Perfect Alles netjes aangekomen en fijne gebruiksaanwijzing erbij! Bedankt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lisa
- Patricia
Kefir word netjes geleverd Na ongeveer een week is de Kefir thuis afgeleverd. Ik heb hem volgens beschrijving gebruikt en begint nu al goed te groeien. De smaak is overigens heel lekker en romig. Wel prijzig, maar dat is het volgens mij wel waard.
Hoe zou je Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! beoordelen?
- Brigitte
Prima service, goede spullen Prima service, snel geleverd, prima spullen
- wilma
snel en goed, mooie spullen snelle levering, fijn dat ik het bij het postkantoor kan laten bezorgen, zorgvuldige verpakking, ben nu al helemaal dol op de weckflessen met luchtslot.
- She
Goeie kwaliteit, snel met uitmuntende uitleg Fijne shop
- Joke
Goed, snel en kwalitatief goed. Snel geleverd, ik wilde het graag hebben, top!