AdornPay
Bij AdornPay combineren we fashion en functionaliteit tot een uniek product; een collectie mooie sieraden waarmee je contactloos kunt betalen (wearables). Duurzaamheid en ethisch verantwoord ondernemen staat bij AdornPay centraal.
9,4
154 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 154 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 77 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Jessica Ontl
    Geverifieerde klant van AdornPay

    Der Ring war leider viel zu klein, obwohl ich nachgemessen hatte

    Antwoord van AdornPay

    Guten Abend Jessica,

    Schade zu hören, dass der Ring zu klein war. Wir bieten selbstverständlich die Möglichkeit eines Umtauschs an – Sie können den Ring zurücksenden und wir schicken Ihnen gerne eine größere Größe zu.

    Außerdem verkaufen wir auf unserer Website Ringsizer, damit Sie jederzeit die passende Größe bestimmen können.

    Könnten Sie bitte Kontakt mit uns aufnehmen bezüglich Ihrer Bewertung? Wir haben Ihnen auch bereits eine persönliche Nachricht geschickt.

    Liebe Grüße,
    Anouk von AdornPay

  • Mark Nennstiel
    Geverifieerde klant van AdornPay

    Very well working. I hope it will läßt.

    Antwoord van AdornPay

    Your support means a lot to us, thank you for rating us with 5 stars!

  • Hoe beoordeel je AdornPay?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Thomas Hahn
    Geverifieerde klant van AdornPay

    Einfache Bestellung und wunderschöne Wearables zum Bezahlen! Bei der zahlreichen Auswahl ist für jeden Geschmack etwas dabei und die Qualität ist wirklich herausragend. Kann ich nur jedem empfehlen, der noch auf der Suche nach einem passenden Weihnachtsgeschenk ist.

    Antwoord van AdornPay

    Vielen herzlichen Dank, Thomas!
    Es freut uns sehr zu hören, dass Ihnen unsere Auswahl und die Qualität so gut gefallen. Wir schätzen Ihre Empfehlung wirklich sehr und wünschen viel Freude beim Verschenken oder Selbstbehalten!

    Liebe Grüße,
    Anouk – AdornPay

  • Jan Wondergem
    Geverifieerde klant van AdornPay

    Snel bezorgd
    Mooie ring

    Antwoord van AdornPay

    Bedankt voor de review Jan! Veel plezier met je ring. Mochten er in de toekomst vragen zijn dan helpen we je graag. ✨

    Groet Anouk van AdornPay

  • Regina Van der Laan
    Geverifieerde klant van AdornPay

    Uitstekende service van een buitengewoon geduldige jongedame!

    Antwoord van AdornPay

    Hi Regina,

    Bedankt voor de leuke review en goed om te horen dat de hulp van mijn collega goed is bevallen. Heel veel plezier met de wearable en als we in de toekomst nog eens kunnen helpen horen we het graag!

    Groet Anouk van AdornPay

  • Grzegorz
    Geverifieerde klant van AdornPay

    Great company history, great service and great product for the price :-)

    Antwoord van AdornPay

    Thank you Grzegorz!
    We truly appreciate your kind words. We put a lot of heart into our products and service, so it’s wonderful to see that reflected in your experience.

    Greetings Anouk - AdornPay

  • Neil B
    Geverifieerde klant van AdornPay

    Great price, great service, ring works a treat.

    Antwoord van AdornPay

    Thank you, Neil! We’re delighted that the price, service and performance all met your expectations. ✨

  • Trevor O
    Geverifieerde klant van AdornPay

    Ordering was easy and ring arrived in UK within a week. Programming the ring was straight forward and it's simplicity itself to use

    Antwoord van AdornPay

    Thank you so much, Trevor!
    We’re glad to hear the delivery to the UK was quick and that setting up the ring was nice and easy. Enjoy using it!

  • Coen Kroes
    Geverifieerde klant van AdornPay

    De klantenservice met name Virgilia heeft me uitstekend geholpen.
    De eerste pogingen mislukte totdat ik gewezen werd op Curve.
    Ook op de bank Bunq om daar een rekening te openen. Door de klantenservice was het registreren simpel. En vandaag getest bij de jumbo en het was als om door een ringetje te halen, zonder problemen afgerekend.

    Doordat niet iedere bank kaarten uitgeeft die te gebruiken zijn voor de ring.
    Aanbevelen dat Curve de problemen wegneemt en een iets uitgebreidere installatie beschrijven.

  • Klaus-Dieter Heinrichs
    Geverifieerde klant van AdornPay

    zeer goed vakmanschap, topkwaliteit

  • Christian Eggert
    Geverifieerde klant van AdornPay

    Schnelle Lieferung - gerne wieder.

  • JJ
    Geverifieerde klant van AdornPay

    Gold ring with a slight black line. Line is hidden dependant how you where it. Love it!

    Antwoord van AdornPay

    Thanks for your review JJ! Enjoy making payments with your ring. :-)

  • Said B.
    Geverifieerde klant van AdornPay

    Very weak NFC signal on London Underground. To the reply below - OBVIOUSLY I am talking about signal of NFC chip contacting the reader, not Mobile or any similar signal. Your customers are not idiots. Your metal coating is blocking your NFC chip connection leading people spending twice as much time trying to pay on the Tube than using physical card/watch/phone. This is the issue that needs resolving.

    Antwoord van AdornPay

    Hi Said,

    Thanks for your review. The signal shouldn't change underground because it is working with NFC. Please check out our website how to use the wearable and how to make payments with it. If you are still experiencing problems, please reach out to us (mail, website chat or whatsapp)! We are very happy to help you out.

    Greetings Anouk from AdornPay

  • yohan collignon
    Geverifieerde klant van AdornPay

    Perfect

    Antwoord van AdornPay

    Hi Yohan,

    Thanks for your review! Enjoy your 'perfect' wearable. :-)

  • Joshua Phillips
    Geverifieerde klant van AdornPay

    Great range of NFC payment technology. Have just bought a payment ring (great service and great price) and it is the best gadget I have ever bought! I now us it for all contactless purchases!

  • jason hunt
    Geverifieerde klant van AdornPay

    Brilliant payment ring, very happy with my purchase. Struggled to connect curve with the ring .That was my error as i had samsung related curve card. I changed to an ordinary curve . Worked first time no issues.

  • Harry Wesseling
    Geverifieerde klant van AdornPay

    Super ring, deze keer een maatje groter en daardoor met korting, waarvoor hulde! Prima product, zeer goede klantenservice.

  • Jörg
    Geverifieerde klant van AdornPay

    Ja sehr lange

    Antwoord van AdornPay

    Vielen Dank für Ihre Bewertung, Jörg! Da es sich um eine Vorbestellung handelte, hat die Lieferung etwas länger gedauert, das war auch überall angegeben. Sobald die Ringe bei uns eingetroffen sind, haben wir direkt versendet und standen zwischendurch auch mit Ihnen in Kontakt. Anhand Ihrer Bewertung haben wir versucht, Sie nochmals zu erreichen, leider aber bisher ohne Rückmeldung. Falls wir Ihnen noch irgendwie weiterhelfen können, lassen Sie es uns bitte wissen. Wir wünschen Ihnen viel Freude mit Ihrem Ring! 💍

  • Goetz Stahlschmidt
    Geverifieerde klant van AdornPay

    Good ring, nice color.
    Before being asked for a review the system should check if delivery has taken place. It´s a nuisance being asked without having been delivered. Minus 1 star. The adjustement of a review is only possible in dutch. Minus 1 star. It took me 10 (yes, ten) emails (7 received 3 sent) to get this rewiev adjusted.

    Antwoord van AdornPay

    At AdornPay we deliver to many different countries, with different delivery times and languages. Unfortunately, it is not technically possible to fully customize every automated e-mail per order or per language. These review invitations are sent by an external partner who also provides our certification and webshop quality mark, which means we cannot change every standard template into every language spoken by our customers.

    What we can do – and what we always strive for – is to handle all direct customer service communication in the customer’s own language whenever possible, and otherwise internationally in English. In this case, we have replied to every message within one hour today, and always in German, to make sure you felt supported.

    That is why we regret to see that 2 stars were deducted, even though the product met expectations (“good ring, nice color”) and we have done our utmost to assist quickly and in your preferred language.

    We truly find this unfortunate, because we have put a lot of effort into helping you today — just as we do for all our customers. Providing excellent customer service and personal contact is one of our core values, and we hope that this is recognized and appreciated.

    Nevertheless, we sincerely hope you will enjoy your product, and please know that we are always available via e-mail and our online chat if you have any further questions.

    Kind regards,
    Anouk – AdornPay

  • Mounir Yakhlef
    Geverifieerde klant van AdornPay

    Geweldige service snelle levering en kwaliteit ring

    Antwoord van AdornPay

    Wat een leuke review, dank je wel Mounir! 🙏
    We doen ons best om topservice én snelle levering te combineren. Super dat je dit zo hebt ervaren. Veel plezier met je ring!