De zending was drijfnat. Waarschijnlijk gelekt. Helaas zoals vermeld: de zending was drijfnat. Ook de buitenenveloppe.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- PC
- Reina
Prima Je hoeft er niet voor thuis te blijven, goed verpakt, niets op aan te merken.
Hoe zou je Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! beoordelen?
- Annet
Perfect Perfect
- Boudewijn
Goede kwaliteit kefir. De kefir is zeer goed verpakt en wordt met voeding in het zakje verstuurd.
- Olga
Super Echt content!
- Marjon Rooij
Duidelijke website en vlotte afhandeling van mijn bestelling. Ik heb door de informatie op de website, vooraf gied zicht gekregen op het (ruime) aanbod. En daarna heb ik vervolgens een bestelling geplaatst. Deze werd keurigbij mij thuis afgeleverd binnen de vooraf aangegeven termijn!