Opencircuit
-
Uitstekend
Alles tip top in orde, mooi verpakt, vlotte betaling, snelle verzending.
Graag weer -
Ger
Prima service. Duidelijk en snelle reactie op vraag. Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.
-
Hoe beoordeel je Opencircuit?
-
Reint
Ik deed bestelling van 3 verschillende artikelen. 1 artikel bleek niet op voorraad en had de keuze om te wachten en dan 1x verzendkosten te betalen of deellevering met 2x verzendkosten. Ik koos voor het eerste met verwachte levertijd van 16-30 dagen. Toen die 30 dagen bijna voorbij waren, contact opgenomen : ja sorry excuus volgende week verwachten we het uit te sturen. Toen heeft het nog bijna 14 dagen geduurd. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen, maar houd de klant op de hoogte. Ik moest er nu zelf achteraan.
Antwoord van OpencircuitJe bestelling had een levertijd van 16 tot 30 werkdagen. Het artikel dat niet op voorraad was, liep helaas extra vertraging op doordat het bij de douane langer bleef hangen, waarschijnlijk vanwege de beginnende drukte rond de feestdagen. Hierdoor konden wij het pakket pas later versturen dan gepland. Het spijt me dat dit niet duidelijker is gecommuniceerd en dat je zelf contact moest opnemen voor een update.
We doen er alles aan om klanten in het vervolg sneller op de hoogte te houden wanneer er onverwachte vertragingen zijn.
Fijn dat de bestelling uiteindelijk goed is aangekomen. Als ik je ergens verder mee kan helpen, laat het me gerust weten. -
Jami Muraja
The delivery took almost a month. The product page listed expected delivery 10-12 days the whole time. When I reached customer support about this, they said the product should be delivered "within a few weeks". If they know it, maybe don't advertise 10-12 days for delivery. Also, using Google translate to send mails with "native language" is ridiculous and makes this site look like a scam site. Just use English.
Antwoord van OpencircuitThank you for your message. Our delivery estimate of 10 to 12 working days is correct for normal circumstances. Your parcel was unfortunately delayed by customs, which added an extra week, probably for the start of holiday period. I understand this is frustrating, and I’m sorry for the inconvenience this caused.
Regarding our emails, we don’t use translation tools. We simply use a friendly greeting based on the customer’s location, such as hola, bonjour or hallo, while the rest of the message is written in English.
Thank you for sharing your concerns. If there’s anything else I can help you with, please let me know. -
Geoffrey
Commande passé le 31 octobre d'une article en rupture de stock. Spécifié livré en 10 jours ouvré. Il y a 15 jours, le service client me dit qu'il sera expédié la semaine du 10 au 14 novembre. Nous sommes le 20 novembre rien n'est expédié.
Je comprends que le problème soit indépendant de votre volonté. Mais la moindre des choses serait de prévenir l'acheteur.Antwoord van OpencircuitThank you for sharing your experience. We understand how frustrating this situation must feel, especially when you are waiting for an update.
Your order has been held up in customs, and we have been contacting them repeatedly for clarification. Unfortunately, they are not responding to us either, which has made it difficult for us to give you the clear timeline you deserve. The delay is completely outside our control, but we are continuing to push customs for answers so your parcel can move forward.
We always aim to give quick and helpful updates, and we are truly sorry that customs delays have caused this inconvenience. As soon as they release the parcel, it will be shipped straight to you. -
Martijn
Van alle webwinkels waar ik wel eens iets koop is dit toch wel de allersnelste!!
-
luc
correct geleverd
-
Bad HC-12. Copy not orginal product
Le produit vendu ne correspond pas à la celui qui est présenté.
C"est une copie pas l'original.Antwoord van OpencircuitOur sincere apologies! It looks like you purchased the very last of our stock, so unfortunately we’re unable to inspect the modules ourselves. There’s a chance that counterfeit units may have made it into the batch, and we’re truly sorry if that’s the case.
I’ll go ahead and issue you a full refund right away, and there’s no need to return the modules. Thank you for your understanding, and again, we’re really sorry for the trouble. -
CT
Snel geleverd
-
Joost
snelle levering en goede service
-
Sonos temperatuurmeting
Supersnelle levering. Helemaal in orde.
-
Wim
Makkelijk besteld. Snel geleverd.
-
Ronald
goed materiaal, snel geleverd tegen geweldige prijs. Voor de restauratie van een 30 jaar oude voeding nu 2 moderne regelbare units besteld en ingebouwd. Extra koelribbetjes er op en ze werken geweldig. Wel de meerslagen potmeter vervangen dor gewone potmeters in het frontje, maar dit was een snelle restauratie tegen een geweldig lage prijs. Door de snelle verzending alles binnen 4 dagen geregeld! Top!
-
Gabriele
Sono serviti 2 mesi x avere il ricambio perché ne erano sprovvisti , e questo non era specificato al momento dell'ordine . Li ho contattati e mi hanno subito risposto , dicendomi che il ricambio era in backorder e chiedendomi se volevo rinunciare all'acquisto. Non ho rinunciato, il ricambio è arrivato senza problemi. C'è voluta solo un po' di pazienza. Tutto ok . Una volta arrivato a loro , lo hanno spedito molto velocemente. Soddisfatto. Grazie Gabriele
-
Jan
Zoals gewoonlijk alles weer keurig geleverd.
-
Mike De Bruyn
niet veel woorden nodig. Alles is zoals je wil wat een webwinkel is.
-
Annelies
Goede service. Prima levering.
-
Robbie
Snel geleverd, voldoet perfect naar behoren.
-
bert
Heel snel geleverd, efficiënt verpakt, kom door de brievenbus. De onderdelen getest. Ze werken volgens specificaties !!! Heel blij er mee.
-
Louis
Snelle levering, keurig netjes!