Urbangardeningstore
Handel in tuinartikelen
8,7
324 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 324 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 207 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Milton Dewnarain
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

    Goede service en snelle Levering

  • Camacho Park
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

    Great service

  • Hoe beoordeel je Urbangardeningstore?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Daan Meering
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

    Support your small local business

  • Raily Adamus
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

    Altijd de juiste spullen in huis

  • Jörg Ringler
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

    It was very Good+++++

  • arie bongers
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

    Vanwege de uitstekende service en levering

  • Daniel Pazos Masso
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

    Nice comunication and fast! 👍

  • Ralph Houtman
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

    De bestelling werd niet zoals beloofd de volgende dag bezorgd. Op 18 augustus besteld, pas op 21 augustus bezorgd.

    Antwoord van Urbangardeningstore

    Beste Ralph,

    Op de door u bestelde product zit een levertijd van 7 dagen. Dit staat ook op de productpagina weergegeven. U heeft het product binnen 3 dagen ontvangen dus hebben wij ruim aan de levertijd voldaan.

    Met vriendelijke groetjes,

    Team Urban Gardening Store

  • Jeroen
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

    Prima prijzen, goede service en duidelijkheid mbt de verzending

  • D
    Geverifieerde klant van Urbangardeningstore

    Duidelijk zijn over de verwachte levertijden. Goede producten leveren. Sneller antwoorden en reageren op klachten

    Antwoord van Urbangardeningstore

    Beste klant,

    Wij zijn duidelijk geweest over de levertijd. U heeft uw bestelling op 14 augustus geplaatst en op 19 augustus ontvangen. Op het product wat u heeft besteld staat een levertijd van 7 dagen en wij hebben daar ruim aan voldaan. Daarnaast stuurt u de klacht op om 8:00 en plaatst u de review om 8:20. Het is uiteraard ook netjes om ons de kans te geven om uw probleem op te lossen. Onze klantenservice opent om 10:00 dus is het logisch dat u niet om 08:00 een antwoord terug krijgt.

    U kunt het product retourneren naar ons en dan kunt u ervoor kiezen om het geld terug te krijgen of een nieuwe model toegestuurd te krijgen.

    Een fijn weekend toegewenst.

  • Laad meer