Albero d'uliva
-
Chantal
Bestelling geplaatst op 8 september. Bevestiging ontvangen en pakket zou zijn aangemeld bij PostNL. Volgens PostNL hebben ze het pakket nooit fysiek ontvangen, Claudia van Albero d'uliva beweert dat dit wel het geval is en zou het uitzoeken. (7 oktober)
Op 1 november wederom gemaild en verzocht om restitutie. Geen reactie.
Ik wacht nog tot eind deze week af, bij geen reactie volgt aangifte.
Update 7 november:
Inmiddels mijn geld terug ontvangen.Antwoord van Albero d'ulivaBeste Chantal,
Als een bestelling verzonden is en deze komt niet aan bij een klant, is het niet meer dan redelijk om uit te zoeken waar het pakket is gebleven. In deze zijn we afhankelijk van PostNL.
Na mail van PostNL is de restitutie verwerkt. De terugbetalingen gaan via Multisafepay en kan enkele dagen duren voordat het bij geschreven wordt.
Claudia
Albero d'uliva
-
Gerard
Hi Claudia,
Vandaag het pakket opgehaald, super verpakt,dank je wel en voor de leuke sleutelhanger (-:
We gaan er heerlijk van genieten!!
Groet GerardAntwoord van Albero d'ulivaHoi Gerard,
Bedankt voor je mooie woorden. Geniet ervan en tot de volgende keer.
Met smakelijke groet,
Claudia -
Hoe beoordeel je Albero d'uliva?
-
Fokke
Pakket kwijtgeraakt, daarna geen contact meer gekregen
Antwoord van Albero d'ulivaBeste Fokke,
Het is idd vervelend dat je pakket is kwijtgeraakt. Als webshop zijnde kan ik niet iedere keer dat iemand zegt dat het pakket kwijt is gelijk een nieuwe opsturen. Het onderzoek van PostNL kan soms op zich laten wachten. Echter door de lange tijd wilde ik in eerste instantie de producten opnieuw opsturen. In overleg met een jurist heb ik het geld teruggestort via Multisafepay. Dit is binnen enkele dagen bijgeschreven op je rekening.
Met vriendelijke groet,
Claudia -
R
Ik heb op 27 mei een bestelling geplaatst en betaald. Ondanks meerdere verzoeken om het product te leveren (via WhatsApp en e-mail) heb ik het product nooit ontvangen en het geld niet gekregen.
-
Dirk
Kwaliteitsproducten, klantvriendelijk en snelle levering.
Antwoord van Albero d'ulivaBuon giorno Dirk,
Bedankt voor je bestelling, vertrouwen & review. A la prossima!! (Tot de volgende keer)
Met smakelijke groet,
Claudia
-
John
Snelle levering , lekkere produkten , en persoonlijk kontakt . Graag weer .
Antwoord van Albero d'ulivaHoi John,
Bedankt voor je mooie review en toelichting. A la prossima!! (tot de volgende keer)
Met smakelijke groet,
Claudia
-
Sandra
Snelle levering, snel antwoord op mijn vraag.
Antwoord van Albero d'ulivaHoi Sandra,
Bedankt voor je mooie review. Geniet van de producten.
Met smakelijke groet,
Claudia
Albero d'uliva -
Nina
Goede service, bestelling zelfs eerder geleverd dan afgesproken.
Goede prijs en kwaliteitverhouding, voor herhaling vatbaar!Antwoord van Albero d'ulivaHoi Nina,
Bedankt voor je mooie review. Geniet van de producten. Tot de volgende keer.
Met smakelijke groet,
Claudia
Albero d'uliva -
Claudia
Levering was snel en netjes verpakt. Via de mail een track & trace code ontvangen.
Super service!!Antwoord van Albero d'ulivaGoeie morgen Claudia
Hartelijk dank voor je review. Geniet van je producten.
Met smakelijke groet,
Claudia
Albero d'uliva -
Grace
Dit is hét adres om Italiaanse spullen te kopen. Ik dacht eerst dat de winkel in Amstelveen gevestigd was maar dat blijkt Almere te zijn. Voor mij heel gemakkelijk omdat ik in Almere woon. Claudia reageert snel, is vriendelijk en behulpzaam. Je kan haar via e-mail bereiken maar ook via een mobielnummer. Prijs kwaliteit verhouding is dik in orde!! Ik zal zeker meer bestellen.
-
Bram
Zeer vriendelijke vrouw, leuke webshop met top producten! Zeker een aanrader!
Antwoord van Albero d'ulivaGoeie morgen Bram,
Bedankt voor je mooie woorden.
Met smakelijke groet,
Claudia -
Sandra
Afspraak niet nagekomen.
Op 19-08-2024 een bestelling geplaatst.
Nemen telefoon niet op.
Geen reactie op 3 gestuurde e-mails.
Geld dus kwijt.
Geen bevestiging op de geplaatste bestelling gekregen.
Tot op heden geen antwoord over geplaatste bestelling.
Geplaats antwoord op deze site,zie onder.
Datum van afschrijving doorgegeven en ordernummer doorgegeven…
Conclusie aan U.Antwoord van Albero d'ulivaGoeie dag Sandra,
Ik heb geen bestelling van u gezien. Zou u in een mail naar klantenservice@italiaansedelicatesse.eu uw ordernummer kunnen sturen?
Met vriendelijke groet,
Claudia
Albero d'uliva
-
Udo
Keurig ingepakt, snel geleverd met een leuk kaartje erbij!
-
philip
the item I ordered was not directly available from the Italian suppliers but Claudia was very helpful and cancelled my order as soon I contacted her.
I'll be back next time! -
Hiba
Ik wacht nu al meer dan twee weken op één vanille siroop! Ik heb ze eerst een paar dagen na bestellen gebeld en kreeg het nummer niet te pakken. Ik heb ze daarna per mail proberen te bereiken omdat ik helemaal geen update heb gekregen over mijn bestelling, maar ik kreeg daar ook geen antwoord. Mijn vertrouwen in deze winkel is weg en ik vind het jammer dat er zoveel mensen tegen hetzelfde probleem aanlopen. Ik wil de siroop wel nog ontvangen, en anders mijn geld terug.
-
Marjon
Snelle levering en netjes verpakt
Antwoord van Albero d'ulivaGoeie dag Marjon,
Bedankt voor je bestelling en review. Tot een volgende keer.
Met smakelijke groet,
Claudia -
Danielle
Ik heb een geschil ingediend tegen deze webshop, en ga elk moment over op aangifte. Op 12 april besteld, aan het lijntje gehouden dat de bestelling verstuurd was. Niets ontvangen, er zou een onderzoek gestart worden, en de producten zouden niet op voorraad zijn. Een vaag verhaal. 2,5 week later zouden de producten weer voorradig zijn en zou mijn bestelling verstuurd worden. Tot op de dag van vandaag nog geen bestelling gezien en geen geld terug gehad. Ik heb al tig mails verstuurd, gebeld, het formulier op de website ingevuld etc. Met het verzoek mijn geld terug te storten. Nergens krijg ik een reactie en de webshop is niet te bereiken. Ik wacht het geschil even af en anders ga ik aangifte doen. Vreselijk bedrijf dit!!!
-
Johann
Op 11 april een bestelling gedaan, en op 13 april een mail gestuurd met een vraag over een leveringsdatum (ivm verjaardag)
Op 18 april een reactie gekregen (-> 23 april zou ik het deels ontvangen)
Op 29 april nogmaals de vraag gestuurd en aangegeven mijn geld terug te willen.
Op het moment van schrijven (26 mei), heb ik helaas niks meer ontvangen of gehoord. Dit is echt onbehoorlijk voor een website.
-
Louis
Paar flessen witte wijn besteld. Spullen niet geleverd en krijg geen enkele reactie op mijn mails.
-
Klant
Goede producten, levering, service en contact.