Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! heeft 3011 5 ster reviews 3011
Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! heeft 623 4 ster reviews 623
Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! heeft 44 3 ster reviews 44
Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! heeft 9 2 ster reviews 9
Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! heeft 8 1 ster reviews 8

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Corrina

    Duidelijk en overzichtelijke website en snelle levering Ik kan alle informatie vinden die ik nodig heb op de website. De producten zijn veilig verpakt en de levering was snel. Ik kon snel aan de slag met mijn kefir bereiden. Ik ben een tevreden klant. Het enige minpunt vind ik dat de foto weergave van de flexibele trechter niet realistisch is, de afmeting staat er wel bij... maar het verraste mij dat hij echt heel klein is toen ik deze bezorgd kreeg.

  2. Henriëtte

    Keurig geleverd, kefirkorrels v goede kwaliteit Mijn kefirkorrels werden keurig geleverd in brievenbusverpakkkng. Na het volgen v de beschrijving waren ze snel startklaar. Had ongeveer een weekje nodig om weer “tot leven” te komen daarna vermeerderden ze zich snel genoeg om een grotere batch aan te zetten.

  3. Hoe zou je Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! beoordelen?

  4. Erik

    Super service! Goede kwaliteit en dienstverlening

  5. Wesly

    Vlot en Goed Snelle bezorging en goede producten, zeer tevreden. De Kefirkorrels hebben hun gewicht in amper 8 dagen al meer als verdubbeld. Zeer constante kwaliteit van de geproduceerde drank.

  6. Belinda

    Fijne, snelle service . Mooie , duidelijke website Het is toch altijd even spannend als je een levend product besteld. In mijn geval levende waterkefirkorrels. Maar het was perfect verpakt. Wat jammer was was dat ik pas de avond ervoor te horen kreeg wanneer het geleverd werd en ik na heeel veel weken thuis zitten net die dag moest werken.. Ik snelde naar huis en kwam net te laat. De bezorger had het bij de deur gezet. Dat vond ik gezien de kou ( het was -6) niet zo fijn. Dat lag aan de bezorger. Dus kefirshop treft geen blaam.

  7. Sheila

    Zeer positief Correcte en snelle levering van de bestelde producten. Alles voldeed perfect aan de verwachting. Aanrader!