Shape To Me

Shape To Me

webwinkel in dames ondergoed en shapewear.

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 18-04-2023 stopgezet

5,7
35 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 35 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 22 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Irene
    Review voor Shape To Me

    Mooie producten.

  • Ineke Bosma
    Geverifieerde klant van Shape To Me

    Misschien op tijd leveren?

  • carla
    Geverifieerde klant van Shape To Me

    goede klantenservice en mooie producten

  • G Bellomo
    Geverifieerde klant van Shape To Me

    Door bestelde en betaalde producten te leveren tijdig te leveren. De leveringsdatum is met twee weken opgeschoven wat betekend dat de levertijd nu bijna twee maanden wordt.

  • Irene Poppeliers
    Geverifieerde klant van Shape To Me

    14 mei besteld en nog altijd niet ontvangen.

  • Pinar Hiz
    Geverifieerde klant van Shape To Me

    Heb het nog altijd niet ontvangen

  • Yvette Van de Ven
    Geverifieerde klant van Shape To Me

    Ik ben al een hele lange tijd aan het wachten op mijn pakket, en steeds als ik inlog zie ik dat de leverdatum opgeschoven is. Ik krijg hier geen mailtje van. Wellicht handig om te blijven communiceren, zeker als het een veel langere levertijd heeft. Nu moet ik er zelf naar op zoek.

  • anneleen dehaene
    Geverifieerde klant van Shape To Me

    Nog geen pakje ontvangen

    Antwoord van Shape To Me

    Beste Anneleen,
    Wat jammer dat je bestelling er nog niet is. Zo wie zo hebben wij wat langere levertijden omdat we direct vanaf de leverancier bestellen. Bestellingen in Belgie duren nog iets langer. Als het goed is dan heb je hier mails over ontvangen.
    Helaas, kan het door de corona crisis allemaal nog ietsje langer duren. Onze excuses hiervoor. We hebben hier helaas weinig invloed op.

    Je kunt altijd contact met ons opnemen via info@shapetome.com
    Dan kunnen we ook antwoord geven op je vragen en een en ander voor je uitzoeken.

  • Annita Portael
    Geverifieerde klant van Shape To Me

    goede maten

    Antwoord van Shape To Me

    Dank je wel en veel plezier ermee.

  • Priscilla Koch
    Geverifieerde klant van Shape To Me

    Web winkel niets mis mee... Maand geleden besteld nog beheermaak niets ontvangen

    Antwoord van Shape To Me

    Dank je wel Priscilla, we doen onze uiterste best om jouw bestelling zo snel als mogelijk bij je te laten komen. Helaas zijn we nu door de corona van zoveel andere zaken afhankelijk dat het bijna niet sneller kan. Maar we houden ook voor jou de vinger aan de pols en bellen regelmatig met de leverancier, de douane en Postnl.

  • Chaja Wallage
    Geverifieerde klant van Shape To Me

    Duurde drie weken maar perfecte panty voor onder jurkjes. Graag iets meer updates over de levering van de bestelling.

    Antwoord van Shape To Me

    Dank je wel Chaja voor je mooie woorden.
    In de mails die je van ons krijgt geven wij de levertijden steeds aan. Maar mogelijk nog niet voldoende. We gaan hier naar kijken.

  • Fanny
    Geverifieerde klant van Shape To Me

    Antwoord van Shape To Me

    Dank je wel Fanny, fijn dat je tevreden bent met je bestelling.

  • Leen Serry
    Geverifieerde klant van Shape To Me

  • hennie smit
    Geverifieerde klant van Shape To Me

    ik heb nog steeds niets ontvangen !!!!!!!

  • Christel Steurs
    Geverifieerde klant van Shape To Me

    Heb nog steeds na verschillende weken nog niks ontvangen. 🙁😡

    Antwoord van Shape To Me

    Beste mevrouw,

    Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen.
    Door de corona crisis hebben wij helaas langere levertijden. Wij hebben geen invloed op de bezorgtijden van de Postnl of de Belgische posterijen.
    Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel als mogelijk te leveren.
    Stuurt u mij aub een mailtje op info@shapetome.com als u uw bestelling over 7 werkdagen nog niet heeft ontvangen.

    Met vriendelijke groet, Monique Team Shape To Me.

  • Leslie De Cock
    Geverifieerde klant van Shape To Me

    ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen !!

    Antwoord van Shape To Me

    Beste Leslie,

    Door de corona crisis duren onze leveringen helaas langer dan normaal. Ook leveringen in Belgie duren langer. Laat het ons via info@shapetome.com even weten als je je bestelling over een week nog niet ontvangen hebt.

  • Angelique
    Geverifieerde klant van Shape To Me

    Goede producten en goede service

    Antwoord van Shape To Me

    Dank je wel. Fijn dat je blij bent met ons product.

  • MJf Van uem
    Geverifieerde klant van Shape To Me

    Duidelijker aangeven dat de levertijd extreem lang is. Minimaal 2 weken!!!

  • Carla
    Geverifieerde klant van Shape To Me

    Goede service en ook fijn dat er shapewear is in grotere maten.

  • Rebecca
    Review voor Shape To Me

    Na mijn zwangerschap wilde ik er weer even nice uitzien tijdens kerst. Ik bestelde een magic onderjurk. Helaas kan ik mijn maat niet goed inschatten met al deze zwangerschapskilo's, dus had ik een te klein jurkje besteld. Gelukkig kon ik d.m.v. het contactformulier op de website dit jurkje nog ruilen en heb ik op tijd een nieuwe betere maat gekregen. Dus was ik alsnog nice voor kerst! TOP!