Hilsen Interior
-
Eric van S.
We hebben even op onze bank moeten wachten omdat de kleur niet na ons zin was.
Het team Hilsen heeft goede service gegeven en speciaal op een avond bezorgd omdat wij op vakantie gingen. Wij zijn blij met Hilsen. -
Peter en Jenny
Prettig werken met dit bedrijf. Wij hebben meubels laten komen naar Belgie ons vakantiehuis. Wij zijn zeer tevreden.
-
Hoe beoordeel je Hilsen Interior?
-
Robert Jan
Goede webwinkel en op tijd geleverd.
Netjes de dozen mee terug genomen. -
Marc en Jenny
Wij hebben voor ons nieuwe huis meubelen van Richmond gekocht bij Hilsen.
In de mooie showroom hebben wij de keuze gemaakt en zijn zeer goed geholpen.
1 stoel was niet correct bij aflevering en die werd snel omgeruild voor een nieuw exemplaar.
Wij zijn erg tevreden over de service en de bezorgers van Hilsen interior. ..
-
Belen
2 weken terug een bestelling gedaan die binnen 3-5 werkdagen geleverd zou worden. We zijn nu 10 werkdagen verder en er is nóg geen update.
Ik heb al 4 mails gestuurd en na de 1e kreeg ik een mail terug met weinig tot geen info. De laatste mails vraag ik om contact zsm, gezien ik ook al betaald heb en wil weten waar ik aan toe ben. Ook heb ik al meerdere keren gebeld op hun nummer dat zogenaamd altijd ‘in gesprek’ is. Wat een waardeloze klantenservice als je niet eens bereikbaar bent! -
Jolanda van Zaanen
We hebben een tafel besteld waar wij heel erg blij mee zijn. Snelle service en optijd geleverd voor de feestdagen.Top!
-
Maureen Tiamfook
Mooie prijs en heel goed service
Gewoon fantastisch kom graag weer terug 🌹🌹 -
Manon
Lange tijd moeten wachten, maar uiteindelijk fijn opgelost.
Antwoord van Hilsen Interior
“Omgaan met een teleurstelling”..
Vervelend dat mevrouw via deze manier wil communiceren.
We hebben netjes aangegeven dat het artikel er niet meer was en voor klant nog even zouden navragen.
Waar wij nu achteraf spijt van hebben.
Echter heeft mevrouw weinig geduld en hebben wij met derden te maken waar wij antwoord van moeten krijgen.
Wij geven deze discussie zelf een 4-tje en zijn blij dat dit bij onze klanten niet veel voorkomt en vinden het zelf overdreven dit via dit medium te communiceren.
Onze klanten weten gelukkig wel beter.
Er zijn wel eens teleurstellingen in het leven… Het gaat er dan om hoe je hiermee omgaat.
Dit is weer zo’n gevalletje
Maak niet van de kleine dingen een groot probleem en geniet van de feestdagen en een gezond en voorspoedig 2024 toegewenst namens Hilsen.
Inmiddels hebben wij het geld via IDeal teruggeboekt.
-
Floris Pieter / Hilversum
Uitstekende service en mooie meubelen van kwaliteit. Wij zijn zeer te spreken over onze lounge sofa, de stoelen en de eettafel. Het team zijn nette heren die zorgvuldig te werk gaan.
-
Mariette
de bestelling van 6 eetkamerstoelen die wij bewust bij Hilsen hebben besteld vanwege de snelle levertijd bleek niet mogelijk te zijn vanwege waterschade. Hilsen gaf via je een mail vrij snel aan de leverancier te benaderen voor nieuwe stoelen, maar dat dit nog wel even kon duren. Heel vervelend voor Hilsen, maar wij hebben direct aangegeven van de koop af te willen zien, vanwege de onzekere en iig veel langere levertijd. Het meest vervelend is dat wij na meerdemalen mailen/ bellen krijgen GEEN ENKELE reactie krijgen. Dit maakt het heel onzeker, gezien we heel het koopbedrag hebben betaald en geen idee hebben of we überhaupt ons geld teruggestort krijgen. Nogmaals de waterschade is vervelend en overmacht, een reactie geven is wat je het minst kan doen.
Antwoord van Hilsen InteriorDe frustratie kunnen wij begrijpen.
Omdat wij niet direct duidelijkheid hadden over de nieuwe levering van onze leverancier heeft mevrouw inderdaad even op een bericht moeten wachten. Wij hebben de klant hier inmiddels over ingelicht.
Uiteraard krijgt deze klant haar geld terug na annuleren.
Dit is tevens inmiddels in gang gezet en heeft de klant hierover ook een email
gehad. Wij hebben aangegeven dat wij het vervelend vinden en excuses aangeboden voor dit ongemak.
Wij hopen dat mevrouw weer het vertrouwen heeft.
Wij zullen dit netjes afhandelen zoals Hilsen dit gewend is te doen.
Soms lopen dingen wel eens wat stroef en is het vaak overmacht. -
Marloes Zaan
Zeer tevreden. Dit mag ook wel gezegd worden vinden wij.
De stoelen waren beschikbaar en binnen drie dagen afgeleverd. Fijne communicatie en correcte afhandeling.Antwoord van Hilsen InteriorDe frustratie kunnen wij begrijpen.
Omdat wij niet direct duidelijkheid hadden over de nieuwe levering van onze leverancier heeft mevrouw inderdaad even op een bericht moeten wachten. Wij hebben de klant hier inmiddels over ingelicht.
Uiteraard krijgt deze klant haar geld terug na annuleren.
Dit is tevens inmiddels in gang gezet en heeft de klant hierover ook een email
gehad. Wij hebben aangegeven dat wij het vervelend vinden en excuses aangeboden voor dit ongemak.
Wij hopen dat mevrouw weer het vertrouwen heeft.
Wij zullen dit netjes afhandelen zoals Hilsen dit gewend is te doen.
Soms lopen dingen wel eens wat stroef en is het vaak overmacht. -
Lucie Schumacher
Ik heb een bestelling geplaatst via e-mail en na het betalen van de factuur heb ik al meer dan 1 maand geen informatie ontvangen over mijn betaalde goederen! Ik heb geen antwoord gekregen op mijn vele e-mails! Ik raad u ten zeerste af om deze winkel te gebruiken.
Antwoord van Hilsen InteriorTen eerste vinden wij het altijd vervelend wanneer een klant niet tevreden is.
Gelukkig komt dit niet veel voor.
Daarom willen wij hierop graag reageren.
Er is wel degelijk gereageerd op e-mails, waarin duidelijk werd aangegeven hoe de levering verloopt.
Echter wilden de klant direct de goederen komen ophalen vanuit Duitsland. Dit is geen probleem, maar dan moeten we wel goed afstemmen zodat ook de goederen klaar staan.
Wij hebben wel degelijk gereageerd op dezelfde herhaalde e-mails en aangegeven dat wij cliënt op het Duitse telefoonnummer zouden bellen om af te stemmen.
Overigens doen wij dit standaard in zo’n situatie. Op het aangegeven telefoonnummer werd helaas niet opgenomen, later wel.
Daarnaast hadden wij een voorraad probleem omdat onze leverancier te weinig stoelen had geleverd. Deze zouden een week later wel beschikbaar zijn. Het is voor ons dan best teleurstellend om zo’n review te lezen en proberen er altijd uit te komen.
Ook al zijn wij niet blij met deze review. Zullen wij het netjes afhandelen.
Team Hilsen interior
-
Kevin S.
Hi
I appreciate how easy and fast our communication and the processes went.
Thank you for the beautiful Richmond sofa in white bouclé. Kevin -
Bas Dekker
De Mila draai fauteuil is echt een wauw factor in je woonkamer. Zit heerlijk en we krijgen mooie reacties! +punt is dat hij draaibaar is.
-
J.P.M. Vermeer
Een meer dan correcte service. Wij zijn zeer enthousiast over onze mooie eettafel van Lifesryle. De Hilsen mannen werken netjes en zijn vriendelijk. De verpakking etc. werd netjes opgeruimd en meegenomen door Hilsen. Ook de draai eetkamerstoelen Johson zijn mooi en zitten erg comfortabel.
Eigenaar Chris heeft ons nog extra geholpen met een technisch mankement in onze nieuwe woning. -
Victor B
Prachtige hanglamp en stoelen gekocht. Nette bezorgers die wij de lamp hebben op laten hangen.
-
Jos Verboom -Tilburg
Fijne Servied, komen ook op zaterdag meubels leveren. Top!
-
Marijke Zwaan - Noordwijk
Mooie lamp van Richmond gekocht bij firma Hilsen interior. De lamp was licht beschadigd en na 2 dagen kregen we een nieuwe hanglamp. Fijne service en nette behandeling.
-
Lois Peeters Sint-Annabos
De Richmond eettafel staat erg mooi bij ons. Netjes op tijd geleverd en nette montage door twee heren. 1 Minpuntje / aanbevolen Ja
wacht nu nog op een zelfde kleinere tafel.
Alleen daarbij duurt het veel langer voordat ie geleverd word helaas.
-
Alfred Simons Naarden
Levering in het weekend is geen probleem. Op zondag onze nieuwe woning geïnstalleerd met meubelen. twee personen van Hilsen Interior hebben zeer netjes gewerkt.