Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! heeft 3010 5 ster reviews 3010
Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! heeft 623 4 ster reviews 623
Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! heeft 44 3 ster reviews 44
Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! heeft 9 2 ster reviews 9
Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! heeft 8 1 ster reviews 8

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Richard Van der

    Bestelling ging het prima De Kefir groeit als kool

  2. Ayla

    Ik kreeg snel antwoord, en alles was duidelijk!! Na mijn bestelling kreeg ik snel een reactie, waardoor ik wist wanneer ik mijn kefirkorrels kon verwachten. Ook werd duidelijk vermeld dat ik wat voorbereidingen moest doen om meteen aan de slag te kunnen met de korrels. Dus snel en duidelijk;) daar hou ik van;). Ik kreeg mijn korrels op de vermeldde dag. Dus ik kon meteen beginnen met mijn kefir maken. Nu ben ik al een weekje bezig en de warerkefirkorrels wegen ( begin 20 gr) nu al 80 gr. Gaat hard dus;). We drinken er met zijn 4tjes van, dus het is ook erg fijn dat we steeds meer hebben. Wij zijn erg tevreden over levering, uitleg en de kwaliteit van de korrels!!

  3. Hoe zou je Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! beoordelen?

  4. Gianne

    Alles volgens afspraak en netjes Het was allemaal volgens afspraak verstuurd en zag er netjes uit met goede beschrijvingen erbij!! Goede kwaliteit kefir!!

  5. Stella Taapken

    Goede service, prima product. Ik drink graag waterkefir, het geeft me een energiek gevoel, meteen als ik het heb gedronken.

  6. Servé Aarts

    Uitermate verzorgd en klantvriendelijk. Was al enige tijd op zoek naar bruikbare informatie over eigenschappen en bereiding van Kefir. De meeste websites kwamen met algemene, gelijkaardige en weinig diepgaande informatie. Bij toeval stuitte ik op de website www.melkkefir.nl en de daaraan gekoppelde webshop. Een ware verademing! Ik stond versteld over de veelheid aan gedetailleerde en praktisch bruikbare informatie. Nog diezelfde avond deed ik mijn eerste bestelling, een compleet startpakket melkkefir twv. € 42,45. Dat was begin januari en ik moest even geduld oefenen omdat men een korte vakantie had ingelast. Maar het wachten werd beloond: medio januari ontving ik een uitermate verzorgd pakket met ingesloten ook een zeer informatie boekwerkje van Peter Bauwens. Als ik bedenk dat deze service werd opgezet door 2 enthousiaste particulieren, dan past een groot compliment. Ik kan werkelijk niets negatiefs over die service bedenken: perfect!

  7. Selma

    Gewoon goed! Duidelijke informatie over wanneer het verzonden wordt en wanneer het precies geleverd wordt.