Prikkabelwinkel

Prikkabelwinkel

Prikkabelwinkel voor prikkabels en LED lampen. Professionele kwaliteit. Prikkabelwinkel met een nieuwe webshop maar met meer dan 8 jaar ervaring. Onze producten worden vanuit eigen magazijn razendsnel verzonden.
9,4
447 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 447 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 244 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Martin
    Geverifieerde klant van Prikkabelwinkel

    Ziet er goed uit

  • Niels Pieters
    Geverifieerde klant van Prikkabelwinkel

    Mooie kabel alleen jammer dat ik 2 lampjes moest verbuigen zodat ze contact kunnen maken.

  • Hoe beoordeel je Prikkabelwinkel?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Fokko Kuiper
    Geverifieerde klant van Prikkabelwinkel

    Een uitstekend product kwalitatief goed

  • Eduard Storimans
    Geverifieerde klant van Prikkabelwinkel

    Is niet spatwaterdicht

    Antwoord van Prikkabelwinkel

    Beste heer Storimans,

    Wat vervelend dat u problemen ervaart met uw aangeschaft product. Ik heb uw bestelling bekeken en zie dat u de losse fittingen om zelf te monteren heeft gekocht. Waarschijnlijk heeft u deze niet juist gemonteerd want wij hebben nog geen enkele klacht op dit product ontvangen terwijl er toch behoorlijk veel fittingen verkocht worden.

    Overigens wel jammer dat wij niet in staat zijn gesteld om u hier mee te helpen maar er voor kiest direct deze beoordeling te plaatsen.

  • Stef Rombaut
    Geverifieerde klant van Prikkabelwinkel

    Vlotte bestelling, levering.

  • Ineke
    Geverifieerde klant van Prikkabelwinkel

    Levering keurig op tijd. Prima fittingen.

  • J Kool
    Geverifieerde klant van Prikkabelwinkel

    Kompleet ontvangen

  • Paul
    Geverifieerde klant van Prikkabelwinkel

    Prima levering.

  • Anton Jetten
    Geverifieerde klant van Prikkabelwinkel

    snelle levering

  • Yannick Wentzler
    Geverifieerde klant van Prikkabelwinkel

    Goed product en snel geleverd

  • Kris Custers
    Geverifieerde klant van Prikkabelwinkel

    Zeer scherp geprijsd en vlotte verzending, zeer snelle reactie op vragen. 👍

    Antwoord van Prikkabelwinkel

    Dank voor de leuke beoordeling Kris, veel plezier met uw bestelling.

  • Rinie Lamers
    Geverifieerde klant van Prikkabelwinkel

    Snelle en goede levering. Top! Ben zéér tevreden!!

    Antwoord van Prikkabelwinkel

    Dank je wel voor de beoordeling en veel plezier met uw bestelling Rinie.

  • Ton van Velzen
    Geverifieerde klant van Prikkabelwinkel

    Goed product

  • Jan Braspenning
    Geverifieerde klant van Prikkabelwinkel

    Goede service

  • Eppie Schut
    Geverifieerde klant van Prikkabelwinkel

    Super tevreden, keurig verpakr

  • Ronald Jansen
    Geverifieerde klant van Prikkabelwinkel

    Zeer tevreden alles volgens afspraak en verwachtingen.

  • Linda Voorn
    Geverifieerde klant van Prikkabelwinkel

    Snelle levering en prima lamp,precies goed!!

  • Bernard
    Geverifieerde klant van Prikkabelwinkel

    super goede service en top product.

  • Ewout
    Review voor Prikkabelwinkel

    Update, ik heb weldegelijk gehoor gegeven en de ontvangers verklaring ingevuld en naar jullie teruggestuurd. Mensen kijk uit, wat ik al verwachte komt uit. Geen product maar wel je geld kwijt en geen contact meer mogelijk!!! Heb inmiddels het probleem bij Klarna neergelegd en die gaan z.s.m. een onderzoek instellen. Het bedrag is echt niet zo groot. Maar het is een principe kwestie!


    Contact met jullie is niet mogelijk, dan maar zo. Ik heb via de PostNL app een melding ontvangen dat mijn bestelling in de brievenbus zou liggen. Maar ik heb niks ontvangen. Ik heb al bij omliggende buren aangebeld. Maar daar ook niks. Ik heb al voor de bestelling betaald via Klarna. Graag hoor ik van u hoe we dit gaan oplossen. Bestelnr PW402796. Maar ben bang dat ik mijn geld nooit terug krijg!!!

    Antwoord van Prikkabelwinkel

    Beste meneer Hummel, graag wil ik u vragen om bij de feiten te blijven. U heeft op zaterdag een bestelling geplaatst, diezelfde dag de vraag wanneer u het ontvangt. Daar hebben wij maandag op gereageerd dat het maandag wordt verzonden. Dinsdag geeft PostNL aan dat het is bezorgd waarna u direct aangeeft dat het niet is bezorgd en dat het is betaald. Diezelfde dinsdag krijgen wij een negatieve beoordeling met wederom de vermelding dat het is betaald en de suggestie dat u uw geld kwijt bent. Wij hebben u uitgelegd dat er een onderzoek is gestart bij PostNL en gevraagd waar de angst vandaan komt dat u uw geld kwijt bent vandaan komt. Jammer genoeg geen reactie. Helaas accepteert u ook het niet het PostNL onderzoek door het een "zogenaamd" onderzoek te noemen. en krijgen wij pas NA onze reactie op de beoordeling het PostNL formulier van u. waarna wij bestookt worden met mailtjes waar alleen vraagtekens in staan of waar staat dat er meerdere . Nee, daar gaan wij niet op reageren. Andere mailtjes met vragen om geld gaan wij niet telkens meer beantwoorden, we hebben de procedure uitgelegd en wachten het onderzoek van PostNL af. Uw suggestie dat andere klanten op moeten passen en dat er een onderzoek is gestart is niet gebaseerd op enige feiten, zie andere beoordelingen waar wij altijd heel coulant zijn. Maar communiceer normaal, er is altijd een oplossing!

  • P.J.J. Groen
    Geverifieerde klant van Prikkabelwinkel

    Ik heb 24 december een vraag gesteld. Op 9 januari een vraag gesteld. Krijg alleen te lezen: Hiermee laten wij u weten dat wij uw bericht hebben ontvangen en dat u zo spoedig mogelijk een antwoord van ons tegemoet kunt zien. Het is nu 22 januari