justanotherstore.nl
-
Lara
In april van dit jaar heb ik het JAP Xstream bruiswatertoestel gekocht, waarmee ik zeer tevreden was. Na een paar maal succesvol de ruilcilinders te hebben besteld, blijken deze plots niet meer te vinden te zijn op de website van justanotherstore.nl. Ook het bruiswatertoestel zelf staat niet meer op de productenlijst. Helaas is het onmogelijk om Just Another Store telefonisch te bereiken om informatie te krijgen over eventuele alternatieve ruilcilinders. De telefoon wordt keer op keer afgebroken met de simpele mededeling dat de persoon niet bereikbaar is. Jammer, mijn vertrouwen bent u kwijt
-
Annemarie Den Hollander
Super service nadat elektrische deken is kapot gegaan! Kregen een nieuwe toegestuurd! Communicatie via de mail loopt goed.
-
Hoe beoordeel je justanotherstore.nl?
-
Korw
had al eerder wat besteld wat prima is gegaan. Snel geleverd en in orde. Daarna nog een extra accessoire besteld. Ging wederom zeer snel en soepel. Er ontbrak echter een onderdeel. Daarover gemaild en binnen paar dagen geregeld. Ben zeer tevreden over de service, de snelheid en de contacten via de mail. Top1
-
Claudia
Er was iets mis met een geleverd artikel, onmogelijk om in contact te komen met het bedrijf.
Antwoord van justanotherstore.nlBedankt voor je bericht en onze oprechte excuses voor je ervaring.
Ik heb je bestelling (#2002722056) bekeken en zie dat de terugbetaling inmiddels is verwerkt. Toch vind ik het absoluut niet kunnen dat je geen reactie van ons hebt ontvangen. Dat spijt me oprecht.
Door een tijdelijke onderbezetting is het ons helaas niet gelukt om alle berichten op tijd te beantwoorden. Dat mag natuurlijk geen reden zijn voor radiostilte, want jij hoort gewoon netjes en snel geholpen te worden.
Als je onze andere reviews bekijkt, zie je dat dit niet de service is waar wij normaal voor staan. Wij doen elke dag ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en werken er hard aan om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. En dank je wel dat je dit met ons deelt, het helpt ons om beter te worden. -
Artem
The shop doesn't process returns either intentionally or by negligence. Niether phone number nor email address listed on the shop page are responsive.
Antwoord van justanotherstore.nlDear Artem,
Thank you for your feedback, and we're sorry to hear about your experience.
We’ve looked into your order (#265974176) and can confirm that the return was refunded as quickly as possible on our end. In some cases, there may be a short delay if we're in contact with the platform through which the order was placed, as we sometimes need to coordinate the refund process with them.
We always aim to handle returns promptly and respond to all customer inquiries. If you still have any concerns or haven’t received the refund, please don’t hesitate to reach out to us directly at contact@justanotherstore.nl
— we’re happy to help. -
Shirley
Na ongeveer 1 jaar was de borstel van mijn draadloze stofzuiger versleten. Jammer genoeg is dit onderdeel nergens te verkrijgen.
Ik nam contact op met de klantendienst en die hebben onmiddelijk een oplossing gezocht.
Binnen de week had ik al de nieuwe onderdelen.
Top service! -
Paul
Had een klein probleempje met de staafmixer , heb een mailtje gestuurd naar Nadine die heeft dit opgepakt en 2 dagen later was het opgelost
Dankjewel Justanotherstore en Nadine voor de fijne service , en tot de volgende aankoop .
Mvg Paul -
Uitstekende service
Via Bol februari vorig jaar een staafmixer besteld. In november ging deze stuk en kreeg ik een nieuwe motor toegestuurd. Nu was de steel stuk en zonder moeite hier ook een nieuwe voor ontvangen. Met tips voor een langere levensduur. Super geregeld. Al hoop ik wel dat alles deze keer niet zo snel stuk gaat. Maar tot op heden zeer tevreden. Deze service kom je niet zo vaak meer tegen.
-
Thom
Via Bol.com een staafmixer gekocht bij Justanotherstore. Toen deze defect ging binnen 4 maanden en hiervan melding maakte, werd er binnen 1 dag contact opgenomen om te achterhalen wat er mogelijk defect was gegaan, tips gekregen en een nieuwe staafmixerunit opgestuurd. Ik ben zeer tevreden over de vriendelijke en vakkundige afhandeling van de klantenservice en zou hier zo weer artikelen kopen.
-
Suus
Elektrische kruik kreeg na 2 maanden een defect, wilde niet meer opladen. Dit gecommuniceerd en kreeg heel snel een reactie met tips. Deze had ik echter al geprobeerd en losten het probleem niet op.
Na nogmaals contact hierover werd er zonder probleem een andere kruik verstuurd, welke ik binnen 2 dagen ontvangen heb.
Zeer begripvolle, correcte en snelle afhandeling, zo kan het dus ook!! Topservice!
Nogmaals dank! -
Jesper
In 2023 stofzuiger gekocht. Ging kapot, winkel belooft nieuw onderdeel op te sturen maar kan drie weken duren omdat ze het niet op voorraad hebben. Inmiddels ongeveer zes weken verder en ik krijg geen contact (via mail of telefoon). Via Bol contact gezocht en zij kregen wel contact. Ze deden de belofte het op te sturen met track & trace maar weer bijna een week later heb ik nog niks ontvangen. Mocht er vertraging in het proces zitten, prima, maar communicatie is het codewoord.
-
Liselotte
Wat een goede service! Heel prettig contact gehad, een super leuke trui ontvangen van goede kwaliteit. Zeker een aanrader om hier te bestellen. Speciale dank voor Danine.
-
Berend
Top service prima geholpen ik raad een ieder aan om te kopen bij dit bedrijf
-
Mj
Twee Kerst truien besteld ,helaas te klein ,geen bon ,geen e-mail terug gekregen voor retour zending.Telefonisch geen gehoor.zelf opgestuurd met kosten. Via Paypal betaald.kunnen niks doen.Wil mijn €100. Terug.
Antwoord van justanotherstore.nlBeste Marie-José,
Bedankt voor je bericht. Allereerst onze excuses voor de vervelende ervaring die je hebt gehad. Dit is absoluut niet de service die wij willen bieden, en we begrijpen heel goed dat dit voor frustratie heeft gezorgd.
We gaan dit meteen voor je oplossen. Ik zal persoonlijk uitzoeken wat er met jouw retourzending is gebeurd en zorg ervoor dat je het aankoopbedrag van €100 zo snel mogelijk terugkrijgt. Als je een track & trace code hebt van het pakket, dan helpt dat ons om dit sneller af te handelen.
Ik neem morgen direct contact met je op om samen tot een oplossing te komen. Mocht je in de tussentijd aanvullende informatie hebben, kun je ons bereiken via contact@justanotherstore.nl of telefonisch.
Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak. We zorgen ervoor dat dit snel en netjes wordt opgelost. -
michel Prinsen
Prima service gehad bij het beslissen over mijn bestelling. SUPER !!
-
Veerle Schepers
Snelle levering en goed product.
Ben voor een tweedekans gegaan. Doos was idd beschadigd, maar het product en alle onderdelen waren nog helemaal netjes in het folie ingepakt en niet beschadigd. -
Martin
Meerdere JAP luchtontvochtigers besteld; paar maanden na garantie geeft het apparaat problemen; je neemt via mail contact op en dan dat liep minder voortvarend dan ik had verwacht op basis van eerdere contacten. Uiteindelijk heeft men het wel goed opgepakt.
Antwoord van justanotherstore.nlGoedemiddag Martin,
Bedankt voor je bericht en je eerlijke feedback. Het spijt ons om te horen dat je ontevreden bent over de afhandeling, en we vinden het jammer om deze review terug te zien, omdat we je graag willen helpen met het oplossen van je klacht.
We hebben eerder instructies naar je gestuurd voor het toesturen van beeld- of geluidsmateriaal, aangezien dit ons helpt om het probleem snel en effectief te beoordelen. Je hebt echter aangegeven dat dit te veel moeite is, wat we natuurlijk begrijpen. Helaas kunnen wij zonder deze informatie het probleem niet goed analyseren en daardoor ook geen passende oplossing bieden.
We willen je graag verder helpen en staan voor je klaar zodra we het benodigde materiaal ontvangen. Mocht je het alsnog kunnen toesturen, dan nemen we het direct in behandeling.
Met vriendelijke groet,
JustAnotherStore -
Tieneke
Top retourdeal gekocht. Binnen de 2 dagen geleverd. Zo tevreden!!
-
Frank
Probleem gehad met de handstofzuiger al na 11 maanden. Probleem gemeld en op verzoek een filmpje toegestuurd van het probleem. Na analyse van justanotherstore een nieuwe oplader gehad en probleem verholpen. Goede en snelle communicatie en service. Bedankt.
-
Jos
Snelle levering en het product, een retourdeal was zoals beloofd.