fashion-click
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 01-06-2021 stopgezet
-
Donja Bosmans
dienst na verkoop? Al 8 keer gemaild i.v.m. een retourzending. Dat is al een jaar bezig.
-
Becky
Leuke producten maar een ramp als je iets rwtour stuurt. Er wordt niet gerageerd op mails, slecht bereikbaar ook per telefoon. Geld wordt niet terug betaald bij retour. Kortom GEEN aanrader.
-
Denise
Oplichting! ALLE kleding en sieraden die zij aanbieden zijn te vinden op Ali express. Voorbeeld van drop shipping dus! Armbandje wat voor nog geen euro te vinden is op Ali express verkopen zij voor 12.95. Jurkjes etc verkopen zij voor het 3 dubbelde!
-
Brenda
Eerlijk zijn, afspraken nakomen, communicatie verbeteren. Of gewoon stoppen met opluchten.
Erg slechte communicatie over een bestelling die ik had geplaatst. 4 mails gestuurd in 3 week tijd en geen reactie. Via instagram benaderd en ook geen reactie. Na enig aandringen reactie gekregen dat het probleem werd uitgezocht de volgende dag. Hier nooit een terugkoppeling op gehad. Vervolgens via het telefoonnummer wat ik kon vinden een whatsapp bericht gestuurd. Hier kreeg ik eindelijk reactie op. Tevens ook geen vriendelijke reactie. Het zou aan mij hebben gelegen en ik zou allang een mail gehad hebben over het probleem. Deze mail nooit ontvangen terwijl er duidelijk werd gezegt dat ze de mail wel hadden verstuurd. Ze gaven aan de mail opnieuw te sturen naar het mail adres dat ik had opgegeven maar nog helemaal geen mail weer gehad. Uiteindelijk mijn geld terug gekregen.
Mijn mening gedeeld op instagram onder een foto van hun en dit verwijderen ze gewoon.
Bespaar de moeite en bestel ergens anders. -
M
19 april is mijn retourzending bij de winkel ontvangen. Nog steeds geen geld terug. Al meerdere keren gemaild maar ik krijg nauwelijks reactie
-
Iris
de webwinkel verbeteren? Dat kan niet bij hun, je wordt gewoon opgelicht waar je bij staat en als het hun niet uitkomt krijg je geen reactie op je berichten. Retour sturen van bestelling betekend verzendkosten betalen etc. Je kiest voor AfterPay en de factuur doorzetten terwijl je nog niets hebt ontvangen, betekend dat wanneer je niet betaald er extra kosten op komen terwijl je nog niets heb gehad. slechte webwinkel ervaring OOIT.
-
Suzanne
Voor veel geld bestelt bij deze webshop maar we zijn onderhand een maand verder en ik heb nog niks binnen!!! Veel mailtjes gestuurd en een aantal keer gebeld maar geen gehoor. Ben m’n geld denk ik kwijt nu
-
Sonja Van den Berg
Mooie armbandjes en niet duur!!
-
G.de Laat
Een ster is nog te veel. Wacht al maanden op mijn bestelling. Op mailtjes of tickets wordt niet gereageerd. Ik heb geen vertrouwen dat ik mijn bestelling nog krijg. Snap niet dat er mensen zijn die positie zíjn als er niet geleverd word.
-
Kim
het zou fijn zijn als er een betere reactievorm zou zijn ipv geen antwoord. ik snap dat het soms met drukte reacties langer kunnen uitblijven, maar voel me nu genegeerd en in de maling genomen
-
Claire Roothooft
Ik had een jas besteld op hun site, nooit iets aangekregen. Heb hen 3 mails gestuurd, geen antwoord. Ik vind de service niet goed...
Antwoord van fashion-clickBeste Claire,
Bedankt voor je review.
Mijn collega Daan heeft jou al diverse malen via klantenservice@fashion-click.nl gemaild.
Wellicht zijn deze mails in je spam terechtgekomen?
Met vriendelijke groet,
Ilhem -
Nanna
Ik heb 9 febuari iets besteld en heb het nog steeds niet binnen. Ik heb een aantal keer gemaild en krijg dat geen reactie. Prima als het langer duurt maar word niet op de hoogte gebracht van mijn bestelling.
-
Theia Cabooter
Mooie prijzen en snelle levering
-
Daniëlle
Het voldoende/goed, omdat ik een lange donker geruite stoffe jas met franjes had besteld, maar deze was te kort bij mn armen (heb ik wel vaker) maar de kleur was ook heel anders dan op de foto! Ik kreeg een lichte pastel kleurige jas..
Ik heb ook nog een grijze Tshirt met een tijger erop (onesize) gekocht en deze was wel heel gaaf! Mooie bedrukking, perfecte stof, zat heerlijk en viel ook leuk als je t vb in een hoge broek draagt. -
Saar
Bestelling na een maand nog niet binnen maar kreeg wel een herinnering van Afterpay. Meerdere keren gemaild waarop geen reactie is gekomen. Toen gebeld met klantenservice. Die heeft gezorgd dat het bedrag niet meer open stond bij Afterpay. Ze zouden zoeken naar mijn bestelling en er zou contact opgenomen worden. Twee weken verder en niets meer gehoord....heel jammer en het ging nog wel om een cadeautje
-
T
Snelle levering. Perfect alles.
-
Tessa Prins
Hele snelle levering en goeie kwaliteit.
-
Claudia Beek
Goede en snelle service
-
Wilma Van Antwerpen
Snelle levering
-
Nathalie Zwikstra
Super service! Leuke artikelen. Snelle oplossing wanneer artikel niet is geleverd