Streekvers.nl
-
Fenny Frens-Mooiweer
Snelle reactie per mail, goede service en supersnelle levering.
-
Ria Mikac- van den Heuvel
Ik ben niet tevreden met de 15 witte kolen die ik heb besteld voor het maken van zuurkool met hele bladen. Dit is een Servisch recept. De kolen waren vrij klein er er zaten kolen bij ten grootte van een sinaasappel en allen voor dezelfde prijs. Dus eenmalig en nooit meer.
Antwoord van Streekvers.nlBeste mevrouw Mikac – van den Heuvel,
Hartelijk dank voor uw bestelling en uw feedback. Wat jammer om te horen dat de witte kolen niet aan uw verwachtingen voldeden, zeker omdat u ze speciaal had besteld voor het maken van zuurkool met hele bladen. Dat begrijpen wij goed.
Onze witte kolen worden normaal gesproken op gewicht en kwaliteit geselecteerd, maar het lijkt erop dat in uw bestelling enkele exemplaren te klein waren voor uw toepassing. Dat had niet mogen gebeuren en dat lossen we graag netjes voor u op.
We hebben geen bericht of telefoontje van u ontvangen over deze klacht. Vaak kunnen we het dan direct oplossen, bijvoorbeeld door vervangende producten te sturen of een passende compensatie te bieden. Kunt u aangeven waarom u geen contact heeft gezocht? We denken heel graag mee en willen onze service blijven verbeteren.
Als u ons alsnog een foto zou willen sturen van de ontvangen kolen en aangeven hoeveel daarvan te klein waren, dan maken we dit uiteraard graag in orde. U kunt ons bereiken via info@streekvers.nl of telefonisch op 085-0131760.
-
Hoe beoordeel je Streekvers.nl?
-
Erik Schreven
Echt heel lekker
-
Kareem van de Zande
Mooie prijzen en snelle levering.
-
Nicky Struijker Boudier
Persoonlijke service en een hele blije ontvanger!
-
Cor
Prima geregeld hoor.
-
Marga Mulder
Alles naar wens.
-
Hüsne Emir
Bezorging was zeer slecht. Mijn fruitmand zou maandag bezorgd worden maar kreeg hem pas donderdag eind van de middag. Bijna alle het fruit was bedorven. Voor mij was het dus weggegooid geld!!!!.
Antwoord van Streekvers.nlWat ontzettend vervelend om te horen dat uw fruitmand zo laat is aangekomen en dat het fruit bij ontvangst bedorven was. Dat is natuurlijk absoluut niet de bedoeling, en we begrijpen goed dat u hierover teleurgesteld bent.
Wij hebben de fruitmand op tijd verzonden, maar helaas is er tijdens het transport bij PostNL iets misgegaan waardoor uw pakket veel te laat is bezorgd. We versturen dagelijks veel pakketten en kunnen helaas niet elk traject individueel volgen, maar nemen uw klacht uiteraard wel serieus.
We willen dit graag netjes voor u oplossen. Zou u contact met ons willen opnemen via info@streekvers.nl of telefonisch via 085-0131760? Dan kijken we graag met u naar een passende vergoeding of het opnieuw leveren van een verse fruitmand.
Onze excuses voor het ongemak en dank u wel voor uw feedback. Zo kunnen we onze service blijven verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice -
Inge Jaske
Ik had een fruitmand op donderdag besteld . Maar die was maandag nog niet geleverd. Gebeld waar die was? Zouden een nieuwe sturen. En die kwam pas donderdag aan. Dus een volle week voordat die zieke persoon hem kreeg. Met de aardbeien die er bij zaten zij er een smoothie van konden maken. Vervoerder zijn schuld? Moeten dan toch eens naar een andere vervoerder zoeken. Want zo krijg je toch een slechte naam. Ik bestel dus nooit meer.
Antwoord van Streekvers.nlWat vervelend om te horen dat uw fruitmand zo laat is aangekomen. We begrijpen heel goed dat dit erg teleurstellend is, zeker wanneer het bedoeld is als hart onder de riem voor een zieke.
De eerste mand is door ons op tijd verzonden, maar helaas niet goed bezorgd. Nadat u contact met ons had opgenomen, hebben we direct een nieuwe gestuurd. Dat ook deze vertraagd aankwam, is absoluut niet hoe wij willen werken.
We versturen dagelijks veel pakketten en doen er alles aan om alles vers en op tijd te leveren. Omdat we dit soort situaties absoluut niet willen, zijn we per direct overgestapt op een andere vervoerder. Uw ervaring bevestigt voor ons dat dit nodig was.
We vinden het jammer dat u door deze situatie niet meer bij ons wilt bestellen, maar staan nog steeds open om dit netjes met u af te ronden. U kunt ons bereiken via info@streekvers.nl of 085-0131760.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Streekvers -
Li
Heerlijk en vers! Echt een aanrader. Fruit blijft lang goed!!
-
M.B.P. Coolen
Klein probleem maar per ommegaande perfect opgelost 🙏
-
M Vedder
Mooi prij,zen en goede service
-
jolanda
Heerlijk vers fruit ,
-
Ron Hayes
Goede kwaliteit en bezorgservice
-
Jan Steevens
Zit nog steeds te wachten hoop dat hij nog wel vers is.Is de eerste en tevens ook de laatste keer dat ik hier iets bestel betalen ging wel snel overigens.
Antwoord van Streekvers.nlTevens hebben wij bovenstaande retour door PostNL telefonisch met uw vrouw besproken en mochten wij uw order zo spoedig mogelijk opnieuw zenden.
-
R en R
Fruitmand wordt later bezorgd dan beloofd.....slecht dat zo'n product lang onderweg is
De fruitmand was goed in orde en de beoordeling wordt serieus genomen.Antwoord van Streekvers.nlBeste R en R,
Bedankt voor uw review. Jammer om te zien dat u ons 1 ster geeft.
Uw pakket is enkele uren na het plaatsen van de order afgegeven bij een PostNL-punt. Helaas is het verdere verloop van de bezorging uit onze handen na afgifte aan de vervoerder. Het pakket is 1 dag later dan uw en onze wens bij de ontvanger bezorgd. Hopelijk heeft de ontvanger desondanks kunnen genieten van het fruitpakket.
Met vriendelijke groet,
Team Streekvers -
GMA Timmerije
Veel te laat bezorgd
-
annelies dolfsma
Lekkere groenten en fruit en niet te duur voor herhaling vatbaar
-
Jannemieke
Fruitmand voor mijn vader besteld. Vlotte levering. Verschillende soorten fruit, vers en lekker hoorde ik van hem, top
-
NH
Snelle levering, goede klantenservice