Roldeco

Roldeco

Roldeco.nl is een bedrijf dat gespecialiseerd is in het leveren van duo rolgordijnen en jaloezieën, evenals het zelf produceren van rolgordijnen en duo rolgordijnen.
9,1
417 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 386 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 267 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Edward Veen
    Review voor Roldeco

    Rolgordijnen zien er top uit snel geleverd en dat voor zulke lage prijzen, ik ben tevreden.

  • Albert ten Cate
    Review voor Roldeco

    Blij met mijn duo rolgordijnen duurde even door de aangegeven drukte maar ben er erg blij mee. Topservice.

  • Hoe beoordeel je Roldeco?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Karin Bloemendal
    Review voor Roldeco

    Eindelijk een duo rolgordijn van 3 meter kunnen vinden en dat voor een leuk bedrag.

  • Greetje Pasterkamp
    Geverifieerde klant van Roldeco

    Top service,vlotte levering. Mooi product, precies wat ik graag wilde

    Antwoord van Roldeco

    Beste Greetje,

    Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen :)
    Wij wensen u veel woonplezier met uw Retro jaloezieën!

    Met vriendelijke groet,

    Team Roldeco.nl

  • Remco Brouwer
    Review voor Roldeco

    Super jaloezieën! Na wat vergelijkingen gekozen voor Roldeco, echt een top keuze!

    Antwoord van Roldeco

    Beste Remco,

    Bedankt voor uw positieve recensie en heel veel woonplezier gewenst met uw nieuwe jaloezieën.

    Met vriendelijke groet,

    Team Roldeco

  • Khalid
    Review voor Roldeco

    Duidelijk advies en nette service bij het inmeten. Tevens zijn de producten eerder opgehangen dan verwacht. Aanrader.

    Antwoord van Roldeco

    Beste Khalid,

    Wat fijn om uw positieve recensie te lezen.
    Wij wensen u veel woonplezier met uw jaloezieën!

    Met vriendelijke groet,

    Team Roldeco

  • DvO
    Geverifieerde klant van Roldeco

    Bestelling is nooit geleverd en ze hebben een hele slechte communicatie. De telefoon wordt nooit opgenomen, voicemail, e-mail en/of WhatsApp wordt pas na meerdere berichten na een week beantwoord. Je wordt hier aan het lijntje gehouden en uiteindelijk heb je nog niks. #frustrerend

    Antwoord van Roldeco

    Beste,

    Het spijt me te horen dat je zo'n teleurstellende ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Het is absoluut niet onze bedoeling om klanten zo lang te laten wachten op hun bestellingen en we begrijpen volledig hoe frustrerend dit voor jou moet zijn geweest.

    We hebben momenteel te maken met een ongebruikelijke drukte en personeelstekort, wat onze normale werkwijze heeft verstoord. Dit heeft helaas geleid tot vertragingen bij sommige bestellingen, waaronder die van jou. Het bedrag van uw bestelling hebben wij inmiddels teruggestort naar uw rekening. We begrijpen dat dit geen excuus is voor de vertraging die je hebt ervaren, maar we willen je verzekeren dat we er alles aan doen om dit probleem aan te pakken en onze service te verbeteren.


    Met vriendelijke groet,

    Erman | Roldeco

  • Frederik Brands
    Review voor Roldeco

    Perfecte service en supersnel. Ze komen afspraken na. Ik kan ze van harte aanbevelen

    Antwoord van Roldeco

    Beste Frederik,

    Fijn om te horen dat u tevreden bent met ons service en producten.
    Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor deze recensie.

    Met vriendelijke groet,

    Team Roldeco

  • Jill Hoogeveen
    Review voor Roldeco

    Goede service gehad bij Roldeco. Super snelle levering en mijn houten luxaflex hingen zo snel! Fijn contact met goed overleg.
    Ik ga zeker weer Roldeco contacten als de slaapkamers aan de beurt zijn
    Bedankt voor de goede en fijne service !

    Antwoord van Roldeco

    Beste Jill,

    Leuk om te horen dat alles naar wens is verlopen! :)
    We zien u graag weer terug voor de slaapkamers!

    Met vriendelijke groet,

    Team Roldeco

  • Lisanne
    Review voor Roldeco

    In eerste instantie geen reactie op al onze berichten gekregen. Uiteindelijk toch via whatsapp contact gekregen.
    Contact verliep niet persé soepel.
    Vinden het nog steeds vreemd dat er nergens iets vermeld staat dat het langer kan duren.
    Vervelend voor een bedrijf dat het even niet loopt zoals het zou moeten, maar stuur dan in ieder geval een bericht met een update. Ook als is het een kort standaard bericht. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent als klant.
    Kleine moeite lijkt me en beter dan gefrustreerde klanten hebben.

    Uiteindelijk hebben wij, na zo'n anderhalve maand, ons geld teruggekregen omdat ons product niet in de gewenste kleur leverbaar was.

    Antwoord van Roldeco

    Beste Lisanne,

    Het spijt me te horen dat je zo'n teleurstellende ervaring hebt gehad met onze service. Het is absoluut niet onze bedoeling om klanten zo lang te laten wachten op hun bestellingen en we begrijpen volledig hoe frustrerend dit voor jou moet zijn geweest.

    Het klopt dat we momenteel te maken hebben met een ongebruikelijke drukte en personeelstekort, wat onze normale werkwijze heeft verstoord. Dit heeft helaas geleid tot vertragingen bij sommige bestellingen, waaronder die van jou. Het bedrag van uw bestelling hebben wij inmiddels teruggestort naar uw rekening. We begrijpen dat dit geen excuus is voor de vertraging die je hebt ervaren, maar we willen je verzekeren dat we er alles aan doen om dit probleem aan te pakken en onze service te verbeteren.


    Met vriendelijke groet,

    Erman | Roldeco

  • Fred
    Geverifieerde klant van Roldeco

    Helaas geen goede ervaring. Aanvankelijk werd er snel gereageerd op vragen en ook het aanvragen van staaltjes verliep snel. Na het bestellen werd er echter een fout in de productie gemaakt waardoor niet compleet geleverd kon worden en we nog steeds op 1 duo rolgordijn zitten te wachten. Het is inmiddels ruim een maand geleden, vragen via mail worden niet beantwoord, de telefoon wordt niet opgenomen dus ernstige twijfels of dit nog goed gaat komen.

    Antwoord van Roldeco

    Beste Fred,

    Wij willen graag onze excuses aanbieden voor de slechte communicatie.
    Mijn collega heeft uw andere duo rolgordijn apart gelegd doordat er werd gewacht op onderdelen in met de drukte daarna zijn ze dit vergeten.
    Het stuk word zsm weer verzonden.

    Met vriendelijke groet,

    Erman | Roldeco

  • Ricardo
    Geverifieerde klant van Roldeco

    Wat een belachelijke slechte klantenservice. 3 weken geleden 2 rolgordijntjes besteld. Nog steeds in productie, ondanks de belofte op de website dat deze rolgordijnen binnen 2 weken geleverd zou zijn. Na contact via whatsapp met dit bedrijf een standaard bericht terug dat ze een piek hebben in de productie en dat de levertijden daarom langer oplopen. Niks geen proactieve actie vanuit hun, alleen maar standaard reageren en de schuld afschuiven. Aan deze reviews te lezen loopt dit probleem al langer, dan zullen ze toch echt de productie op moeten schroeven. Nog steeds maar wachtend op onze rolgordijnen.

    Antwoord van Roldeco

    Beste Ricardo, u heeft inderdaad een bestelling geplaatst op 15 maart wat nog niet is afgerond. U heeft een bericht verstuurd via WhatsApp met de vraag wanneer deze verzonden is en daar op hebben wij aangegeven dat deze door de drukte helaas langer duurt als aangegeven. Dat het druk is is voor ons alleen maar goed alleen is het enige nadeel momenteel dat leveringen helaas langer duren en daar kunnen wij momenteel niet veel aan doen. Ook vertelt u ons dat wij standaard reageren en de schuld afschuiven maar als ik kijk naar ons reactie op uw bericht klopt dit niet. Als er meerdere berichten vanuit uw kant onbeantwoord bleven konden wij uw recensie volkomen begrijpen alleen is het zo dat wij eenmaal een bericht van u hebben ontvangen en deze hebben wij ook netjes beantwoord met de reden van vertraging.
    Uw bestelling word volgende week aangemeld voor aflevering en u zult verder via de mail op de hoogte worden gehouden.

    Met vriendelijke groet,

    Team Roldeco

  • Arie B
    Geverifieerde klant van Roldeco

    Mooie lamellen snel geleverd

    Antwoord van Roldeco


    Beste Arie B,

    Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met jaloezieën en de snelle levering. Als u in de toekomst nog meer producten nodig heeft of vragen heeft, staan we altijd klaar om u te helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Team Roldeco.nl

  • Judy
    Review voor Roldeco

    Erg lang moeten wachten op onze bestelling. Weken lang niks gehoord, telefoon wordt erg slecht opgenomen. Nu eindelijk onze order ontvangen. Ben benieuwd naar de gordijnen zelf.

    Antwoord van Roldeco

    Beste Judy,

    Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren met betrekking tot uw bestelling. Het spijt ons ten zeerste dat het zo lang heeft geduurd voordat u uw gordijnen hebt ontvangen en dat u tijdens dit proces moeite heeft gehad om contact met ons op te nemen. We begrijpen volledig hoe frustrerend dit moet zijn geweest.

    Door een onverwachte piek in de drukte zijn we helaas niet in staat geweest om aan onze gebruikelijke normen van efficiëntie te voldoen. Dit heeft geleid tot vertragingen in communicatie en de verwerking van bestellingen, waardoor u onnodig lang hebt moeten wachten op uw gordijnen. We bieden onze welgemeende verontschuldigingen aan voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt.

    Nu u eindelijk uw order heeft ontvangen, hopen we dat de gordijnen aan uw verwachtingen voldoen en dat ze een waardevolle toevoeging zijn aan uw huis. Mocht er iets niet naar wens zijn of heeft u vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u verder te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons alsnog positief wordt afgesloten.

    Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en hartelijk dank voor uw geduld en begrip.

    Met vriendelijke groet,

    Team Roldeco

  • Bart
    Review voor Roldeco

    Vandaag onze Jaloezieën ontvangen en gelijk maar opgehangen, ziet er allemaal netjes uit, het product wat geleverd is, is netjes geen goedkope rommel. Enige minpunt is dat de levering lang duurde, een simpele mail om je op de hoogte te houden zou handig zijn. Maar als je geduld hebt adviseer ik om hier gewoon je producten te bestellen.

    Antwoord van Roldeco


    Beste Bart,

    Heel erg bedankt voor uw positieve feedback en het delen van uw ervaring met onze jaloezieën! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van het geleverde product en dat het geen goedkope rommel is. Het is ons doel om onze klanten alleen de beste kwaliteit te bieden, en het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn.

    We begrijpen echter dat de lange levertijd voor u een minpunt was, en we waarderen uw suggestie voor een betere communicatie tijdens het leveringsproces. We zullen zeker ons best doen om onze klanten beter op de hoogte te houden in de toekomst, zodat u een meer naadloze ervaring kunt hebben bij het ontvangen van uw bestellingen

    Met vriendelijke groet,

    Team Roldeco

  • koenhandekyn
    Geverifieerde klant van Roldeco

    19 maart - de bestelling staat nu 25d open en zou op 8d max er moeten zijn. krijg geen reactie op mail. krijg geen reactie op whatsapp. krijg geen reactie op telefoon (wordt gewoon afgegooid). triest.

    19 maart - ik kreeg zopas toch reactie van whatsapp. webwinkel zou grote achterstand hebben wegens grote drukte en hadden moeite met 'terugekoppelingen'. gemeende excuses. ik zou een emailtje mogen verwachten. ik pas deze update aan in functie van verder verloop.

    26 maart - ik ontving nog een update over de vertraging en kreeg te horen dat het rolgordijn is verzonden geraakt.

    28 maart - rolgordijn aangekomen. netjes verpakt. en kon het ook vlot plaatsen. er zaten geen schroefjes bij maar dat hangt toch af van de situatie. het is een soort kliksysteem en voor een gordijn van 3m zaten er 6 klemmetjes bij waar het gordijn dan in kan klemmen. we hebben vermoedelijk het gordijn met de verkeerde kant naar voor geplaatst want blijkbaar is het standaard dat het gordijn aan de achterzijde afrolt. de bediening zit nu links ipv de gevraagde rechts, maar dat is dus onze fout. een kleine instructie in de email zou misschien kunnen helpen. het rolgordijn verduisterd zoals bedoeld. de prijs/kwaliteit ziet er goed uit.

    conclusie - de webshop levert een kwalitatief product dat vlot te plaatsen is. de lengte van net geen 3m was voor ons een 'nood' en dit kon geleverd worden. ze lieten even een steek vallen waardoor de 8d max wachttijd in de praktijk een dikke maand wachten werd. na contact heeft de eigenaar zijn verantwoordelijkheid genomen.

    Antwoord van Roldeco

    Beste Koen,

    We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de frustratie die u heeft ervaren met betrekking tot uw bestelling. Het spijt ons ten zeerste dat we niet aan uw verwachtingen konden voldoen wat betreft de levertijd en de communicatie.

    Door een onverwachte toename van de drukte sinds begin februari zijn we helaas niet in staat geweest om onze gebruikelijke standaarden van service en efficiëntie te handhaven. Dit heeft geleid tot vertragingen in de verwerking van bestellingen en een gebrek aan respons op uw berichten, wat natuurlijk niet acceptabel is.

    Wij hopen dat wij u alsnog tevreden kunnen houden met het eindresultaat.

    Met vriendelijke groet,

    Team Roldeco.nl

  • jan latten
    Geverifieerde klant van Roldeco

    De rolgordijnen zouden per twee perfect uitgelijnd zijn, maar dat is niet het geval.

  • Anoniem
    Geverifieerde klant van Roldeco

    Erg lang gewacht en incompleet binnengekregen. Erg slechte communicatie, een mailtje terug krijgen is erg moeilijk. Heb zelf de materialen moeten aanpassen zodat ik ze op kon hangen en dat kostte me extra geld.
    In 1 van de 2 rolgordijnen zit een kleine scheur onderin.

    Antwoord van Roldeco

    Beste Klant,

    Excuses voor de matige communicatie, we hebben een onverwachte drukte gehad in de maand Februari en hebben ons best gedaan om zo goed mogelijk klanten op de hoogte te houden.
    Ik zie geen mail van u staan over een scheur in uw rolgordijn.
    Kunt u hier voor contact met ons opnemen? Dan kijken we graag zsm naar een oplossing.

    Met vriendelijke groet,

    Erman | Roldeco.nl

  • Marjan Hetterscheid-Baars
    Geverifieerde klant van Roldeco

    Snelle levering. Zo blij met ons duo rolgordijn, dat we er nog 3 besteld hebben.

    Antwoord van Roldeco

    Beste Marjan,

    Wat tof om uw positieve recensie te lezen.
    Bedankt en veel woonplezier met uw nieuwe duo rolgordijnen!

    Met vriendelijke groet,

    Erman | Roldeco.nl

  • D van Weenen
    Geverifieerde klant van Roldeco

    Had vijf sterren gegeven alleen waren er twee kleine puntjes niet helemaal zoals verwacht. Verder geweldige producten en snel geleverd.

    Twee optrek koorden zijn niet even lang (hangen naast elkaar) terwijl hoogte t zelfde is aangegeven. We kozen voor een smalle bak enkel is er geen bak het is compleet open. Communicatie mag beter kleine teleurstelling maar wegens gebrek aan gordijnen maar gelaten voor wat het was.