DEPLAY
📈 DEPLAY gelooft enorm veel in zelfontwikkeling en het maximale uit je leven halen. Daarom stimuleert DEPLAY de groei en ontwikkeling van baby's, peuters en kinderen met leuk, maar vooral ook leerzaam speelgoed.
-
Alisha
Super service, tablet in okt 2023 gekocht. Onze dochter was toen nog te klein dus 7/8 maanden niet aangehad. Toen ik de tablet deze maand aan wilde doen werkte hij niet meer, contact gehad met deplay en te horen gekregen dat wij een nieuwe tablet krijgen zodra de oude niet werkende tablet is terug gestuurd.
Zo blij met jullie service!!!! -
Sanne
Slechtste lapot die ik heb gekregen ik heb het niets eens gebruikt hij doet het niet wou terug sturen hebben ze niet geaccepteerd ik wou hem laten maken nergens heb je de onderdelen 200 euro niks voor niks betaald en de eigenaar medewerkers zijn helemaal niet vriendelijk ik raad niemand aan ze proberen alleen maar te verkopen ze zijn heel
GemeenAntwoord van DEPLAYGoedemorgen Sanne,
Bedankt voor je review. Ondanks dat deze niet heel positief is.
We hebben in 19 april 2024 hier contact over gehad. We hebben toen een foto en video gevraagd van de tablet en daarop zagen wij dat het volledige scherm was gebarsten en de printplaat (olievlek). Dit hebben wij ook laten beoordelen door onze engineer. Helaas valt deze schade (val, breuk) niet onder de garantie. We hebben dan ook gevraagd of je de tablet zo had ontvangen, maar dit was niet het geval. Maar is dit later geconstateerd. Per mail heb je zelf ook aangegeven dat er een breuk in het scherm zit.
Inmiddels hebben wij wel een reparatieservice, DEPLAY REPAIR (zie website), en kunnen wij de Kids Tablet alsnog voor je repareren. Wanneer je hier gebruik van wilt maken, ontvangen we graag een mail via support@deplay.nl.
Ook toen en nu begrijpen we dat de situatie heel vervelend is en hopen we met onze reparatieservice je alsnog te kunnen helpen. We kunnen ons dan ook zeker niet vinden in je mening dat we (in dit geval ik) gemeen zijn of we alleen maar willen verkopen.
We wensen je nog een fijne dag.
Groetjes,
Neomie van DEPLAY -
Hoe beoordeel je DEPLAY?
-
Slechtse tablet ooit en service duurt eindeloos
Het android mannetje komt steeds tevoorschijn met zijn buik open. Dit zou software issue zijn. Andere tablet gekregen. Zelfde probleem. Ondertussen al meer dan een maand met de 2de tablet contact aan het opnemen maar concretere oplossingen krijg je niet. Als je de eerste tablet erbij neemt zijn we maar liefste 3 maand bezig!
Antwoord van DEPLAYGoedemiddag,
Bedankt voor je review, ondanks dat deze niet positief is.
Excuus voor onze late reactie. We hopen dat je inmiddels bent geholpen en dat het probleem is opgelost. We streven naar een snelle reactie, maar helaas door vakanties hebben wij hierin wat vertraging opgelopen.
Wanneer het nog niet is opgelost, horen wij dit natuurlijk graag.
Speelse groet,
Neomie van DEPLAY -
Sanne
Een echte miskoop! Zeer sloom is de tablet en slechte communicatie met de klanten service.
Wifi van de tablet werk al een hele tijd niet meer! Garantie net 4 maanden verlopen daarmee zijn ze klaar!Antwoord van DEPLAYGoedemiddag Sanne,
Bedankt voor je review.
We begrijpen dat dit zeer vervelend is. De tablet kan nog steeds verbonden worden, waardoor het vermoedelijk toch aan het thuisnetwerk ligt en niet aan de tablet zelf. Anders zou de andere verbinding ook niet gemaakt kunnen worden.
We wensen je alsnog een fijne dag toe.
Groetjes,
Neomie van DEPLAY -
Tablet loopt vast
Na 2 weken loopt de tablet constant vast
-
Kuperus
1e deplay horloge kort gebruikt. Waarschijnlijk fabricage fout, of van welke aard dan ook. Snel contact met de klantenservice. Duidelijke en heldere communicatie en uiteindelijk nieuw horloge mogen ontvangen. Super service!!
Antwoord van DEPLAYBedankt voor je review. Dit waarderen wij enorm.
Fijne dag nog.
Groetjes,
Neomie van DEPLAY -
Stefan
Tijdje geleden bij Deplay de smart 8 inch besteld voor mijn dochter
Alles ziet er allemaal heel leuk uit
Maar de tablet is zeer traag
En batterij is ook zomaar leeg
Vooral met spelletjes reageert de smart traag
Kortom 1 grote ergernis
De tablet is voorzien van de nieuwste software
Maar ook dat helpt niet mee
Ik zou de tablet ook graag terug willen sturen maar dat kan helaas niet meer
Ik had liever een positieve review geplaatst
Maar dit toestel is absoluut geen aanrader
Antwoord van DEPLAYGoedemiddag Stefan,
Bedankt voor je review. Ondanks dat deze niet heel erg positief is.
Zoals we al per mail hebben besproken helpen we graag verder en ruilen de Kids Tablet dan eventueel om voor een nieuwe. We ontvangen hiervoor graag nog de benodigde foto's.
Alvast bedankt.
Groetjes,
Neomie van DEPLAY -
Leigh
Brol! Batterij gaat niet snel mee, voor een kindertablet verwacht je dat deze lang zou meegaan. De tablet moet steeds in het stopcontact zitten of we kunnen deze niet meer gebruiken, na een jaar (natuurlijk net buiten de garantie nu) verwacht je niet dat de batterij al stuk zou gaan...
Antwoord van DEPLAYGoedemiddag Leigh,
Bedankt voor je review. Dit waarderen wij zeer, ondanks dat deze negatief is.
Onze fabrieksgarantie is een jaar. Ik zie dat je bestelling is geweest in december 2022.
We begrijpen dat dit zeer vervelend is. We helpen je dan ook graag verder, wellicht helpen onze batterijtips voor een langere batterijduur. Je kunt ons hiervoor een mail sturen naar support@deplay.nl.
We wensen je alsnog een fijne dag toe.
Groetjes,
Neomie van DEPLAY -
Talitha
Toch besloten om onse dochter deze tablet te geven voor Kerst. 1e kwam helaas met een beschadiging binnen, na mailcontact kon ik hem retourneren en zodra ik verzendbewijs stuurde zorgde ze ervoor dat ik z.s.m. een nieuwe had. Woensdag retour verzonden, donderdagavond een nieuwe in huis. Super service! Zeer tevreden tot zover.
Antwoord van DEPLAYHi Talitha,
Fijn om te horen en ontzettend bedankt voor je review. Dit waarderen wij enorm.
Als we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, horen wij het graag.
Groetjes,
Neomie van DEPLAY -
Dave
Geweldige service! Ik werd goed geholpen en de producten zijn super voor mijn kleintje.
Antwoord van DEPLAYHi Dave,
Fijn om te horen en ontzettend bedankt voor je review. Dit waarderen wij enorm.
Als we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, horen wij het graag.
Groetjes,
Neomie van DEPLAY -
Fauve
De tablet werkt heel traag en hapert voortdurend wat zowel frustatie bij de kindjes brengt maar ook als ouder om dan met gefrustreerde kindjes te zitten ! Slechtste tablet ooit ! Ook tijdens het spelen als je per ongeluk tegen de statusbalk zit neemt hij contstant screenshots waarbij dan het scherm opnieuw hapert . Zeer ontevreden ! Gelukkig maar 1 tablet aangekocht (om eerst te kijken hoe deze was) ipv 2 . Zou het niemand aanraden !
Antwoord van DEPLAYGoedemiddag Fauve,
Bedankt voor je review. Ondanks dat deze niet heel erg positief is.
Wat vervelend dat je problemen ervaart. We helpen je dan ook graag verder.
Je kunt ons hiervoor een mail sturen, dan kijken we graag naar een oplossing.
Fijne dag.
Groetjes,
Neomie van DEPLAY -
Yvonne
Goede service!
Voor de verjaardag van onze jongste deze zomer kochten wij via de bekende verkooppartner een 3in1 xylofoon. Deze viel zeer goed in de smaakt. Helaas bleek na een tijdje een van de drums defect. Op zondagavond stuurde ik hierover een mail en kreeg binnen het uur een reactie, er was nog wat aanvullende info nodig. Nadat ik deze had gestuurd volgde snel een reactie dat ze dit graag voor me oploste door een nieuw product ter vervanging op te sturen. Deze kwam vandaag binnen. Kinderen weer blij dus mama ook blij.Antwoord van DEPLAYFijn om te horen en ontzettend bedankt voor je review Yvonne. Dit waarderen wij enorm.
Als we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, horen wij het graag.
Groetjes,
Neomie van DEPLAY -
Lisa
Voor de verjaardagen van onze dochters 2 Deplay Smart tablets besteld. Dit is de nieuwste versie die onlangs uitgekomen is. Ze worden aangeprezen als snel, maar niets is minder waar. Wat een miskoop! De tablets zijn ontzettend traag en haperen continu bij het afspelen van filmpjes. Dit resulteert in super gefrustreerde kinderen. Ook is het geluid knetterhard, zelfs de laagste geluidsstand. Het aanzetten van de tablets duurt ook enorm lang. Kortom: een ontzettende tegenvaller en niet blij met onze aankoop!
Antwoord van DEPLAYGoedemiddag Lisa,
Bedankt voor je review. Ondanks dat deze niet positief is.
We helpen je dan ook graag verder als dit nog niet is gebeurd. Je kunt ons hiervoor mailen, support@deplay.nl.
Alvast bedankt.
Groetjes,
DEPLAY -
Marien
accu slecht, performance slecht, gaat stuk bij het minste geringste. Contact met support is uitermate teleurstellend: algemene aanwijzingen en beroepen dat valschade niet onder de garantie valt. Van een KINDER tablet verwacht ik meer dan dat ie stuk gaat bij het minste geringste. Ik ben erg ontevreden.
Antwoord van DEPLAYBedankt voor je review Marien. Ondanks dat deze niet positief is.
We helpen je dan ook graag verder als dit nog niet is gebeurd. Je kunt ons hiervoor mailen, support@deplay.nl.
Alvast bedankt.
Groetjes,
DEPLAY -
Yvonne
Ik heb mijn bestelling geplaatst op zaterdag 22 april dit betreft een kids tablet voor mijn zoontje zijn verjaardag, aansluitend gaan wij morgen op een lange autovakantie en dit was hier heel fijn voor geweest om mee te nemen voor hem.
De bestelling zou op dinsdag 25 april geleverd worden jullie geven aan dat de track en trace aangeeft dat hij op dinsdag 25 april om 15:50 geleverd is.
Inmiddels is het woensdag 3 mei en zit ik nog steeds te wachten op mijn bestelling.
Wanneer wordt deze geleverd?
Ik heb jullie honderden keren geprobeerd te bellen, ook te whatsappen, te e-mailen maar helaas nergens goed en duidelijk gehoor op gekregen.
Afgelopen maandag 1 mei hebben jullie mij dit voor het laatst gestuurd per e-mail:
Goedemiddag Yvonne,
Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is, ik ga even overleggen met collega's of wij iets voor je kunnen betekenen op het moment.
Speelse groet,
Dennis van DEPLAY
Helaas heb ik hier wederom na 3 e-mailtjes die ik jullie teruggestuurd heb nog steeds niks op vernomen!
We zijn nu 11 dagen verder en ik ben nogsteeds aan het wachten, het gaat hier wel om een bedrag van €179,55 dat is niet niks voor mij!
Ik hoop dat ik via deze weg toch eindelijks eens iets terughoor op al mijn berichten.
U kunt mij mailen op: yvdlee@outlook.com
U kunt ook mijn whatsapp berichten beantwoorden.
Met vriendelijke groeten,
Yvonne -
Martin kerkhoff
Een zeer slechte trage tablet duurt lang voor die een app laadt. Netflix moet je meerdere keren opstarten en afsluiten voor je de app werkend heb bij veel games app loop de.muziek door als je de app afsluit
-
Erik
Waardeloos langzame tablets en totaal geen coulance m.b.t. retour policy binnen 14 dagen als je het op tijd voor de feestdagen aanschaft. De tablets (2 stuks) starten tergend langzaam op, spellen starten niet op of lopen telkens vast. Resultaat gefrustreerde kinderen en ouders en een totale miskoop.
Antwoord van DEPLAYGoedemiddag Erik,
Bedankt voor je review, ondanks dat deze niet heel erg positief is.
We hanteren inderdaad retour policy van 14 dagen. We begrijpen heel goed dat je deze voor de feestdagen hebt aangeschaft, maar we hebben je wel geïnformeerd middels een mail hierover. We moeten ergens een grens trekken.
We hebben contact gehad om het probleem voor je op te lossen, maar hebben hier geen reactie op mogen ontvangen. We willen niets liever dat je tevreden bent en helpen graag alsnog.
We wensen je alsnog een fijne dag.
Speelse groet,
Neomie van DEPLAY -
De Jong
Snelle levering en super fijne service! Erg goed geholpen!
-
Corina van der Horst
Hele goede service & prachtig speelgoed!
-
Harry Zweers
Goede, duidelijke en eerlijke website