Lamsa Home

Lamsa Home

Al 30 jaar gespecialiseerd in decoratie, meubels, verlichting en textiel!
6,7
161 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 161 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 133 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Robbert Erbrink
    Geverifieerde klant van Lamsa Home

    Goede en snelle service.

  • Jolien
    Geverifieerde klant van Lamsa Home

    Slechte communicatie, al meer dan een maand aan het wachten zonder dat er contact opgenomen word wanneer het product geleverd wordt. Nog steeds aan het wachten totdat de lamp komt… en maar reclame maken overal. WAARDELOOS.

  • Hoe beoordeel je Lamsa Home?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Diego Huizinga
    Geverifieerde klant van Lamsa Home

    Meest slechte service die ik ooit heb gezien. 2 dingen besteld 1 daarvan werkt niet goed en het andere product heb ik na bijna 4 maand nog steeds niet binnen. Als je dit leest bestel hier niet en bespaar u zelf een hoop ellende.

    Antwoord van Lamsa Home

    ❌-STORING- -STORING- STORING-❌

    Beste klanten,

    Wij ontvangen momenteel veel berichten via verschillende kanalen. ( insta, fb, whatsapp ) en iedereen te kunnen informeren deel ik deze algemene bericht.

    Wederom kampen wij met een storing zowel op de webshop, email als achter de schermen. Dit houdt in dat zolang deze storing aanwezig is dat wij geen informatie betreft bestellingen etc kunnen inzien!

    Wij vragen u om geduld en zodra wij u weer van dienst kunnen zijn zullen wij u allen benaderen en informeren.

    Onze welgemeende excuses!
    LamsaHome

  • Stamatoela
    Review voor Lamsa Home

    Met mij contact opnemen! Ik heb jullie 10x gemaild. Ik heb een oven geretourneerd en nog steeds geen bevestiging gekregen, terwijl jullie zeiden over 2 weken! Nu krijg ik incasso’s van Billink.. heel onterecht ik ga niet de kosten betalen terwijl ik meerdere malen contact met jullie heb opgenomen!! Ik vind dit echt niet netjes

    Antwoord van Lamsa Home

    ❌-STORING- -STORING- STORING-❌

    Beste klanten,

    Wij ontvangen momenteel veel berichten via verschillende kanalen. ( insta, fb, whatsapp ) en iedereen te kunnen informeren deel ik deze algemene bericht.

    Wederom kampen wij met een storing zowel op de webshop, email als achter de schermen. Dit houdt in dat zolang deze storing aanwezig is dat wij geen informatie betreft bestellingen etc kunnen inzien!

    Wij vragen u om geduld en zodra wij u weer van dienst kunnen zijn zullen wij u allen benaderen en informeren.

    Onze welgemeende excuses!
    LamsaHome

  • Annemarie Hollander
    Geverifieerde klant van Lamsa Home

    2 maanden geleden besteld. Nog steeds niets geleverd gekregen. Ze kunnen geen levertijd doorgeven ook

    Antwoord van Lamsa Home

    ❌-STORING- -STORING- STORING-❌

    Beste klanten,

    Wij ontvangen momenteel veel berichten via verschillende kanalen. ( insta, fb, whatsapp ) en iedereen te kunnen informeren deel ik deze algemene bericht.

    Wederom kampen wij met een storing zowel op de webshop, email als achter de schermen. Dit houdt in dat zolang deze storing aanwezig is dat wij geen informatie betreft bestellingen etc kunnen inzien!

    Wij vragen u om geduld en zodra wij u weer van dienst kunnen zijn zullen wij u allen benaderen en informeren.

    Onze welgemeende excuses!
    LamsaHome

  • H
    Geverifieerde klant van Lamsa Home

    Telefoon op nemen, terug bellen en reageren op mails!!! Ze negeren de klanten. Communicatie slecht en service ook.

    Antwoord van Lamsa Home

    ❌-STORING- -STORING- STORING-❌

    Beste klanten,

    Wij ontvangen momenteel veel berichten via verschillende kanalen. ( insta, fb, whatsapp ) en iedereen te kunnen informeren deel ik deze algemene bericht.

    Wederom kampen wij met een storing zowel op de webshop, email als achter de schermen. Dit houdt in dat zolang deze storing aanwezig is dat wij geen informatie betreft bestellingen etc kunnen inzien!

    Wij vragen u om geduld en zodra wij u weer van dienst kunnen zijn zullen wij u allen benaderen en informeren.

    Onze welgemeende excuses!
    LamsaHome

  • Dalida Elgamal
    Geverifieerde klant van Lamsa Home

    Klantenservice was en is totaal niet goed. Communicatie is niet oke. Bezorging van artikelen zijn niet oke. Als ik hetgeen wat ik besteld heb binnen krijg zal ik hier dan ook nooit meer iets bestellen en als het nog te lang duurt kan het pakketje gelijk weer retour

    Antwoord van Lamsa Home

    ❌-STORING- -STORING- STORING-❌

    Beste klanten,

    Wij ontvangen momenteel veel berichten via verschillende kanalen. ( insta, fb, whatsapp ) en iedereen te kunnen informeren deel ik deze algemene bericht.

    Wederom kampen wij met een storing zowel op de webshop, email als achter de schermen. Dit houdt in dat zolang deze storing aanwezig is dat wij geen informatie betreft bestellingen etc kunnen inzien!

    Wij vragen u om geduld en zodra wij u weer van dienst kunnen zijn zullen wij u allen benaderen en informeren.

    Onze welgemeende excuses!
    LamsaHome

  • Rik
    Geverifieerde klant van Lamsa Home

    De order is niet geleverd; DPD heeft 'm retour gestuurd naar Lamsa. Vervolgens krijg ik een bevestiging dat de order bij mij is geleverd. Helaas krijg ik Lamsa telefonisch niet te pakken, op voicemail wordt niet gereageerd.

    Antwoord van Lamsa Home

    ❌-STORING- -STORING- STORING-❌

    Beste klanten,

    Wij ontvangen momenteel veel berichten via verschillende kanalen. ( insta, fb, whatsapp ) en iedereen te kunnen informeren deel ik deze algemene bericht.

    Wederom kampen wij met een storing zowel op de webshop, email als achter de schermen. Dit houdt in dat zolang deze storing aanwezig is dat wij geen informatie betreft bestellingen etc kunnen inzien!

    Wij vragen u om geduld en zodra wij u weer van dienst kunnen zijn zullen wij u allen benaderen en informeren.

    Onze welgemeende excuses!
    LamsaHome

  • Sherrelton Privania
    Geverifieerde klant van Lamsa Home

    Vanaf 1 december al aan het wachten nog niks ontvangen!

    Antwoord van Lamsa Home

    ❌-STORING- -STORING- STORING-❌

    Beste klanten,

    Wij ontvangen momenteel veel berichten via verschillende kanalen. ( insta, fb, whatsapp ) en iedereen te kunnen informeren deel ik deze algemene bericht.

    Wederom kampen wij met een storing zowel op de webshop, email als achter de schermen. Dit houdt in dat zolang deze storing aanwezig is dat wij geen informatie betreft bestellingen etc kunnen inzien!

    Wij vragen u om geduld en zodra wij u weer van dienst kunnen zijn zullen wij u allen benaderen en informeren.

    Onze welgemeende excuses!
    LamsaHome

  • Michael
    Review voor Lamsa Home

    Snelle service snel
    Geleverd ! 👍

    Antwoord van Lamsa Home

    Hoi Michael,

    Bedankt voor uw beoordeling dat waarderen wij enorm!
    Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop! En graag tot de volgende keer bij Lamsahome.nl

  • Laad meer