GYZS.nl
-
Nico
Na een bestelling te hebben geplaatst werd ik netjes op de hoogte gehouden over de levering. Dat ging ook niet geheel vlekkeloos. Kreeg het verkeerde onderdeel toegestuurd. Moet je een retourmelding maken en heb er een mail achteraan gestuurd. Na een week kreeg ik een mail met excuus en een paar opties. 1 optie gekozen en na een goede week kreeg ik als nog het juiste onderdeel wat ik had besteld. Overal kunnen fouten gemaakt worden en dan is het hoe pak je het aan?
Had in mijn ogen met een sneller communicatie naar de klant toe een hogere score verdiend.Antwoord van GYZS.nlBeste Nico,
Bedankt voor je eerlijke review en het delen van je ervaring. Allereerst onze excuses voor de foutieve levering en het feit dat de afhandeling daarna langer duurde dan wenselijk was.
We zijn blij dat het juiste onderdeel inmiddels in je bezit is, maar we zijn het volledig met je eens: waar gewerkt wordt vallen spaanders, maar de kracht zit in de snelheid van de oplossing. Een week moeten wachten op een reactie na een foutieve levering is inderdaad te lang, zeker als je graag verder wilt met je klus.
Jouw feedback over de snelheid van de communicatie nemen we intern mee om ons retourproces scherper in te richten. We waarderen het dat je ons ondanks de vertraging de kans hebt gegeven om het op te lossen en hopen je een volgende keer een vlottere ervaring te kunnen bieden.
Veel succes met de montage van het onderdeel!
Met vriendelijke groet,
Team GYZS -
Winfried
Makkelijk bestellen en snel geleverd
-
Hoe beoordeel je GYZS.nl?
-
Jan
Zoals altijd is de bestelling keurig op tijd en volgens aanvraag geleverd.
-
Erik
vlot en makkelijk te bestellen!
-
P.Szegedi
Probleem goed opgelost na kleine onduidelijkheid.
-
Etienne
Overzichtelijke en goed werkende website, levering mooi op tijd.
-
A.
Supper snelle levering. Goed verpakt. TOP
-
D.Tijssens
Het juiste product werd geleverd, het product werd goed verpakt en afgeleverd volgens afspraak, ik zou de volgende keer wederom hier bestellen!
-
Linda
Snelle bestelling, afhalen wanneer het mij uitkomt
-
Kees
Snel geleverd tegen goede prijzen
-
Renaat
Snel bediend uit groot gamma
Voor mijn projecten als zelfstandig metaalconstructeur kan ik rekenen op Gyzs voor mijn scharnieren, bevestigingsmateriaal etc. Goeie website, stipte levering! -
Pieter
Snelle levering in goede verpakking
-
Willem
Bestel Axa kogellagerscharnier, en je krijgt een chinees merkje (zonder AXA logo) parallel import. Als je dan een bezwaar maakt dan maakt het allemaal niet uit en is echt goed hoor. Als je dan nog steeds niet wilt dan krijg je AXA aan de telefoon en zij beweren dat het echt AXA is. Tuurlijk... nu echt niet. Ja het wordt als B merk door AXA in de markt gezet en GYZ verkoopt het als AXA. Laat je niet besodemieteren door het bedrijf. Het duurt weken voordat je een credit factuur krijgt. Die ook niet klopt en omdat je zit te zeiken moet je retour kosten betalen. Zakelijk my Ass........
Antwoord van GYZS.nlBeste Willem,
Bedankt voor uw scherpe feedback. We betreuren het enorm dat er bij u zoveel wantrouwen is ontstaan over de geleverde scharnieren en onze afhandeling daarvan.
Wat betreft het product: we begrijpen de verwarring, maar we willen benadrukken dat we u absoluut niet hebben willen misleiden. AXA levert deze specifieke uitvoering (maat en materiaalsoort) momenteel uitsluitend in deze variant. Hoewel het logo wellicht afwijkt van wat u gewend bent, is dit het officiële product dat AXA voor deze lijn hanteert. We hebben hierover, zoals u aangeeft, ook direct contact gehad met de fabrikant om dit te bevestigen.
Dat neemt niet weg dat de administratieve afhandeling die u beschrijft, de vertraging bij de creditnota, de foutieve berekening van de korting en de discussie over de retourkosten simpelweg niet goed is gegaan. Dat is niet de zakelijke relatie die wij voor ogen hebben en daarvoor bieden we onze oprechte excuses aan.
We zullen de informatie op onze website kritisch bekijken om de merkvoering van AXA voor deze specifieke lijn nog duidelijker te communiceren.
Met vriendelijke groet,
Team GYZS -
Menno
Het bedrijf waar “ binnen 3 dagen geleverd “ betekent “ na 14 dagen en een paar loze mails”.
Uiteindelijk kreeg ik maar één kant van de deurschilden (en dat voor maar liefst veertig euro, en ja u leest het goed €40,-)
Symbolisch, want de service is ook half.
Ik schrijf zelden reviews, maar GYZS verdient er eentje — als waarschuwing.
GYZS adverteert snel, maar levert traag.
Bestel hier gerust als je graag verrast wordt… maar verwacht dan geen aangename verrassing.
Eerlijk gezegd is één ster nog te veel.Antwoord van GYZS.nlBeste Menno,
Bedankt voor deze duidelijke, kritische review. We balen er flink van dat u deze ervaring heeft gehad, want dit is absoluut niet de service die we willen bieden.
Het spijt ons oprecht dat de levertijd van 3 dagen is uitgelopen naar 14 dagen en dat de communicatie daarover vanuit onze kant niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen de frustratie over de prijs-kwaliteitverhouding als u het gevoel heeft slechts een 'halve' set te hebben ontvangen voor dit bedrag.
We willen dit graag voor u uitzoeken. Soms worden specifieke deurschilden inderdaad per stuk verkocht (bijvoorbeeld voor renovatie), maar als dit niet duidelijk op de website stond of als er simpelweg een fout is gemaakt bij het inpakken, lossen we dit graag met u op.
Nogmaals onze excuses voor de negatieve verrassing.
Met vriendelijke groet,
Team GYZS -
Niek
Klantenservice doet er drie weken over om te reageren en snappen er niets van.
Antwoord van GYZS.nlGemini zei
Beste Niek,
Onze oprechte excuses voor deze zeer late reactie. Een reactietermijn van drie weken is absoluut niet de standaard die we nastreven en we begrijpen dat dit tot grote frustratie heeft geleid.
Het spijt ons dat we u het gevoel hebben gegeven dat we de kern van uw vraag niet begrepen. We willen dit graag rechtzetten.
Met vriendelijke groet,
Team GYZS -
Rink
Heb bij gijsz via bol.com 1x 100stuks vlechtschermsteun besteld en kreeg vervolgens 1stuk vlechtschermsteun.
Heb hierover contacht gehad met Quintin van bedrijf Gijsz en die zij uiteindelijk dat het om een prijsfout ging.
Heb wel mijn geld retour gehad maar vind het schandalig dat er 1 beugeltje verstuurd wordt terwijl er duidelijk 100stuks besteld zijn.
Voelde me echt voor de gek gehouden bij het openen van het doosje.
Antwoord van GYZS.nlBeste Rink,
Bedankt voor je review. Het spijt ons oprecht dat de levering van je bestelling via Bol.com zo’n nare verrassing was. We begrijpen heel goed dat het openen van een doosje met slechts één beugeltje, terwijl je er 100 verwachtte, voelt als een slechte grap.
Er is hier inderdaad sprake geweest van een foutieve koppeling in de prijs en eenheid op het platform. Hoewel we de bestelling helaas niet voor die prijs konden naleveren en het aankoopbedrag direct hebben teruggestort, begrijpen we dat dit de teleurstelling op het moment van uitpakken niet wegneemt. Dit had simpelweg niet zo verstuurd mogen worden.
We hebben dit intern besproken om onze controle op prijsfouten en afwijkende bestellingen te verbeteren, zodat we klanten in de toekomst sneller en duidelijker kunnen informeren vóórdat er iets verstuurd wordt.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team GYZS -
willem van soeren
altijd prima zaken gedaan met deze leverancier, alleen de laatste paar keer wilde men geen materiaal leveren omdat de order uit 40 eenheden bestaat en dit teveel moeite kost, en men je gewoonweg niet helpt met een slap whats appje en excuses voor het ongemak, zijn ze mij als klant kwijt inmidels een andere leverancier gevonden die de order wel in behandeling genomen heeft en keurig een offerte heeft gestuurd en binnenkort tot uitlevering overgaat. kortom ik bestel hier niks meer. en als dit bij meerdere klanten gebeurd kunnen jullie de tent beter sluiten. nu een dag later een standaard zinnetje neerzetten denken dat ik nog ga bestellen kom op zeg ik wil niet nogmaals teleurgesteld worden, jammer gyzs. een klant kwijt.
Antwoord van GYZS.nlBeste Willem, wat vervelend om te horen. We vinden het jammer dat we uw speciale bestelling van producten die wij niet in ons normale assortiment voeren niet hebben kunnen leveren. Als u 1 of meerdere van de 80.000 artikelen die wij wel in ons assortiment hebben zou willen bestellen helpen we u heel graag. Met vriendelijke groet, Team GYZS
-
Jatak
Op 14 augustus een bestelling gedaan. 8 september zou leverdatum zijn. Na telefonisch contact 12 september konden ze nog niet uitleveren en zouden ze contact opnemen. Tot op heden niets gehoord en niets geleverd.
Antwoord van GYZS.nlBeste Jatak,
Onze oprechte excuses voor deze gang van zaken. Het is ontzettend vervelend dat u na de verschoven leverdatum van 8 september niets meer van ons heeft gehoord, ondanks uw telefonische contact op 12 september.
Dit is absoluut niet de communicatie en service die we onze klanten willen bieden. Het lijkt erop dat er in de opvolging van uw bestelling iets flink is misgegaan, waardoor u onterecht in de wacht bent gezet.
Volgens onze gegevens heeft u ondertussen uw bestelling ontvangen, we hopen dat u er alsnog veel plezier van heeft.
Nogmaals excuses voor het lange wachten en het gebrek aan informatie.
Met vriendelijke groet,
Team GYZS -
HJ
Er zijn veel ervaringen over levertijden die niet gehaald worden. Echter wanneer je 1 dag te laat bent met retourneren (moet al binnen 14 dagen) krijg je nul op rekest. Producten zijn oké, toch op deze manier een naar gevoel overgehouden aan GYZS.
Antwoord van GYZS.nlGeachte klant, onze excuses, er is een fout gemaakt bij het beoordelen van uw retour. Ondertussen hebben wij contact gehad en uw retour gewoon behandeld. Wij hopen dat uw klacht zo opgelost is. Met vriendelijke groet, Team GYZS
-
kris
artikel stond € 1,21 geprijsd als ik de bestelling plaatste van 130 stuks stond het artikel ineens € 1,41 geprijsd . ik heb dan een chatbericht gestuurd en ze bedankten mij voor het verwittigen van de fout . Ze zeiden dat ik ze nu kon bestellen dat het aangepast was en wat bleek ??? ze stonden nu € 1,71 het stuk .ipv mij te bedanken en ze mij aan 1,21 te geven maken ze ze nog wat duurder . wat een service dit heb ik nog nergens meegemaakt .