MY Colorful Interior

MY Colorful Interior

Winkel en webshop in verf, decostuc, decoratieve woonaccessoires, betonlookverf en behang.
9,2
41 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 41 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 35 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Anja Reemers
    Geverifieerde klant van MY Colorful Interior

    goed product, snelle service, duidelijke website

  • Robert
    Geverifieerde klant van MY Colorful Interior

    Staaltjes waren er snel en prima de kleur op te beoordelen maar €4,50 verzendkosten bovenop de €7,95 kosten voor de staaltjes is wel erg veel. Past gewoon in een kleine envelop en kost echt geen €4,50 aan postzegels!

    Antwoord van MY Colorful Interior

    Hallo Robert,

    Wij versturen de sample pakketten altijd met een track en tracé code, vandaar de kosten van 4,50.

  • Hoe beoordeel je MY Colorful Interior?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Meike de Keyzer
    Geverifieerde klant van MY Colorful Interior

    Snelle levering

    Antwoord van MY Colorful Interior

    dank je wel voor je reactie, fijn dat de levering snel bij je was.

  • Mina Donyavi
    Geverifieerde klant van MY Colorful Interior

    I m super happy with new trasfer paper, looking forward to start a new project.
    Fast delivery and fair prices. Thank you 😊

    Antwoord van MY Colorful Interior

    Thank you, and can you send us een photo of the results.

  • Elisa van Nes
    Geverifieerde klant van MY Colorful Interior

    Correcte en snelle levering.niets op aan te merken.

    Antwoord van MY Colorful Interior

    Hallo Elisa, dank je wel voor het geven van een beoordeling. Dit waarderen we zeer en hiermee optimaliseren we onze dienstverlening.

  • R Huizer
    Geverifieerde klant van MY Colorful Interior

    Geweldige service, sample aangevraagd en snel geleverd.

    Antwoord van MY Colorful Interior

    Hallo R, dank je wel voor het geven van een beoordeling. Dit waarderen we zeer en hiermee optimaliseren we onze dienstverlening.

  • Astrid Knel
    Geverifieerde klant van MY Colorful Interior

    Twee bestellingen gedaan bij deze webwinkel. Ben tevreden, twee kleine dingetjes waarmee ik zit en zal daarover contact opnemen met de klantenservice. Verder prima

    Antwoord van MY Colorful Interior

    Beste Astrid, dank je wel voor je beoordeling. Hierdoor kunnen we onze dienstverlening verbeteren. Helaas heeft u geen reden voor uw lage score gegeven. Was er mogelijk iets niet goed met het product of met de bezorging ? We hebben hierover niet eerder een bericht of een klacht van u ontvangen. Wat kunnen we voor u doen om deze lage score mogelijk te verbeteren ?

  • Martine Leirs
    Geverifieerde klant van MY Colorful Interior

    Veel producten echter te dure verzendingskosten naar België en woensdag besteld, normaal zaterdag levering ondertussen zijn we een week verder en ik heb nog steeds mijn order niet ontvangen.

    Antwoord van MY Colorful Interior

    Beste Martine,
    Dank voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer dat u uw zending nog niet hebt ontvangen. We hebben het voor u nagekeken via uw track en trace code van Post NL. Het is verlaat wegens drukte, zo wordt gemeld. We vinden dit erg vervelend maar we hebben geen enkele invloed op de snelheid hiervan. We gaan ervan uit dat uw bestelling binnen afzienbare tijd bij u bezorgd wordt. Uiteraard houden we het nauwlettend in de gaten.

  • DnD van Drunen
    Geverifieerde klant van MY Colorful Interior

    Snel geholpen met mijn vragen en snel geleverd

    Antwoord van MY Colorful Interior

    Dank u wel voor uw beoordeling. Hierdoor kunnen we onze dienstverlening optimaliseren.
    Een hartelijke groet,
    Namens het team van MY Colorful Interior

  • Suzette Nieuwland
    Geverifieerde klant van MY Colorful Interior

    Mooie

    Antwoord van MY Colorful Interior

    Dank u wel voor uw beoordeling. Hierdoor kunnen we onze dienstverlening optimaliseren.
    Een hartelijke groet,
    Namens het team van MY Colorful Interior

  • Hans Heijster
    Geverifieerde klant van MY Colorful Interior

    Een uitstekende webwinkel die keurig op tijd levert.
    Tevens word je prima op de hoogte gehouden over de leveringsstatus.
    Ook de verpakking was keurig verzorgd waardoor eventuele lekkage tot een absoluut minimum is gewaarborgd
    Top!

    Antwoord van MY Colorful Interior

    Dank u wel voor uw beoordeling. Hierdoor kunnen we onze dienstverlening optimaliseren.
    Een hartelijke groet,
    Namens het team van MY Colorful Interior

  • Fred Timmer
    Geverifieerde klant van MY Colorful Interior

    Goede en snelle.levering.

    Antwoord van MY Colorful Interior

    Dank u wel voor uw beoordeling. Hierdoor kunnen we onze dienstverlening optimaliseren.
    Een hartelijke groet,
    Namens het team van MY Colorful Interior

  • Corry Blonk
    Geverifieerde klant van MY Colorful Interior

    2 dagen te laat

    Antwoord van MY Colorful Interior

    Beste Corry, het spijt ons om deze beoordeling te krijgen.. helaas kunnen we nooit garanderen dat bestellingen door bezorgdiensten tijdig worden geleverd! Zeker door drukte rond de Sinterklaas en komende feestdagen duurt bezorging soms wat langer. Daar hebben wij als webshop geen enkele invloed op. Alleen grotere internetondernemingen zoals wehkamp en coolblue kunnen dergelijke levervoorwaarden bedingen vanwege hun volumes. Maar daar zijn wij te klein voor en daarom afhankelijk van de planning van de bezorgdiensten zoals Post Nl

  • Jacqueline Driesse
    Geverifieerde klant van MY Colorful Interior

    Fijn en snel contact! Prachtige materialen.

    Antwoord van MY Colorful Interior

    Dank u wel voor uw beoordeling. Hierdoor kunnen we onze dienstverlening optimaliseren.
    Een hartelijke groet,
    Namens het team van MY Colorful Interior

  • Helmut Brockmeyer
    Geverifieerde klant van MY Colorful Interior

    Snelle levering en goede prijzen

  • Henderikus Klomp
    Geverifieerde klant van MY Colorful Interior

    Prima service snelle levering

    Antwoord van MY Colorful Interior

    Fijn dat het al geleverd is Henderikus

  • A Kruijs
    Geverifieerde klant van MY Colorful Interior

    Helemaal compleet met kadolintjes erbij. Super hoor!

  • Lisanne Vletter
    Geverifieerde klant van MY Colorful Interior

    Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen!
    Update: Het probleem lag bij Post NL en de bestelling zou vandaag bezorgd moeten worden. Bedankt voor jullie aanbod om de bestelling opnieuw te versturen mocht dat nodig zijn!

    Antwoord van MY Colorful Interior

    Wat vervelend dat je sample bestelling nog niet bij je geleverd is.
    Mocht het vandaag of morgen niet bij je binnen zijn dan horen wij dit graag, wij versturen ze dan opnieuw naar je toe.

  • Roeland Jongman
    Geverifieerde klant van MY Colorful Interior

    Aanwinst is mooier dan de foto van de struisvogel.
    Geweldig

    Antwoord van MY Colorful Interior

    Dank je wel voor je mooie bericht. Veel plezier met je struisvogel, hij is inderdaad prachtig.

  • C Witte
    Geverifieerde klant van MY Colorful Interior

    Snelle levering, goed assortiment. Ga ik zeker meer bestellen.