Had maat 45 besteld: veel te grote maat (47) gekregen. Stond zelfs met grote cijfers op de doos. Daarna de rompslomp van het terugzenden en moet je dus retourkosten betalen voor een fout die je zelf niet gemaakt hebt. Jammer en vervelend. Communicatie via chat en mail was verder wel ok
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Alita Dorenbos
- EDDY VANDEBUERIE
Snelle levering, heel goed verpakt
Hoe zou je ThuiszorgWebshop.be beoordelen?
- cecile verstraete
een klantvriendelijke winkel!!!
- Axel Willekens
Vandaag bestellen, morgen in huis ! Noppes na een maand wachten nog niet , eind augustus zeggen ze ,maar ik weet niet welk jaar !
- Francis Stevens
Bestelling was op voorraad stond op website,er waren nog 3 exemplaren beschikbaar,achteraf kreeg ik een mail dat ik een maand moest wachten op mijn bestelling ondertussen heb ik mijn tempur kussen nog niet gehad
- William Beck
Alles vlot verlopen