Maja Magazines
-
Marie Noelle baxter
In december i subscribed to Country Living US and paid 52,50 USD - my bank card was debited - I have never received any issue of the magazine; i would appreciate being reimbursed as soon as possible
Antwort von Maja MagazinesDear Ms. Baxter,
Since you have received your first issue last week, can you moderate your review?
Kind Regards,
Jasper van Loon
-
Imre
Er wordt goed geluisterd naar je wensen. Ik had het eerste nummer van mijn bestelde magazine snel in huis
-
Wie bewerten Sie Maja Magazines?
-
M Broodbakker
goede service
-
Mieke
Ik ontvang de laatste tijd op regelmatige basis het magazine Gardens Illustrated wat vroeger NIET het geval was. De zending was ook veelvuldig geopend.
-
Steven Hopman
Eenvoudig te bestellen en snelle levering
-
A. Aardewerk
Goede service, levering altijd op tijd!
Zeer tevreden. -
M.H. Bastiani
Goede service en als er een probleem is dan wordt die snel en positief opgelost
-
Christian Knuth
Einfacher Bestellvorgang.
. -
Hennie Meijering
Alles wordt altijd snel en goed geregeld.
-
Mav Van Aardenne
Attent en stipt
-
Henriette Vranken
Na wat problemen met het overschrijven van de betaling en met jullie hulp is het toch gelukt bedankt
-
Ad Appels
Ook abonnementen op buitenlandse tijdschriften gemakkelijk af te sluiten. Snelle, adequate reactie op vragen.
-
Sinikka Nurmesniemi
All fine done
-
Ellis Coombe
Fijn om elke maand een van mijn favoriete magazine te lezen.
-
Karl Pfaller
Anfragen wurden schnell beantwortet
-
Christoph
Gute Kommunikation!
-
Antoine Espaza
Correct.
-
Mia Skogsberg Nilsson
Great service.
-
Anoniem
Goeie service!
-
Miles
Maja did not send the first issue of a very expensive subscription. It takes them weeks to reply and despite saying that 1) I was incorrect, then admitted their error they the.n 2) have said twice that they will send the missing issue, but it has not been sent.
DO NOT trust them, they delay, lie and do not deliverAntwort von Maja MagazinesDear Miles,
We guarantee a full money refund if we can't solve a delivery problem. Things can go wrong in the whole delivery process, that involves many chains. Even a postal worker with a son who likes basketball can cause a problem. Would you like us to send a replacement copy or would you prefer a money refund?
Kind Regrards,
Jasper van Loon