Ballin Amsterdam

Ballin Amsterdam

BALLIN Amsterdam is ontstaan halverwege 2015. We zijn bekend geworden met onze BALLIN Amsterdam snapbacks en momenteel blijven we veel verschillende soorten kledingstukken en accessoires toevoegen aan onze collectie. BALLIN Amsterdam is een merk waar street fashion en high end kwaliteit elkaar ontmoeten. Dit concept vertalen we in onze kledingstukken. Begin 2016 zijn we een samenwerking begonnen met het Nederlandse label Purewhite om onze krachten te bundelen. BALLIN Amsterdam is de streetwear lijn onder luxe modemerk Purewhite geworden.

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 10-09-2019 stopgezet

7,4
151 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 147 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Taal

Andere eigenschappen

  • Mitchell
    Review voor Ballin Amsterdam

    Begin 2019 iets besteld, en geretourneerd. Dit was goedgekeurd en ze zouden het geld terug storten. Tot op heden nog geen geld gehad.

    Hele tijd kut smoesjes dat er wat is met de financiële afdeling, echt bagger service.

    Zou er zeker niks bestellen!

  • Betty
    Review voor Ballin Amsterdam

    Een week geleden besteld, niets ontvangen. Niet bereikbaar per mail of telefoon.
    Advies: niet bestellen.

  • EvdB
    Review voor Ballin Amsterdam

    Besteld en betaald, bericht “in afwachting van betaling”. Betaalbewijs gestuurd maar blijft nu erg stil op lijn. Telefonisch geen contact te krijgen. Mail nauwelijks beamtwoord. Chat op Facebook en Insta niet naar gekeken. Hoop dat ik ooit of mijn geld of mijn bestelling zie, maar bestel hier nooit weer.

  • Monique Bierkens
    Review voor Ballin Amsterdam

    Artikel besteld kreeg ik mail dat de maat niet meer leverbaar was zat een paar dagen tussen .... toen een ander artikel besteld .... gevraagd of dit sneller kon ivm
    Vaksntie ... na 1 week lster kreeg ik dat de bestelling was verzonden ( ondertussen al weg voor vakantie ) en na twee dagen kreeg ik mail dat het artikel niet meer voorradig was ..... klanten service niet bereikbaar slecht mail verkeer . Echt jammer dit . Nu wil ik mijn geld terug

  • Niek
    Review voor Ballin Amsterdam

    Ik heb op donderdag een tshirt besteld en heb een mail gekregen dat de betaling is voltooid maar daarna in 3 dagen tijd 3 of 4 mailtjes gekregen waarin stond "in afwachting van betaling" daarna heb ik 1 mailtje gestuurd waarin ik vroeg of de betaling wel was gelukt daarna nog eentje waarin ik vroeg of het wel gestuurd zou worden omdat ik geen track en trace code kreeg en nu eentje waarin ik vraag of ze graag kunnen reageren en kijken of mijn product nog word verzonden

  • Wouter
    Review voor Ballin Amsterdam

    Klantenservice is nooit bereikbaar. In de winkel nooit problemen gehad nu 1x wat proberen te bestellen dat in iedergeval nooit meer

  • Victor van Lent
    Review voor Ballin Amsterdam

    Had zondag ochtend vorige week een T-shirt besteld op de website van Ballin Amsterdam. Had na een paar dagen nog geen verzendingsmail gekregen dus heb contact opgenomen. De belofte dat ze na 6 werkuren reageren zijn ze niet nagekomen, maar na een dag wel antwoord gekregen. Ze zouden contact opnemen met het magazijn. Na een paar dagen geen antwoord gekregen te hebben heb ik nog een mail gestuurd waar ze wel snel op hadden gereageerd met het antwoord dat ze of hem morgen zouden versturen als ze hem nog hadden, of dat ze direct het geld zouden overmaken. Ik had gereageerd dat als hij snel geleverd zou kunnen worden dat ik dan nog wel het shirt wilde, maar ong. een uur later kreeg ik een automatische mail dat hij niet meer op voorraad was. Daarop gereageerd dat ik dan liever mijn geld terug zou willen, en daarop werd netjes erg snel gereageerd dat ze de bestelling hebben geannuleerd, en het geld hebben teruggeboekt. Nu dus wachten op mijn geld. Vind het wel jammer dat maar heel klein vermeld staat dat je zelf de retourkosten moet betalen (7 euro) en dat ze geen geregistreerde keuringswebsite hebben (niet dat deze webwinkelkeur slecht is, vind hem goed werken, maar toch). Over het algemeen goed geholpen.

  • Nancy LK
    Review voor Ballin Amsterdam

    Zaterdag 6 april had ik de bestelling geplaatst, een rode sweater van Ballin en een lichtblauw t-shirt van Ballin.
    donderdag mail gestuurd waar de bestelling blijft en ik kreeg vrij snel een reactie dat het rose shirt niet voorradig was.
    Ik terug geantwoord dat ik helemaal geen rose tshirt had besteld maar een blauw tshirt en rode sweater.
    Toen lag het niet aan het rose tshirt maar de barcodes werkte niet vandaar de vertraging.
    Nu dacht ik toen ik donderdagavond een melding kreeg dat de bestelling verzonden was dat het snel opgelost was.
    Maar in tegendeel want op vrijdag kreeg ik de bestelling.
    In plaats van een rode sweater kreeg ik een rood tshirt en ipv het het blauwe tshirt met Ballin opdruk op de borst kreeg ik een blauw tshirt met balling op de schouders.
    direct mail gestuurd en gebeld tot 3x aan toe maar tot op heden geen reactie.
    Ik heb totaal 119,90 euro betaald maar dus veel te veel.
    Het rode tshirt is 49,95 terwijl ik voor de rode sweater heb betaald en die is 69,95 en het blauwe wat ik heb ontvangen geen idee want staat niet eens meer op de site terwijl ik voor het blauwe tshirt wat ik heb betaald 49.95 heb overgemaakt.

  • Belle Putten
    Review voor Ballin Amsterdam

    Mooie producten en snelle levering!

  • Henk
    Review voor Ballin Amsterdam

    Nog nooit zo.n slecht bedrijf mee gemaakt stuur je 2 truien terug in één verpakking zeggen ze dat er maar één in zat meer dan 15 keer gemaild zeggen steeds binnen 6 werkuren wordt er contact met u opgenomen dus conclusie voor 60 euro opgelicht!!

  • Gert
    Review voor Ballin Amsterdam

    Vreselijk slecht.
    Bestelling is nooit aangekomen.
    9 mails verstuurd. Telefonisch onbereikbaar.
    Mail wordt beantwoord met standaard onzin.
    N
    NOOIT meer ballin.

  • Els
    Review voor Ballin Amsterdam

    Slechtste service ooit. 23/11 bestelde ik een trui, de levering liet al even op zich wachten. Op 6/12 stuurde ik deze retour omdat er op de geleverde trui een plek zat en op 31/12 heb ik nog altijd geen trui terug ontvangen... ontelbare mails naar de klantendienst leveren niets op. De garantie dat je mail binnen de 6u wordt behandeld, komen ze ook niet na. En telefonisch kan je de klantendienst amper bereiken. Spijtig, ik zal niets meer kopen bij hen

  • Remko Liet
    Review voor Ballin Amsterdam

    Op 29-11-2018 een bestelling geplaatst, op 4 december de voicemail ingesproken en een mail terug gekregen met als antwoord dat de order klaar ligt in het magazijn om verstuurd te worden. Door de drukte van Black friday was deze order nog niet verstuurd.
    Op 7 december een mail gestuurd met de vraag of de order nu verstuurd was? daar is tot op heden niet op gereageerd.
    Vandaag op 12 december wederom gemaild, met de vraag naar de stand van zaken van mijn bestelling. Als antwoord kreeg ik nu "Uw bestelling was nog niet verstuurd omdat we moesten wachten op een levering van nieuwe producten". De producten waren nu binnen dus de order zou nu zo spoedig mogelijk verstuurd worden.

    Heb geprobeerd telefonisch contact te leggen om het e.a. uitgelegd te krijgen, maar je krijgt weer een voicemail systeem met de melding dat je dat je een bericht mag inspreken.

    De eerste keer dat ik bij deze partij iets bestel maar waarschijnlijk ook de laatste keer.

  • Nanja Van den Oever
    Geverifieerde klant van Ballin Amsterdam

    Ondanks de sinterklaasdrukte, toch het product snel in huis.

  • Marjan van Amersfort
    Geverifieerde klant van Ballin Amsterdam

    Ruime keuze, leuke kortingen, snelle levering. Ik ben tevreden☺☺☺

  • Gerda Van Beek
    Geverifieerde klant van Ballin Amsterdam

    Groot nadeel dat retourneren 6.75 kost

  • Gerda De Visser
    Geverifieerde klant van Ballin Amsterdam

    Super

  • William Arendsen
    Geverifieerde klant van Ballin Amsterdam

    Makkelijk bestellen en snelle levering 👍

  • Ruud Lagendijk
    Geverifieerde klant van Ballin Amsterdam

    Na 1x dragen (nog niet in de wasmachine geweest) is de opdruk al gescheurd. Als dit de kwaliteit is, dan is het voor mij de laatste keer dat ik iets van Ballin bestel

    Antwoord van Ballin Amsterdam

    Beste Ruud Lagendijk,
    Dat is erg vervelend om te horen! Als u ons even een mailtje stuurt naar info@ballinamsterdam.com, kunnen we naar een oplossing zoeken.
    Met vriendelijke groet,
    Team BALLIN Amsterdam

  • Eerste en laatste keer
    Geverifieerde klant van Ballin Amsterdam

    Op hun website staat "voor 12 besteld, volgende dag in huis" hier is niks van waar. Heb een week moeten wachten op me bestelling. De reden was "Uw bestelling is niet doorgezet naar het magazijn". Eerste en laatste keer voor mij.

    Antwoord van Ballin Amsterdam

    Beste ,

    Vervelend om de horen dat u uw bestelling een stuk later ontvangen heeft dan verwacht. We begrijpen dat dit enorm frustrerend is omdat wij inderdaad beloven dat u uw bestelling morgen in huis heeft als u voor 12.45 uur besteld.

    Vanwege een fout in de software van ons magazijn is dat ons bij u helaas niet gelukt. Als u hier even op reageert met een e-mailtje dan kunnen we u hopelijk iets aanbieden om dit ongemak te compenseren.

    We horen erg graag van u!

    Mvg.

    Team www.ballinamsterdam.com