Shopping-Point.nl
-
AG Versluijs
Aanvankelijk een probleem met DHL maar zeer snel door shopping point opgelost.
Antwoord van Shopping-Point.nlWe zijn blij dat wij het zo snel hebben kunnen oplossen voor u meneer Versluijs!
-
Willemien Boland
Snelle levering, geen problemen
Antwoord van Shopping-Point.nlHallo Willemien, hartstikke bedankt voor het delen van je mening en veel plezier met de bestelling!
-
Hoe beoordeel je Shopping-Point.nl?
-
Anneke Kievit
Snelle levering de bel werkt prima en was zo geïnstalleerd geen gedoe meer met batterijen 👍
Antwoord van Shopping-Point.nlHi Anneke, super om te lezen dat de deurbel goed werkt. Veel plezier ermee!
-
hans aben
super goede service
Antwoord van Shopping-Point.nlKijk, daar doen we het voor! Bedankt voor het delen van uw mening meneer Aben.
-
M K
snelle levering en goed product. dus gewoon tevreden.
Antwoord van Shopping-Point.nlBedankt voor uw positieve feedback.
-
van der Velden
Zolang jullie DPD als koerier gebruiken is het nooit voor 23:59 bestelt morgen in huis. 4 dagen, het heeft een heel weekend in het depot om de hoek gelegen.
Antwoord van Shopping-Point.nlHallo heer/mevrouw van der Velden, het spijt ons dat uw bestelling niet binnen de beloofde termijn is afgeleverd. Dit is in ieder geval wel de bedoeling geweest. Bij verzendingen maken wij gebruik van twee partners, namelijk DPD en DHL. Normaal, wanneer een bestelling voor 17.00 uur wordt geplaatst, wordt deze verzonden via DPD met als doel de volgende dag te worden afgeleverd (ook op zaterdag). Indien een bestelling tussen 17.00 en 23.59 uur wordt geplaatst, wordt deze verzonden via DHL. DHL haalt de pakketten de volgende ochtend bij ons op en bezorgd deze diezelfde dag.
Het spijt ons dat u het hele weekend heeft moeten wachten. Dit is blijkbaar niet goed gegaan. Wij willen u zeker tegemoetkomen, en daarom willen wij u alsnog een korting geven van 50% op uw aankoopbedrag. We hopen dat u hiermee een beter gevoel overhoudt aan uw bestelling bij ons.
We zullen contact met u opnemen om dit verder met u te bespreken. -
Joop Versteeg
Alles naar wens.
Antwoord van Shopping-Point.nlMooi om te lezen dat alles helemaal naar wens is. Daar doen we het voor!
-
Rob
Batterij van deurbel was met geen mogelijkheid te plaatsen….bestelling wordt geretourneerd
-
Tjamme van Turennout
De bel is niet luid genoeg. Volgens de beschrijving bij de decibellen zou hij dat wel moeten zijn.
Antwoord van Shopping-Point.nlHallo Tjamme, wat vervelend dat de deurbel niet het volume heeft wat u had verwacht. We willen graag helpen om een goede oplossing voor u te vinden. We nemen daarom direct contact met u op per e-mail om te kijken of wij nog iets voor u kunnen betekenen. Natuurlijk zou u de deurbel binnen 30 dagen ook altijd gratis retour mogen sturen. Daar doen wij absoluut niet moeilijk over.
-
Bart Bels
Geweldige service
Antwoord van Shopping-Point.nlWe zijn bij dat u tevreden bent met onze service. Mocht u in de toekomst weer hulp nodig hebben, dan staan we graag voor u klaar!
-
Harold
Werk goed en snel verzonden
Antwoord van Shopping-Point.nlBedankt voor de positieve feedback Harold!
-
Gerry Schulten
Mooie prijzen en goede producten
Antwoord van Shopping-Point.nlHartstikke bedankt voor de complimenten Gerry!
-
Willigenburg
Goede service en doen stapje extra
Antwoord van Shopping-Point.nlFijn om te lezen dat alles naar wens is en natuurlijk bedankt voor het delen van deze review!
-
f de beer
Levering binnen 1 dag. Prima deurbel
Antwoord van Shopping-Point.nlBedankt voor het geven van uw mening meneer/mevrouw de Beer!
-
Ria Zom
Geweldige service alles keurig netjes afgewerkt
Antwoord van Shopping-Point.nlHallo Ria, goed om te horen dat alles in orde was. Bedankt voor het geven van uw mening!
-
Sophie Buijs
Product niet op voorraad, terugbetaling en reactie niet ontvangen. slechte service
Antwoord van Shopping-Point.nlHallo mevrouw Buijs. Goed dat u ons op de hoogte heeft gesteld van deze kwestie. Wij hebben inmiddels contact met elkaar gehad en hebben het aankoopbedrag alsnog direct teruggestort op uw rekeningnummer. Het heeft langer geduurd dan gewoonlijk. Dit is niet de standaard die we nastreven en we willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
-
Johannus
Uitstekende service kan niet anders zeggen. het bel knopje bleek defect en na een telefoontje werd er gelijk weer een nieuwe opgestuurd.
gewoon top.Antwoord van Shopping-Point.nlBedankt Johannes, we zijn blij te lezen dat u tevreden bent met deze oplossing!
-
Willem Van de S.
Vriendelijke service.
Antwoord van Shopping-Point.nlHallo Willem, bedankt voor het mooie compliment!
-
Jonny
Duurde veel te lang.
Antwoord van Shopping-Point.nlHallo Jonny, we hebben de bestelling bekeken en het blijkt dat het inderdaad langer heeft geduurd dan verwacht. Dit spijt ons enorm. We willen het graag goedmaken met u en daarom stellen wij voor het volledige aankoopbedrag terug te storten op uw rekening. De deurbel krijgt u dan van ons cadeau. Hopelijk kunnen wij met dit gebaar ervoor zorgen dat u een iets beter gevoel overhoudt aan uw aankoop.
Zojuist hebben wij een e-mail gestuurd waarin wij dit voorstel hebben gedaan. We horen graag of dit voor u acceptabel is. -
Matthijs
De paraplu is alweer stuk, maar de service van shopping point is wel goed, want ik kan een nieuwe paraplu toegestuurd krijgen. Misschien ook een andere betere en dan leg ik het verschil in prijs bij?
Antwoord van Shopping-Point.nlBeste Matthijs, wat vervelend dat de paraplu stuk is. Dat is zeker niet de bedoeling van een stormparaplu. We gaan gewoon kosteloos een nieuwe paraplu naar u toesturen, als u hiermee akkoord bent. We hebben zojuist een e-mail naar u toegestuurd waarin we deze oplossing aanbieden. Hopelijk kunnen wij u het zo goed voor u oplossen!