Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! heeft 3010 5 ster reviews 3010
Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! heeft 623 4 ster reviews 623
Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! heeft 44 3 ster reviews 44
Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! heeft 9 2 ster reviews 9
Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! heeft 8 1 ster reviews 8

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Chris

    Uitstekende service en uitmuntende kwaliteit Zelf ben ik reeds vele jaren een uiterst tevreden klant bij Kefirshop. Levering is steeds stipt, goed verpakt en de inhoud is van zeer goede kwaliteit. De kefirkorrels zijn gezond en vermeerderen zich vlot. Zelfs de eerste oogst heb ik gedronken. Echter, de korrels hebben een klein weekje nodig omdat ze verzwakt zijn door het transport. Na een paar dagen krijgen zij hun normale werking terug. Na drie dagen verversen is het gewicht van de korrels toegenomen van 20 gram naar 27 gram. Zelfs indien je liever geen volle melk gebruikt, zou ik dit toch doen de eerste week. Daarna kan je halfvolle of magere melk gebruiken. Een andere tip die ik wil meegeven is dat je na het drinken van kefir wat wandelt fietst of beweegd. Ik heb het gevoel dat dit de werking van Kefir bevorderd. Zelf ben ik diabetisch (type 2) en ondervind geen enkel negatief effect op mijn suiker (geen hypo en geen hyper). Het is veilig om te drinken. Wat je zeker ook eens moet proberen is om na de oogst, van de vloeibare kefir kaas te maken. Je neemt een grote trechter en steekt er een koffiefilter zakje in. Dan plaats je deze trechter op een fles en doe je de vloeibare Kefir in de trechter. Dit laat je 24 uren staan. Na 24 uren is de kefir in de trechter kaas geworden, de doorzichtige vloeistof (wei) in de fles is bruikbaar als salade dressings. Alhoewel niet wetenschappelijk bewezen, is kefir goed voor veel zaken. Uiterst gezond! Bedankt Simone en Michel voor de uitstekende service. Zelfs in 42° C doet uw kefir het goed in Botswana. Chris

  2. Anne Marie

    De afhandeling van mijn bestelling werd vlot en correct afgehandeld. Goede ervaringen

  3. Hoe zou je Kefirshop.nl - Natuurlijk goed! beoordelen?

  4. Monique

    Geven goede uitleg en zeer vriendelijk

  5. Margit

    Goed duidelijk

  6. anoniem

    Goede kwaliteit kefir met een duidelijke instructie. Verbeterpunten: Ik kreeg een bericht dat de kefir ivm warmte later werd verzonden. Dit bleek echter toch niet het geval te zijn. De kefir werd met 30 graden verzonden. Gelukkig heeft de kwaliteit er totaal niet onder geleden.

  7. Maarten

    Tot nu gedaan wat beloofd was Verbeterpunten: 2 Warmte matten besteld. Ieder was apart in een noppenfolie beschermzak verpakt en beide zakken in één doos gevrot en opgestuurd. Beide beschermzakken waren niet gesloten en tijdens vervoer waren beide warmte matten uit hun verpakking gekomen en rammelden dus vrolijk door de eigenlijk te grote doos heen. Het matje zelf zal dit wel kunnen hebben, maar de schakelaar is een kwetsbaarder iets. Er zit bij, een van de twee bestelde matjes, een vuiltje in gelamineerd bij het verwarming element. Miniem, maar het zit er wel en hoort er niet. Het matje werkt tot nu naar behoren.