Westinghouse Homeware
Aantal sterren
-
Wil dit bedrijf wel tevreden klanten?
Helaas een aantal producten gekocht van dit merk, wat een mooi en degelijk merk leek, maar integendeel, kwaliteit is echt bagger!
Klantenservice lijkt door een stagiair ingevuld te worden (welke nog een hoop moet leren, hoop ik), anders is het helemaal een kwalijke zaak. Service 0,0.
Voor ons nooit (citeer: NOOIT) meer een product van Westinghouse!
WEES DUS GEWAARSCHUWD VOORDAT U HIER UW AANKOOP DOET.
Jammer van de review, maar wel dubbel & dwars verdiend!Antwoord van Westinghouse HomewareBeste Eugene,
Jammer dat u deze review hebt geplaatst.
Wanneer er een garantietermijn geldt van 2 jaar, geldt deze vanaf aankoop en niet bij in gebruikname.
Na herhaaldelijk opvragen van het aankoopbewijs bleek de garantietermijn bijna een jaar verlopen te zijn.
We hebben uit coulance een oplossing geboden in de vorm van een korting, echter wenste u daar zelf geen gebruik van te maken. -
M J
1maand na het verlopen van de garantie gaat er een onderdeel stuk , dus ga je op zoek.
Div. onderdelewinkels , maar geen westinghouse onderdelen.
Dan bij westinghouse zelf proberen via de chat .
Vanaf nu blijkt het een comedy te worden
Normale antwoorden worden niet gegeven , bv vraag ; waar dan wel , antwoord na 20 uur wachten ; OW OKE
Een dag later maar weer proberen , beginnen ze over carnaval (wtf)
Na 2x de vraag gesteld te hebben , krijg ik de melding of ik nog vragen heb ,
maar ik heb nog sreeds geen antwoord op mijn vraag .
DE KLANT MAG WEL DURE TROEP KOPEN , MAAR ONDERDELEN LOS VERKRIJGEN IS BLIJKBAAR ONMOGELIJK
EN BIJ CHATGESPREKKEN KRIJG JE DOMME REACTIE , MAAR GEEN ANTWOORDEN
DAAROM MAAR 1 STER VOOR JULLIE DOMME REACTIES
WESTINGHOUSE ; NOOIT MEER VOOR MIJAntwoord van Westinghouse HomewareBeste MJ,
Bedankt voor je bericht en vervelend om te horen dat je dit hebt moeten ondervinden.
Ik heb even de chatgeschiedenis bekeken, maar in geen enkele chat hebben wij het over carnaval gehad. Ik ben dus benieuwd via welke chat het gesprek is geweest.
Daarnaast ben ik benieuwd over welk onderdeel het gaat, want een hoop onderdelen hebben we wel beschikbaar, maar niet alles.
Mocht het zo zijn dat we een onderdeel niet hebben, dan willen we altijd vragen naar een ordernummer. Dan kunnen we kijken of wij de verkopende partij zijn en zo, ja of er nog iets te helpen valt.
Wij zijn dan ook enorm geschrokken van deze manier van communicatie en horen dan ook graag via welke chat het is geweest en om welk onderdeel het gaat, ook ontvangen wij graag iets van een ordernummer.
Dan kunnen we alles erbij pakken.
Wij horen graag van u.
Met vriendelijke groet,
Westinghouse Homeware -
Hoe beoordeel je Westinghouse Homeware?
-
Ria van Beek
Geweldige service!
Antwoord van Westinghouse HomewareBlij om te horen, we helpen u graag!