bestelling was goed, alleen eerste pakketje was de inhoud gejat bij postnl. tweede pakketje was snel geleverd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- richard warnaar
- Anja Hebben
Klein maar fijn.
Hoe zou je De Tingieterij beoordelen?
- Hans Peters
Goede service
- Meindert Smit
Mooi product, kwalitatief hoogwaardig. Levering was netjes verpakt en op tijd. Aanrader.
- Kelly van Rooij
Voor het 10-jarige huwelijksjubileum van een vriendin heb ik een tinnen roos met label besteld. Het product is van hoogwaardige kwaliteit en ziet er prachtig uit. Netjes verpakt opgestuurd, certificaat erbij. Het label met tekst is ook mooi geworden. De ontvanger en ikzelf zijn er erg blij mee! Zal hier zeker weer een bestelling plaatsen in de toekomst.
- Nolly Vos
Superleuk! Ik heb zin om het te geven met vaderdag!