Aprobada

Tienda adherida a ValuedShops desde el 2017


  • Seguimiento regular
  • Condiciones claras
  • Resolución de conflictos
  • Verdadero emprendedor

ValuedShops opiniones

ValuedShops
Filtrar opiniones por puntuación
Liso Vliegengordijnen tiene 4476 5 estrellas 4476
Liso Vliegengordijnen tiene 1001 4 estrellas 1001
Liso Vliegengordijnen tiene 66 3 estrellas 66
Liso Vliegengordijnen tiene 18 2 estrellas 18
Liso Vliegengordijnen tiene 18 1 estrellas 18

Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.

  1. Pascal Vermeer

    Leveren mooi op tijd product zeer tevreden mee.

  2. Maurice

    mooie kwaliteit en snelle levering

  3. ¿Cuál es tu valoración de Liso Vliegengordijnen?

  4. Marcel Voermans

    Op maat gemaakt. Ideaal. En je doet er geen vlieg kwaad mee🙃🫣🤪🤣

  5. Sonja van den Heuvel

    Mooi product, snel geleverd. MAAR, helaas was de lat van het ophangsysteem een halve cm te lang. We hadden 2 gordijnen, eentje was passend en de andere helaas niet. De breedte van het ophanglatje leek correct, maar omdat het helemaal krom was paste het niet tussen het kozijn; het latje trekt bij het vastschroeven weer netjes recht, maar dan is het latje dus ook ineens een halve cm langer (dan past het dus niet meer). We moesten 3 mm erafzagen, maar dat is wel een lastig klusje want dan zaag je het laatste ophangoogje weg. Dus aan weerszijden 1.5 mm eraf zagen zodat de oogjes intact blijven, dat is een vervelend klusje waar we niet op zaten te wachten: de maten hebben we correct doorgegeven, dan verwacht je ook een passend latje (dat niet krom staat en daardoor dus langer is dan het lijkt). Nou ja, het zagen is met wat moeite wel gelukt, dus uiteindelijk hebben we het gefixt. Het hangt keurig, blij met de hulsgordijnen. In ons vorige huis hadden we ook zo'n gordijn, dat is meer dan 20 jaar meegegaan. Superproduct. Maar kromme latjes leveren die te lang zijn als je ze recht duwt, dat is wel een minpunt. Daarom maar 3 sterren, in plaats van 5.

    Respuesta
  6. Hubert Vergoossen

    Zéér tevreden,zeer netjes geleverd.

  7. Willem Osesek

    Heb een DHZ pakket besteld , snel geleverd , makkelijk te doen en nog leuk werk ook . En prima spul .Toppie en betaalbaar .