Shape To Me
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 18-04-2023 stopgezet
-
Irene
Mooie producten.
-
Ineke Bosma
Misschien op tijd leveren?
-
carla
goede klantenservice en mooie producten
-
G Bellomo
Door bestelde en betaalde producten te leveren tijdig te leveren. De leveringsdatum is met twee weken opgeschoven wat betekend dat de levertijd nu bijna twee maanden wordt.
-
Irene Poppeliers
14 mei besteld en nog altijd niet ontvangen.
-
Pinar Hiz
Heb het nog altijd niet ontvangen
-
Yvette Van de Ven
Ik ben al een hele lange tijd aan het wachten op mijn pakket, en steeds als ik inlog zie ik dat de leverdatum opgeschoven is. Ik krijg hier geen mailtje van. Wellicht handig om te blijven communiceren, zeker als het een veel langere levertijd heeft. Nu moet ik er zelf naar op zoek.
-
anneleen dehaene
Nog geen pakje ontvangen
Antwoord van Shape To MeBeste Anneleen,
Wat jammer dat je bestelling er nog niet is. Zo wie zo hebben wij wat langere levertijden omdat we direct vanaf de leverancier bestellen. Bestellingen in Belgie duren nog iets langer. Als het goed is dan heb je hier mails over ontvangen.
Helaas, kan het door de corona crisis allemaal nog ietsje langer duren. Onze excuses hiervoor. We hebben hier helaas weinig invloed op.
Je kunt altijd contact met ons opnemen via info@shapetome.com
Dan kunnen we ook antwoord geven op je vragen en een en ander voor je uitzoeken. -
Annita Portael
goede maten
Antwoord van Shape To MeDank je wel en veel plezier ermee.
-
Priscilla Koch
Web winkel niets mis mee... Maand geleden besteld nog beheermaak niets ontvangen
Antwoord van Shape To MeDank je wel Priscilla, we doen onze uiterste best om jouw bestelling zo snel als mogelijk bij je te laten komen. Helaas zijn we nu door de corona van zoveel andere zaken afhankelijk dat het bijna niet sneller kan. Maar we houden ook voor jou de vinger aan de pols en bellen regelmatig met de leverancier, de douane en Postnl.
-
Chaja Wallage
Duurde drie weken maar perfecte panty voor onder jurkjes. Graag iets meer updates over de levering van de bestelling.
Antwoord van Shape To MeDank je wel Chaja voor je mooie woorden.
In de mails die je van ons krijgt geven wij de levertijden steeds aan. Maar mogelijk nog niet voldoende. We gaan hier naar kijken. -
FannyAntwoord van Shape To Me
Dank je wel Fanny, fijn dat je tevreden bent met je bestelling.
-
Leen Serry
-
hennie smit
ik heb nog steeds niets ontvangen !!!!!!!
-
Christel Steurs
Heb nog steeds na verschillende weken nog niks ontvangen. 🙁😡
Antwoord van Shape To MeBeste mevrouw,
Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen.
Door de corona crisis hebben wij helaas langere levertijden. Wij hebben geen invloed op de bezorgtijden van de Postnl of de Belgische posterijen.
Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel als mogelijk te leveren.
Stuurt u mij aub een mailtje op info@shapetome.com als u uw bestelling over 7 werkdagen nog niet heeft ontvangen.
Met vriendelijke groet, Monique Team Shape To Me. -
Leslie De Cock
ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen !!
Antwoord van Shape To MeBeste Leslie,
Door de corona crisis duren onze leveringen helaas langer dan normaal. Ook leveringen in Belgie duren langer. Laat het ons via info@shapetome.com even weten als je je bestelling over een week nog niet ontvangen hebt. -
Angelique
Goede producten en goede service
Antwoord van Shape To MeDank je wel. Fijn dat je blij bent met ons product.
-
MJf Van uem
Duidelijker aangeven dat de levertijd extreem lang is. Minimaal 2 weken!!!
-
Carla
Goede service en ook fijn dat er shapewear is in grotere maten.
-
Rebecca
Na mijn zwangerschap wilde ik er weer even nice uitzien tijdens kerst. Ik bestelde een magic onderjurk. Helaas kan ik mijn maat niet goed inschatten met al deze zwangerschapskilo's, dus had ik een te klein jurkje besteld. Gelukkig kon ik d.m.v. het contactformulier op de website dit jurkje nog ruilen en heb ik op tijd een nieuwe betere maat gekregen. Dus was ik alsnog nice voor kerst! TOP!