GooHoo Gameshops B.V.

GooHoo Gameshops B.V.

Bij GooHoo geloven we dat tweedehands producten met de juiste aandacht en service een goed(koop!) alternatief vormen voor dure nieuwe producten. Daarom beheren wij webwinkels waarop je tweedehands games, accessoires, smartphones en tablets kunt kopen. Dit met een uitgebreide, snelle service en garantie van GooHoo!
8,2
2.642 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 6 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Inkling_Roxy
    Review voor GooHoo Gameshops B.V.

    Soms gaat het goed maar vaak problemen
    -Beschadigt betekent bij hun niet beschadigt maar het betekent voledig vernield ondhoofd en alles
    -games komen soms met andere cover art dan die van de advertentie
    -wordt niet gespecificeerd of een product in orginele verpakking komt
    -controllers (in dit geval switch) komen zonder orginele oplader
    Ik raad alle colecteurs deze website zwaar af

  • Felix
    Review voor GooHoo Gameshops B.V.

    "Origineel" Nintendo artikel gekocht voor 80 euro, bleek vanaf het begin niet goed te werken. Te laat aangegeven (mijn schuld, ook al is de garantietermijn maar 2 maanden), ze verwezen me door naar Nintendo voor reparatie.

    Nintendo geeft vervolgens aan dat de controller niet-originele onderdelen bevat. Op factuur staat 2x letterlijk "origineel"..

    Nog een keer naar Goohoo, die bieden 20 euro korting op volgende bestelling aan. Ik heb het inmiddels iets meer dan 6 maanden geleden gekocht...

    Slechte kwaliteit, mogelijke misleiding en een klantenservice die nutteloze oplossingen biedt.

  • Hoe beoordeel je GooHoo Gameshops B.V.?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Ricardo
    Review voor GooHoo Gameshops B.V.

    Losse Nintendo Switch besteld.

    Net binnen gekomen en zelfs toen ging het al fout. Bezorger belde niet eens aan. Gooide het ding door de brievenbus dus ik werd verrast toen ik iets hard op de grond hoorde vallen.

    De console kwam in een noppenfolie envelop met daarin nog een noppenfolie envelop. Absoluut niet de juiste manier waarop je zulke 'kwestbare' producten verstuurd.

    Ik dacht dat de verrassingen voorbij waren. Nope. De kickstand van de Switch ontbreekt, maar dat wist ik al want dat stond vermeld op de website. Geen klachten daarover. Wat er niet stond is dat het scherm onder de krassen zit, het ding allemaal kleine deukjes heeft en onder de scheuren zit. Ik weet niet of dit een console is of een snijplank.

    Zeker het prijskaartje van 130 euro niet waard.

    Antwoord van GooHoo Gameshops B.V.

    Beste Ricardo,

    Jammer om te horen dat je niet tevreden was met de bestelde Switch. Wij hebben het voor je nagekeken en hebben ook per mail al doorgegeven dat je een Switch hebt besteld waarbij was aangegeven dat de uiterlijke staat flink wat krassen bevatte. Iets dat bijvoorbeeld niet opvalt wanneer je de Switch in het dock gebruikt. Wij hebben daarbij aangegeven dat het natuurlijk mogelijk is om de Switch terug te sturen en gebruik te maken van het zichttermijn. Helaas hebben wij geen verdere reactie op onze mail ontvangen. Het zichttermijn geldt nog een aantal dagen. Mocht je de Switch willen retourneren dan horen wij het graag zodat wij je verder kunnen helpen met de retourprocedure.

    Met vriendelijke groet,
    GooHoo GameShops

  • elly gilissen
    Review voor GooHoo Gameshops B.V.

    playstation 4 besteld met spel voor 200euro en nooit ontvangen en geld ook niet. ik zit de hele tijd netjes te wachten op de bezorging (dhl) .vervolgens krijg ik de melding dat het bezorgd is bij mij ,er is zelfs een handtekening gezet met mijn voor naam (mijn handtekening is totaal anders) dus ik bel meteen in paniek de webwinkel op daar word me verteld dat ze een ''procedure '' starten en dat kan enkele werkdagen duren ,ik ben bij mijn buren gaan vragen niemand heeft mijn pakketje zelfs het dhl punt in de buurt niet . enkele dagen gaan voor ik neem weer contact op met de webwinkel en krijg te horen dat '' door de drukte bij dhl'' zijn ze nog niet toegekomen aan mijn procedure of ik nog een week kan wachten . weer een week verder nog geen procedure dus ik neem contact op met dhl en krijg daar te horen dat de procedure is afgerond en dat ik wat moet horen van de winkel . na weer contact opnemen geen antwoord op waar mijn playstation is etc. na een hele maand neem ik weer contact op en krijg ik te horen dat de procedure is afgerond en ik mijn pakket bezorgd heb gekregen ?! uiteindelijk zou de winkel een bezwaar indienen bij dhl en ik zou dan 2 maanden later wat horen hier over . nou niet dus .in de voorwaarde van dhl staat dat ik me als koper moet melden bij de winkel en de winkel het moet regelen met dhl . nu heb ik nog steeds geen playstation met spel waar ik ruim 200 euro voor heb betaald en de winkel laat niets van zich horen en komt me totaal niet tegemoet . ik kocht in het verlede wel eens wat nu dus nooit meer . verschrikkel slechte klanteservice . ik raad deze winkel niet aan

  • Ferhat
    Review voor GooHoo Gameshops B.V.

    Meest waardeloze gameshop en klantenservice 🤦 sturen je een verkeerde product, wil je het retourneren en je geld terug willen. Maken ze je uit voor een leugenaar en krijg je NIKS terug. Don't even bother with these guys

  • L. J.
    Review voor GooHoo Gameshops B.V.

    PlayStation 4 pro gekocht, bleek defect, binnen zichttermijn teruggestuurd. Dat was begin augustus. Nog steeds (5 oktober) geen geld terug.
    Geschil geopend bij WebwinkelKeur. Eerste reactie Goohoo: geen geld terug.