horrenfabriek.com
-
Hans Malipaard
Perfecte rolhorren ontvangen en met de gebruiksaanwijzig in no time kunnen monteren.
Bedankt voor de goede en snelle service 😁Antwoord van horrenfabriek.comWauw! Dank voor de mooie woorden :-) ! ^MP
-
Sabrina Willemse-Van Weelden
Fijne producten, snelle levering.
Antwoord van horrenfabriek.comEn dus een fijne review! Waarvoor dank. ^MP
-
Hoe beoordeel je horrenfabriek.com?
-
Piet Barten
Duidelijke site, goed product en snel geleverd!
Antwoord van horrenfabriek.comEn een duidelijke review! Waarvoor dank... geniet van uw product ! ^MP
-
Ries van Meerten
geen lange wachttijden, perfect product, montage eenvoudig
Antwoord van horrenfabriek.comMooie review, bedankt ! Goed om te horen! ^MP
-
Daan
Waarom foto’s sturen als ze er niet naar kijken en adv de foto’s advies geven?? Ik bestel hier nooit weer slecht bedrijf en service. Nooit en te nimmer hier kopee?
Antwoord van horrenfabriek.comOnze klantenservice heeft geprobeerd om tot een oplossing te komen, helaas bent u hier nog niet tevreden over. Wij willen alles doen wat binnen onze mogelijkheden ligt om tot een oplossing te komen maar wanneer u hier geen gehoor aan geeft zal dit helaas niet lukken. Zonde, want het is een erg mooi product.
-
C Radenborg
Gemakkelijke instructies, eenvoudig bestelproces en veel sneller dan verwacht geleverd.
Antwoord van horrenfabriek.comDat laatste is zeldzaam in deze tijd maar wel iets waar we altijd naar streven. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Dank voor uw mooie review! ^MP
-
Kirsten
Blij met geweldig mooie plissé hordeur Sauve mini. Goed stevig materiaal en past perfect in de deuropening. Wij hadden een dunne hor nodig. Ik was bang dat dit ten koste zou gaan van de stevigheid, maar niets is minder waar. Top!
Antwoord van horrenfabriek.comHet is ook een prachtig product! Goede keuze. En inderdaad, het verliest zijn stevigheid niet, ondanks het een dun profiel heeft! Veel plezier ermee! ^MP
-
Bos
Makkelijk te bevestigen
Antwoord van horrenfabriek.comFijn, we proberen het zo simpel mogelijk te houden. Veel plezier met uw product! ^MP
-
FS
Hier een hor besteld van ongeveer 60x120cm voor 200 euro want het was de luxe versie. Een hoop geld, maar ik wilde iets moois en goeds. De hor zou softraise hebben. Maar helaas knalt de hor iedere keer met een klap omhoog als je hem per ongeluk loslaat. Zo erg dat de cassette bovenaan losschiet. Contact gezocht en in eerste instantie vriendelijk antwoord van een vrouw. Het zou gerepareerd worden. Hor weer terug. Maar er was geen verschil. Dus weer contact gezocht, krijg nu een ander persoon. Deze persoon heeft nog nooit gehoord van het woord service. Veel heen en weer gemaild, maar geen oplossing. Ik moet de hor zelf maar uit elkaar schroeven en zien te repareren. Bij de horrenfabriek vinden ze het normaal dat de hor omhoog knalt. Ondanks dat het reclame filmpje op youtube heel wat anders laat zien
-
A.J.M. Roovers
Alleen bij dit bedrijf profielen van de raamhorren van 5cm diepte te verkrijgen. Dat had ik nodig. Goede communicatie en volgens plan geleverd.
Antwoord van horrenfabriek.comZoals het hoort ! Veel plezier met uw product! ^MP
-
Luuk
Net binnen twee jaar ging de plissé hor in onze vakantie woning defect .
Zelf geprobeerd te repareren maar werd alleen maar erger .
De Hor naar Lienden gebracht en nog dezelfde dag heeft
de eigenaar de zaak zelf opgelost en een tevreden klant erbij .
Top service .Antwoord van horrenfabriek.comZonde ! Maar gelukkig lopen hier specialisten voor rond... en voelt onze "baas" zich nooit te goed om ook zelf de handen uit de mouwen te steken! Geniet weer van uw hor! En het mooie weer ;-). ^MP
-
Kelly
Goed en eerlijk advies!
Ik had in de avonduren een nieuwe hor online besteld omdat bij de mijne de metaalband stuk was. Ik werd meteen de volgende ochtend gebeld dat deze hor niet leverbaar was met de door mij opgegeven maten. Bij het invoeren van de maten werd het wel door de website geaccepteerd maar er stond ergens vermeld dat er een maximum hoogtemaat was echter had ik dit over het hoofd gezien.
Ik kreeg direct alternatieve voorgesteld en uitgelegd wat de voor- en nadelen hiervan waren t.o.v. mijn initieel bestelde hor.
Toen ik aangeaf wat er mis was met mijn huidige hor kreeg ik zelfs het advies hoe ik deze kon repareren.
Ik heb toen een nieuwe metaalband bij hun besteld voor maar 10% van de kosten t.o.v. een nieuwe hor. De kosten werden netjes verrekend met het reeds betaalde bedrag van de bestelde hor en binnen een paar dagen had ik mijn geld weer op de rekening. Ik heb mijn hor intussen gemaakt zoals uitgelegd en hij werkt weer prima.
Das nog eens service! Bedankt Cees!Antwoord van horrenfabriek.comPrecies wat we willen; tevredenheid ! En zulke mooie reviews! Enorm bedankt daarvoor. En namens Cees... HEEL GRAAG GEDAAN! ^MP
-
paul
In verband met wat lastige hoeken heb ik gekozen voor de inmeetservice. Dit werd snel uitgevoerd en met verstand van zaken werden de juiste horren besteld. 10 dagen later was alles binnen en paste het perfect. Top service.
Antwoord van horrenfabriek.comGoed om te horen Paul, dank voor de mooie review! Geniet van uw product ! ^MP
-
André Groeneveld
Snelle levering, goede service, alleen maar +
Antwoord van horrenfabriek.comEen + terug voor de mooie review ! Hartelijk dank en geniet van uw hor ! ^MP
-
Yannis
Dubbele schuifdeurhor besteld. Kwaliteit van de hor is erg goed. Er was wat onduidelijkheid bij de montage, maar door de ondersteuning van Cees is dit goed gekomen. Erg blij met de hor en service, bedankt!
Antwoord van horrenfabriek.comGoed om te horen Yannis ! We helpen je uiteraard graag! Fijn dat het allemaal is gelukt! ^MP
-
Henk Middelkoop
Product is goed, maar de afwerking is wat slordig. Met name de hoeken, die ik in alle gevallen terug moest buigen (transportschade?). Ze zijn verder wat grof gezaagd. Iets meer liefde in de afwerking zou fijn zijn. Maar technisch is het een prima product dat goed functioneert.
Antwoord van horrenfabriek.comHoi Henk, wat zonde om te lezen dat het blijkbaar wat slordig is. Wij proberen het juist zo te verpakken (met schuimhoeken) om schade aan de hoeken te voorkomen. Wat bedoel je precies met grof gezaagd? Zou je dit kunnen/willen onderbouwen door bijvoorbeeld wat foto's naar ons toe te mailen? Wanneer het namelijk echt niet netjes is zouden we dit graag voor je oplossen.
^MP -
Rob Schuurmans
Perfecte pasvorm en prima ondersteuning bij montagevraag.
Antwoord van horrenfabriek.comGoed om te horen Rob, dank voor je mooie review! ^MP
-
Yvonne
Ik heb inzethorren met plise hor besteld en de inmeet service afgenomen. Zowel de website als de inmeter geven mij het idee dat die horren in elkaar gezet komen. Kwestie van raam open doen, hor er in, raam weer dicht. Maar in plaats daarvan krijg ik een bouwpakket. Nou is het achteraf gezien niet een heel ingewikkeld bouwpakket. Maar er zat geen handleiding bij. Die handleiding stond ook niet op de site. Dat koste me veel tijd om uit te vinden. Als de hor eenmaal in elkaar zit en geplaatst is het een mooie en fijne hor.
Na het plaatsten van een reactie hier bleek dat ze wel degelijk in elkaar gezet opgestuurd hadden moeten worden. En dat er dus spraken was van een fout. Hoewel de chat medewerker op de site waar ik op de dag dat ik ze in elkaar ging zetten: de vraag stelde "waar is de instructie voor het in elkaar zetten" niet gealarmeerd reageerde. Uiteindelijk hebben ze dan wel de situatie netjes en klantvriendelijk opgelost en daarom de 2 sterren reactie naar 3 sterren aangepast.Antwoord van horrenfabriek.comDank u wel voor u mooie review. Uiteindelijk blijkt maar weer dat het allemaal mensen zijn die fouten maken. Nogmaals excuses voor de ontstane fout.
-
Fred Zonneveld
Makkelijke montage, mooie hordeur.
-
John
Erg moeizaam en zeker niet netjes communiceren. Uitleg opmeten, van gat tot gat, na mails eindelijk uitgelegd wat ze er mee bedoelen, zo werkt dat daar.
De 2 augustus opsturen werd ook 3 en geen enkele track en trace.
Betreft kennelijk een vrienbus pakket.
Het is dat ik die troep nodig heb anders graag een andere firma.
Antwoord van horrenfabriek.comJammer om te horen John, wij streven er naar om juist duidelijk uitleg te geven wanneer u er zelf niet helemaal uit komt. Door de ontzettende drukte in die tijd (2/3 augustus) kan het inderdaad zijn dat leveringen wat vertragen, voor ons is dit de absolute piek waardoor de snelle levertijden niet altijd gehaald kunnen worden. Gelukkig was het maar een dagje ;-). En inderdaad, bij een brievenbuspakket ontvang je geen track and trace, je hoeft er natuurlijk ook niet voor thuis te blijven. Hopelijk heb je ondertussen veel plezier van "die troep".
^MP