Goede producten .fijne shampoo en conditioner.wil geen andere merken
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Astrid Van heugten
- christel verheggen
1produkt te weinig in pak. Na email bevestiging dat er inderdaad iets te weinig was meegeleverd. Er was nog voorraad genoeg dus....waarom . Ook geen briefje bij dat er te weinig geleverd was. Niet toppie
Hoe zou je KM.STORE beoordelen?
- Nicole Vening
Ontbrak een fles. Wel snel nageleverd
- Garaeva
Uitstekende service en goede prijs
- Roely Brinksma
Snelle levering en leuke akties.
- Margot Taecke
Goeie kwaliteit en prijs