Goeie service en de kefir is super Makkelijke site. Goede producten
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Benita
- Annemiek
Uitstekend. Goede producten. Denken met je mee en je kan er terecht met je vragen.
Hoe zou je Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! beoordelen?
- Gert Brunink
Prima shop Levert wat ze beloven.
- Yvonne
Nette service en goed bereikbaar via e-mail Het enige probleem dat ik ondervond bij het voor de eerste keer opstarten van mijn Melk-kefir, is een in mijzelf gelegen "kronkel". Ik vind het namelijk handiger om in grammen af te zetten tegen mili-liters. Dus in plaats van: "10 Gram verse melkkefirkorrels is geschikt om in eerste instantie 0,1 liter melkkefirdrank te bereiden." denk ik zelf liever 10 gram = 100 mili-liter. Op mijn maatbeker lees ik namelijk ook de mili-liters. Maar, zoals ik al aangaf: Het ligt vást aan mijzelf dat ik 0,1 liter, oftewel 1 deciliter, oftelwel 10 centiliter moeilijker "vertalingen" vind van 100 mili-liter . . . In mili-liters denken is voor mij ook makkelijker als de kefir gaat groeien. Altijd dan 10 x zoveel melk doen bij het netto gewicht van de kefir-bloemkooltjes.
- Margje
Uitstekend Producten van goede kwaliteit en veel informatie
- Benito
Uitstekend. Zeer goede klantenservice Bestelling perfect verpakt Kefir was vers en van goede kwaliteit Zeker een aanrader