Nog erg vroeg om over kwaliteit van de kefirkorrels te oordelen, maar in de dikke massa zitten veel kaasachtige korrels.Mijn bestelling was verzonden in een brievenbuspakket. Veel en veel te groot. Echt belachelijk .Doos was verwrongen,om in de bus te krijgen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lon
- Monique Heugen
snelle levering en gewoon niks op aan te merken
Hoe zou je Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! beoordelen?
- Monique Kant
Kwaliteit producten en zeer duidelijke omschrijving. Top shop!
- Philippine Borgers
Mijn waterkefirkorrelszijn keurig verpakt na het weekend bezorgd.En nog belangrijker: ze doen het fantastisch! Met behulp van de bijgeleverde aanwijzingen zijn de korrels binnen twee weken enorm gegroeid! Wel tien keer meer inmiddels Kortom waar voor je geld.
- Liselotte Claeys
Mijn product was netjes, hygiënisch verpakt met een korte handleiding erbij.
- Eveline Boot
Keurig bezorgd, alles zorgzaam verpakt in een juist passende doos vlgs de afgesproken tijd.Kan niet beter!(Bij de buren. Ik had een brief opgehangen in mijn woning en die buren gevraagd het pakket te ontvangen en te tekenen hiervoor.) Kan niet beter! De melk kefir doet het prima en is zeer smakelijk! Ook groeit de kefir al na de eerste week in m'n woning. M'n kat krijgt ook een klein beetje. Zij vind het ook lekker en haar borrelende buik is minder geworden. Haar ontlasting werd normaal vast. Wij zijn er erg blij mee!!!