mijnidealekussen.nl
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 13-11-2023 stopgezet
-
M vd Brink
Bestelling niet geleverd. Geen contact te krijgen met winkel
-
Christiane Van Caenegem
Ben heel tevreden van dit hoofdkussen
-
Marianne Zabeau
Mooie producten, goed verpakt. Snel geleverd.
-
Willy Van Hemelrijck
De foto op uw website komt volledig overeen met de kussens en verpakkingen welke wij reeds enkele jaren hebben en waar we zeer tevreden over zijn.
Echter, de verpakking en de inhoud van de levering die we nu ontvingen is wel verschillend met de foto op uw website. -
Jan Roelofs
Snelle perfecte levering.
-
Barbara Voon
Ich habe meine Bestellung heute endlich bekommen! Vielen Dank! Dank je wel!
-
Laura Spannenburg Lironi
Kussen kwam snel en perfect ingepakt aan! Ben zeer tevreden over mijn aankoop.
-
Eric Hegge
snel geleverd, uitstekend verpakt, geen beschadigingen, en juist geïnformeerd over de levering
-
Svetlana Lace
Vielen Dank für Ihre Mühe.
Es wurde sofort geantwortet und über alles informiert. Noch herzliche Danke. -
Monique Olschak
Xxxxx
-
Reinhold Hund
Gute Preise. Toller service. Alles super gelaufen. DANKE.
-
Karin
2 kussens gekocht bij 2 verschillende bedrijven, beiden via bol.com. Beide kussens geretourneerd, maar dat ging mis, de kussens zijn verwisseld. Medewerkers van het andere bedrijf hebben vanaf het begin af aan meegedacht en geholpen om het op te lossen en hebben het door hen ontvangen kussen doorgestuurd naar Mijnidealekussen. Andersom verliep het ronduit slecht. Mijnidealekussen reageerde in eerste instantie helemaal niet op mijn bericht dat er iets mis was gegaan. Pas toen medewerkers van bol.com hen benaderden en aandrongen op een oplossing kwam er iets van beweging in. Na een maand pushen door bol.com heeft men het kussen doorgestuurd, maar niet in de originele verpakking. Die is blijkbaar ergens achter gebleven. Het andere bedrijf is zo aardig geweest om het aankoopbedrag toch terug te storten, anders was ik door het slordige werk en onzorgvuldig omgaan met retouren 70 euro kwijt geweest.
Waardeloze communicatie en klantenservice, als het kon gaf ik -10 sterren.Antwoord van mijnidealekussen.nlBeste Karin,
Het is altijd onhandig als klanten de verkeerde artikelen naar je retour sturen. Het kussen wat je terugstuurde zat in onze eigen verpakking, maar was van een andere leverancier. Ook gebeurde dit in de drukste tijd van het jaar, rond Black Friday. Uiteraard proberen wij onze klanten zsm hun bestelling te leveren, dat ging even voor. Uiteindelijk hadden wij ons kussen, in een onbekende verpakking, ook pas een maand later terug. Ook de andere leverancier was druk met andere zaken uiteraard. Als klanten zelf fouten maken is het wel heel makkelijk om een bedrijf hier op af te rekenen. Uiteindelijk is het volgens mij goed gekomen en heb je van beide leveranciers keurig je geld retour gehad. -
Andreas Bechstein
Top Ware wie beschrieben, Lieferzeit sehr schnell, gerne wieder!
Antwoord van mijnidealekussen.nlVielen Dank Andreas! Das hören wir natürlich sehr gerne:)
-
Winfried Zimmer
Alles super, schnelle Lieferung, gerne wieder
-
Marjan
Snelle bezorging, goed product
-
Nancy Bitterling
Was niet het juiste kussen, maar prima service, duidelijk antwoord via mail, top!!
-
Kai Wilms
Sehr netter Kundenkontakt. Gelieferte Ware ist top; jederzeit wieder
-
Ibrahim Yildiz
Als het gaat om retourneren is het allemaal moeilijk
Kan niet je ben te laat word er gezegd
Dus laastst keer bestelt bij mijnidealekussen
Wat slecht zegAntwoord van mijnidealekussen.nlJammer dat je niet tevreden bent. Retourneren mag altijd mits aangemeld binnen 14 dagen.
Deze retourmelding was na 3 weken en dat kunnen wij, mede omdat hygiëne bij ons boven alles komt, helaas niet meer accepteren.
Vriendelijke groet, team mijnidealekussen.nl -
Janny Oosterwechel
Klantenservice was prima. Kreeg direkt antwoord op mijn mal en telefoontje. Maar de bezorging liet op zich wachten.
-
Linda Horsmeier
Goede service