Slimmer You
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 05-10-2021 stopgezet
-
Dheeraj Panday
Hele lange levertijd. Verder wel goed te volgen, maar je moet zekwr geen haast hebben met je bestelling!
-
Marina de Bruijn
Maatvoering met L XXl is niet duidelijk voor een BH. Hij was veel te klein. Meteen weggegooid.
-
Peter van Kimmenade
ik heb tot heden nog niets ontvangen!
-
Marijke Hennik
Artikel was niet wat ik verwachtte, maatgeving klopte niet.
-
Geertje Bos
Ik heb 14 dagen geleden besteld en nog niets ontvangen.
Mijn brace naar mij toe sturen zou helpen.
Inmiddels is mijn brace er wel. Zonder handleiding en zonder retourbiljet.
Er mag 1 ster bij. De brace zelf is goed.Antwoord van Slimmer YouBeste Geertje,
We hebben via Stichting Webwinkel gehoord dat je een 1 ster review hebt geplaatst, en je commentaar gelezen.
Excuses voor het ongemak.
Ik begrijp dat het erg vervelend is als je lang op je bestelling moet wachten.
Door de maatregelen tegen het coronavirus is het drukker dan normaal, en zijn er vertragingen in de levering. Het lukt ons daarom niet om alle bestellingen op tijd te leveren. We doen dit wel zo snel mogelijk.
We hebben dit ook aangegeven in de bevestigingsmail die je van ons hebt gehad.
Het is erg jammer dat je dit gedaan hebt, vooral omdat je bestelling deze week bezorgd wordt.
Je kunt dat hier zelf zien door je bestelling te volgen met de track & trace link:
https://slimmeryou.eu/apps/trackorder?tracking_number=YT2121021272155112
Wanneer je je kniebrace deze week ontvangt, dan willen wij je vragen je beoordeling te herzien.
Want een beoordeling van 1 ster terwijl een bestelling nog niet geleverd is, is in alle opzichten heel onredelijk.
Dit geeft ook een vertekend beeld, en daar zijn reviews niet voor bedoeld.
Kunnen wij daar op rekenen?
Met vriendelijke groet,
Claartje van Slimmer You
P.S. Wij hopen op je begrip voor de situatie! Ben je tevreden met je product, dan willen wij je vragen je beoordeling te herzien. -
M Schmitz
Goed produkt en snelle levering.
-
Mia Minnebo
Levering laat op zich wachten !!!
Antwoord van Slimmer YouBeste Mia,
We hebben via Stichting Webwinkel gehoord dat je een 1 ster review hebt geplaatst, en je commentaar gelezen.
Excuses voor het ongemak.
Ik begrijp dat het erg vervelend is als je lang op je bestelling moet wachten.
Door de maatregelen tegen het coronavirus is het drukker dan normaal, en zijn er vertragingen in de levering. Het lukt ons daarom niet om alle bestellingen op tijd te leveren. We doen dit wel zo snel mogelijk.
We hebben dit ook aangegeven in de bevestigingsmail die je van ons hebt gehad.
Het is erg jammer dat je dit gedaan hebt, vooral omdat je bestelling deze week nog bezorgd gaat worden.
Je kunt dat hier zelf zien door gewoon je bestelling te volgen:
https://slimmeryou.eu/apps/trackorder?tracking_number=YT2118221272194772
Mocht je onverhoopt je bestelling niet op tijd ontvangt, is er altijd de mogelijkheid voor een vervangend artikel of een refund.
Wanneer je je artikel deze week ontvangt, dan willen wij je vragen je beoordeling te herzien.
Want een beoordeling van 2 sterren terwijl een bestelling nog niet geleverd is, is in alle opzichten heel onredelijk.
Dit geeft ook een vertekend beeld, en daar zijn reviews niet voor bedoeld.
Kunnen wij daar op rekenen?
Met vriendelijke groet,
Claartje van Slimmer You
P.S. Wij hopen op je begrip voor de situatie! Ben je tevreden met je product, dan willen wij je vragen je beoordeling te herzien.
-
Merian de vries-Botelho
👍👍👍👍👍👍
-
Monica De Leeuw
Snelle levering en je wordt keurig op de hoogte gehouden
-
Mona
Ik Wilde een Aerial yoga doek met een montageset om hem aan het plafond te kunnen hangen.Die heb ik gelukkig wel kunnen vinden bij slimmer you ,to en ik hem binnen kreeg was de montageset niet compleet maar na een maltje werd dat snel opgelost. Ik kreeg er ook e-book bij.Top
-
Mounyha
Ik heb deze rugtas gekocht voor school. Het is perfecte tas voor mijn laptop. Hij is stevig en ziet er mooi uit. Voor deze lage prijs wil ik er wel een paar dagen wachten. Ik werd tijdens de verzending ook goed op de hoogte gehouden.
-
Paula
Na wat weken levertijd kreeg ik de 2 kniebanden die ik besteld had binnen die niet waren zoals ik had verwacht. Geen antislip strips aan de binnenkant en waar ze om het been strak zaten zaten ze bij de knieën te los. Toen ik ze retour wilde sturen mocht dit eerst niet omdat het een hygiëne artikel zou zijn. Na wat mail wisseling mocht ik de kniebanden toch terug sturen en is een terugbetaling heel snel geregeld wat dan wel weer fijn was.
-
Shirley
Ik vind het een waardeloze klantenservice. Heb 3 berichten gestuurd, via de mail en messenger, maar erg laat een reactie op gekregen.
Uiteindelijk mijn product ergens anders moeten bestellen.
Na bijna 2 weken kreeg ik een bericht dat het product verzonden zou worden, maar dat het 10-14 dagen kon duren, omdat het vanuit het buitenland verstuurd moest worden.
Toen op een site uit China gekeken en inderdaad daar stond hetzelfde produkt, samen voor 6 euro en bij jullie voor 32 euro.
Als ik het zelf had besteld via die site, had ik het waarschijnlijk al binnen en was ik vele malen goedkoper uit.
Al met al, vind ik het een waardeloze webshop.
Antwoord van Slimmer YouBedankt voor je uitgebreide review van onze winkel op basis van jouw aankoop.
Onze oprechte excuses voor het ongemak.
Ik begrijp dat het vervelend is als je na aankoop een vergelijkbaar artikel (wat volgens jou "precies hetzelfde artikel" is) bij een andere aanbieder voor een lagere prijs ziet.
Twee opmerkingen daarbij: hoewel een product er op de foto hetzelfde uitziet, kan het van een heel andere kwaliteit zijn. Wij kiezen altijd voor producten van hoge kwaliteit. Die kosten vaak wat meer dan een product van slechte kwaliteit.
Wij willen het onze klanten graag naar de zin maken, en hebben daarom ook privé met jou contact opgenomen. Maar eerlijk gezegd is het nog steeds niet duidelijk geworden wat je wilt.
Met vriendelijke groet,
Claartje van Slimmer You
-
Anja Van der linden
Artikel is erg goed van kwaliteit en prijs. Een verzendproces van bijna drie weken is wel een minpuntje. Bestelling is verder goed.
-
Tim Wirds
Uitstekende service!! Ik kreeg gratis een upgrade van mijn bestelling (van 2x spijkermat naar 2x spijkermat + kussen +draagtas) omdat de lossen matjes niet op voorraad waren maar ze toch zsm de bestelling wilden verzenden.
Ik raad iedereen warm aan hier te kopen/bestellen. Top service en ook snel antwoord op emails met een fijne communicatie.
Bedankt Claartje! -
monique Koopal
Waren even probleem met afleveren, maar goed geholpen om dat op te lossen.