Correcte communicatie en levering van goede kwaliteit kefir Ja wat valt er nog mee te zeggen, dan gewoon prima
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Robert den Harde
- Radjiev
Prima kwaliteit en zeer snelle levering ! Prima kwaliteit en zeer snelle levering !
Hoe zou je Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! beoordelen?
- Dita Breebaart
Ze doen het uitstekend! Kwaliteit zoals beloofd.
- Klein
Uitstekend verzorgde levering Alleen maar goede ervaringen
- Elly Van Brakel
Vriendelijk bedrijf Snelle levering, goede info (op de website)
- Henk
In één woord: perfect! Zoals ik gewoon ben is de afhandeling van de bestelling uitstekend. Ik heb trouwens niet anders meegemaakt. Ik heb nooit een vraag gesteld, maar weet zeker dat ook dat gewoon goed zou gaan. Veel kennis, ervaring is aanwezig om de klant te kunnen helpen.Ik denk dat zij eerst zelf enthousiast begonnen zijn met een hobby, die uit de hand liep tot wat het nu is: een mooie onderneming waar je als klant helemaal goed bij kan voelen...