van Lieffeling

    Beste Angelique Dirks,

    Bedankt voor je feedback en review.
    Volgens mij gaat er iets langs elkaar heen in de communicatie.

    In de verzendbevestiging van het al ontvangen deel heb ik vermeld dat het bestelde kussen zo spoedig mogelijk nageleverd zal worden.
    Het bestelde kussen moet namelijk bij onze leverancier Lorena Canals vandaan komen.

    Op dit moment zijn wij nog in afwachting van de leverdatum van het door jou bestelde kussen.
    Het spijt mij dat wij op dit moment minder goed telefonisch bereikbaar zijn, dit komt door een verhuizing van ons magazijn.

    Wij zijn uiteraard jouw bestelling niet vergeten en doen er alles aan om dit kussen zo spoedig mogelijk geleverd te krijgen.

    Mochten er nog vragen zijn stel ze gerust per email.

    Voor nu een fijne avond gewenst.

    Vriendelijke groet,

    Lilian
    Lieffeling.nl

  • Kim Berg
    Geverifieerde klant van Lieffeling

    Snelle levering,
    Super service!

  • Bart Franken
    Geverifieerde klant van Lieffeling

    Op tijd geleverd, goed op de hoogte gehouden via mail. Netjes verpakt en artikelen volgens verwachting.

  • M de jong
    Review voor Lieffeling

    Helaas heb ik het bestelde product nog steeds niet ontvangen. Na diverse pogingen telefonisch en via mail contact te krijgen blijft het stil vanuit Lieffeling. Heel jammer. Geld waarschijnlijk weg. Het bestelde product had de finishing touch voor de babykamer moeten zijn. Had ik de andere reviews maar eerder gelezen!

  • Frans
    Geverifieerde klant van Lieffeling

    Ik heb op 25-10 drie schilderijtjes voor een babykamer gekocht. Ik probeer in contact te komen. Echter op de mail en het telefoonnummer wordt niet gereageerd. Ik weet nog steeds niet of het vertsuurd is of wordt. Het zou mooi zijn als ze eens reageren.
    Ik las ook dat dat er iedere keer iets is met ziekte of zelfs ziekenhuis. Dat is natuurlijk triest, als het waar is. Maar je zou eraan kunnen gaan twijfelen omdat iedere eer als er een klacht is dit wordt geroepen en enkele dagen later het product verstuurd wordt. Ik vindt het nog steeds waardeloos.

  • Jacqueline van Beijeren
    Geverifieerde klant van Lieffeling

    Mijn product is aan 1 zijde verkleurd, ik stuurde daar een mail over en kreeg als reactie: wat vervelend om te lezen dat het product niet aan je verwachtingen voldoet. Wij hebben deze allemaal binnen gekregen in dezelfde kleurvariant vanuit de leverancier.
    De artikelen staan bij ons ook niet in het uv licht dat ze kunnen verkleuren.
    Ik mag het product wel terugsturen.. Deze klacht is niet serieus genomen. Na mijn reactie op deze mail heb ik geen mail meer terug gekregen.. zeer slecht om zo met je klanten om te gaan. Bij terugsturen moet ik verzendkosten betalen, samen met de verzendkosten van het versturen is het dan duurder dan het product zelf. Ik ben zeer slecht te spreken over de service.

  • Marieke Van Opijnen-Prins
    Geverifieerde klant van Lieffeling

    Mooie lamp. Zeer blij mee

  • Kees Visser
    Review voor Lieffeling

    Snel verzonden en het zag er prachtig uit!

  • Patrick
    Geverifieerde klant van Lieffeling

    Geen reacties op e-mails of telefoon, product pas verstuurd na interventie VISA en dan nog beschadigd ook

    Antwoord van Lieffeling

    Goedemorgen Patrick,

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb geen melding of email ontvangen van VISA. Daarnaast was ik helaas recentelijk opgenomen in het ziekenhuis, waardoor niet alle communicatie correct is verlopen.
    Wellicht kun je mij aangeven wat er beschadigd is? Dan zal ik dat uiteraard netjes oplossen.
    In afwachting van jouw reactie.
    Vriendelijke groet Lilian

  • Stefan Broeder
    Geverifieerde klant van Lieffeling

    Mooie producten en goede service!

  • Esther Jans
    Geverifieerde klant van Lieffeling

    Cadeau op 13/9/23 besteld en vandaag 25/9 nog steeds niets vernomen na te hebben gemaild, gebeld, en voicemail achtergelaten. Geen enkele reactie tot op heden. Zeer teleurstellend hoe slecht de communicatie verloopt. Hoop op een goede afloop via deze weg…?
    Aanvulling: na een account aangemaakt te hebben en een slechte review te hebben achtergelaten, wel dezelfde dag nog een reactie gekregen en volgende dag de bestelling in huis.

    Antwoord van Lieffeling

    Goedemorgen Esther Jans,

    Helaas is jouw bestelling niet tijdig verzonden door mijn eigen ziekenhuisopname.
    Ik verneem graag of jij de bestelling inmiddels wel in goede orde hebt mogen ontvangen?
    In afwachting van jouw reactie
    Vriendelijke groet Lilian

  • Christine Schneider
    Geverifieerde klant van Lieffeling

    Alles bestens, vielen Dank! Lieferung nach Deutschland funktionierte problemlos. Das bestellte Kissen ist von tadelloser Qualität und wunderschön 🥰

  • Michelle Houben
    Geverifieerde klant van Lieffeling

    Bestelling geplaatst op 3 augustus maar 19 augustus nog steeds niet binnen en geen reactie op mijn tweede mail, jammer had graag het geboorte cadeau willen geven op de gewenste dag.

    Antwoord van Lieffeling

    Beste Michelle,

    Het is helaas heel vervelend dat jouw bestelling niet door PostNL is afgeleverd. Op het moment dat je contact met mij hebt opgenomen heb ik direct een onderzoek in laten stellen bij PostNL en ben ik helaas nog altijd in afwachting.
    Wel heb ik inmiddels een nieuwe bestelling naar jou verzonden en zojuist jou voorzien van de track en trace gegevens. Ik hoop dat jij deze bestelling spoedig in goede orde zal ontvangen.

    Laat jij het ons weten zodra de bestelling is ontvangen? Dit ligt helaas buiten onze macht om dat jouw bestelling is zoekgeraak.

    Vriendelijke groet,
    Lilian
    www.lieffeling.nl

  • Marielle
    Review voor Lieffeling

    Aantal weken geleden muurstickers besteld maar nog niks ontvangen. Krijg geen reactie per mail of telefoon. De baby is er bijna en wil graag het kamertje afmaken.