Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! heeft 3011 5 ster reviews 3011
Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! heeft 623 4 ster reviews 623
Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! heeft 44 3 ster reviews 44
Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! heeft 9 2 ster reviews 9
Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! heeft 8 1 ster reviews 8

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Coby

    Ik ben er blij mee! Ik moest eerst aan de smaak wennen. Ik maakte altijd Kefir van droge korrels, en die smaakt toch anders. De droge korrels die ik bij jullie gekocht heb, zien er anders uit, zijn groter, ontwikkelen die zich zoals de levende? Het proces is goed op gang gekomen. Het groeit gestaag/snel. Kan ik verse kefir korrels invriezen? Dat zou makkelijk zijn als ik met vakantie ga(wat er voorlopig niet in zit, in deze corona tijd). Hartelijke groet, Coby van Kappel.

  2. Hennie

    Prima product. Mijn eerste ervaringen met waterkefir zijn heel goed. Dankzij de duidelijke beschrijving heb ik een lekkere drank gemaakt. Na 48 uur zijn de korrels met de helft vermeerderd. Ik heb er nu zo veel, dat ik ze waarschijnlijk weg moet gooien, dat ik heel jammer vind, maar iedere dag 4 liter waterkefir is echt te veel.

  3. Hoe zou je Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! beoordelen?

  4. Marijke

    Goede Kefir en Goede bezorging Na 1 week al mooi wat Kefir gekweekt. Mijn darmen zijn nu al rustiger. Goed product en goede voorlichting

  5. Jan

    Snel en goed verzonden Ben benieuwd of ik de verhoudingen van kefir en verse melk in de vingers krijg. Enige vragen gesteld en vlot antwoord gehad. Ik ervaar wel verandering in mijn stoelgang dus er is iets gaande. Hoopvol.

  6. E.

    goede communicatie en snelle levering. goede communicatie en snelle levering. Kwaliteit moet ik nog ervaren omdat ik de kefir nog niet "geconsumeerd"heb. Omdat ik dat niet kwijt kon in het sterren geven, heb ik n.v.t.ingevuld.

  7. Huub

    Levering volgens afspraak en duidelijke instructies De informatie op de site en de extra informatie online zijn prima. De extra portie voor de halve prijs is een aanrader als je met een iets grotere portie kefiryoghurt wil beginnen. De instructie bij levering is compleet. Ik geniet nu al een dikke week van mijn Kefir en gebruik biologische halfvolle melk. Heerlijk ontbijt en mijn darmen reageren er heel goed op.