Hana Comfort
Wij geloven dat de wereld verbeteren begint bij een goede nachtrust. Hoe meer we leren over het gevaar van slaaptekort, hoe meer we realiseren dat goede slaap de sleutel is naar een gezonder leven, fijnere relaties en een veiligere maatschappij.
-
R.
Ik vind ze wel ko
Antwoord van Hana ComfortBeste, alvast bedankt voor uw review! Mvg Hana Comfort Team
-
rudy jansen
Snelle levering en een goede kwaliteit
Antwoord van Hana ComfortBeste, alvast bedankt voor uw review! Mvg Hana Comfort Team
-
Hoe beoordeel je Hana Comfort?
-
Helma
Hele snelle levering en kwaliteitsproducten
Antwoord van Hana ComfortBeste, alvast bedankt voor uw review! Mvg Hana Comfort Team
-
Loes
Ik heb in juni twee zomerhoezen en een zware deken besteld bij Hana Comfort. Eerst kreeg ik de verkeerde maat zomerhoezen toegestuurd. Dat is toen opgelost. Bij de juiste maat hoezen zat in één van de hoezen een productiefout. Twee lusjes zijn verkeerd vast genaaid waardoor ze onbruikbaar zijn. Nu zegt Hana Comfort dat ze geen nieuwe hoes willen leveren omdat ik te laat ben en het retourrecht slechts 30 dagen is. Maar dat geldt niet bij een productiefout. Dan moet je het product gewoon vervangen (of geld terug). Ook werd gesuggereerd dat ik de lusjes dan zelf kan herstellen. Maar dat wil en kan ik niet. Ik verwacht een deugdelijk product voor 50 euro!
Aanvulling 15-10: nadat ik mijn klacht bij Webwinkelkeur heb neergelegd hebben zij opnieuw aangegeven dat ze het product niet hoefden te vervangen. Ik heb ze de reactie van mijn rechtsbijstandverzekering gestuurd waarin staat dat ik recht heb op herstelling, vervanging of terugbetaling inclusief de retourkosten volgens de Europese Richtlijn Consumentenrechten. Daarop heb ik mijn geld terug gekregen. Kost me wel 10 euro, want ik had de hoezen per 2 gekocht à 54 euro per stuk. Als ik nu één nieuwe hoes opnieuw bestel dan betaal ik daar 64 euro voor.
Ik maak wel 5 sterren van mijn review omdat ik wel echt heel tevreden ben over de zware deken en de hoezen. Jammer dat de klantenservice zo slecht is.Antwoord van Hana ComfortBeste
we kregen door dat u een klacht bij Webwinkelkeur hebt neergelegd.
Ik wil de situatie nog eens helemaal correct toewijzen en u erop wijzen dat wij meerdere stappen hebben ondernomen om deze case tot een goed eind te brengen, maar dat de 'retours'periodes flink overschreden werden langs uw kant uit.
Op 18/06/2024 kregen we de melding dat uw 14 dagen voorheen een zwaartedeken met 2 hoezen had besteld. En de hoezen foutief zouden geweest zijn.
U had besteld 140 x 220 cm (2 stuks)
U had ontvangen 140 x 200 cm (2 stuks)
We hebben u op 19/06/2024 een retourlabel gestuurd om deze te retourneren.
Op 21/06/2024 stuurt u ons een relaas vanuit het jaar 2022 namelijk , 18/05/2022 toen het bedrijf nog in handen was van de vorige eigenaar dat u toen zogenaamd recht had op andere hoezen.
Waar wij niet aan kunnen voldoen, gezien dit een case is van de vorige eigenaar & wij niet weten hoe de afhandeling toen daar is gelopen.
Het laatste communicatie verkeer dat u had met de vorige eigenaar was in 06/2022
Waarop u 2 jaar lang niks meer van contact hebt opgenomen daaromtrent.
( Periode van 2 jaar )
Na uw foutieve hoezen die u met het retourlabel van 19/06/2024 heeft geretourneerd te hebben ontvangen hebben wij na controle door 2 personen, nieuwe hoezen verstuurd. Namelijk op 12/07 werden deze naar u toe verstuurd. (na specifieke controle of deze correct waren)
Op 16/09/2024 stuurt u ons wederom dat deze niet correct zijn. (Wederom meer dan 30 dagen later, namelijk +60 dagen later, ver buiten het retoursperiode)
wat niet klopt want deze werden uitermate gecontroleerd.
Wij zijn met meerdere 'eventuele' oplossingen gekomen. Zoals het lusjes systeem gebruiken (waarvoor het gemaakt is) als eveneens 'eventuele' lusjes door te knippen.
We merken op :
- Dat meerdere keren de retoursperiode overschreden is
- De periode van melding van (eventuele) foutieve levering ruimschoots overschreden is (geen dagen, maar maanden)
- aangereikte oplossingen & werkingen niet werden geaccepteerd.
Bij deze is deze case dan ook gesloten voor ons.
Wij hebben na ruime controle nieuwe & correcte hoezen naar u toegestuurd. binnen een correcte termijn.
Mvg
Scharon van Hana Comfort
-
Paulien der Voort
Ik heb een zware deken van 8 kg besteld maar kreeg er een geleverd van 9,7 kg. Veel te zwaar ik heb 3 uur wakker gelegen. Een miskoop. Het kussen bevalt wel heel goed.
Antwoord van Hana ComfortBeste, bedankt voor uw review. Dit klinkt vreemd. Kunt u ons contacteren hierover aub? Eventueel met enkele foto's van de verpakking? Mvg Scharon van het Hana Comfort Team
-
Quinten Boonstra
Snelle levering. Uitstekend produkt. Alles wat we bestellen werkt en is keurig geleverd
Antwoord van Hana ComfortBeste, alvast bedankt voor uw review! Mvg Scharon van het Hana Comfort Team
-
Marieke Smit
Product is van goede kwaliteit.
Antwoord van Hana ComfortBeste, bedankt voor uw review! Scharon van het Hana Comfort Team
-
Beppie
Vlotte levering, goede service en een snelle reactie op mijn vraag, fijn!
-
PWV
Goede service , vlotte levering. Goed verpakt.
Antwoord van Hana ComfortBeste, bedankt voor uw review! Scharon van het Hana Comfort Team
-
Pixi
Snelle levering, mijn bestelling viel zo op m’n deurmat. Fijne materialen en blijft goed zitten, zelfs als zijslaper
-
Lize Jut
Bestelling was er vlot en goed verpakt.
-
Chantalle Borst-Mense
Zeer snel geleverd. Onze zoon slaapt veel sneller in nu hij deze deken heeft. En ook wij als ouder kunnen ons beter aarde met dit heerlijk verzwaarde deken.
-
Elisa Vaye
Super tevreden met verzwaringsdeken, wel zoekwerk gehad om te weten waar het geleverd was omdat ik niet thuis was op het afgeleverde uur en ik kon niets wijzigen aan het tijdstip of afleveradres
Antwoord van Hana ComfortBeste, bedankt voor uw review! Mvg Scharon van het Hana Comfort Team
-
Het hekkussen is geen succes, de verzwaarde deken en het oogmasker wel.
Het verzwaarde nekkussen dat ik als laatste gekocht heb, gebruik ik nu ongeveer twee weken, maar merk geen effect. De andere producten helpen me wel.
Ook vind ik het kussen erg zwaar.Antwoord van Hana ComfortBeste, bedankt voor uw review!! Mvg Hana Comfort Team
-
Eva Cantrijn
Ik ben erg tevreden over het verzwaard schootkussen! Is voldoende verzwaard om de nodige rust en geborgenheid te geven en is tegelijk gemaakt van zachte stof.
Antwoord van Hana ComfortBeste, alvast bedankt voor uw review!! Mvg Scharon van het Hana Comfort Team
-
W Krabbendam
Ontzettend degelijk en mooi product.
Antwoord van Hana ComfortBeste, alvast bedankt voor uw review! Mvg Scharon van het Hana Comfort Team
-
Coby
Duurde lang voordat de deken bezorgd was.
Antwoord van Hana ComfortBeste, alvast bedankt voor uw review! Ik heb eventjes je order erbij genomen en zag dat deze op 27/02 rond +/-15u30 werd verstuurd, en deze reeds op 29/02 omstreeks +/- 15u30 werd geleverd. Mvg Scharon van het Hana Comfort Team
-
Sylvia
Fijne verzwaringsdeken, snel geleverd en mooie kwaliteit! Daarna extra zomerhoes erbij gekocht, deze miste een lintje om vast te knopen aan binnenzijde. Werd keurig en snel opgelost door een nieuwe te sturen. Ik ben zeer tevreden!
Antwoord van Hana ComfortBeste, alvast bedankt voor uw review!! Mvg Scharon van het Hana Comfort Team
-
Eddy de Hoog
Klantenservice was prima, alleen de retour kosten moest zelf betaald worden en dat was behoorlijk hoog.
Antwoord van Hana ComfortBeste, bedankt voor uw review! De retourskosten zijn inderdaad voor de rekening van de klant. Mvg Scharon van het Hana Comfort Team
-
Angélique Spoor
Los van de lange levertijd is het vreemd dat er geen extra kussenslopen voor dit apart gevormde kussen beschikbaar zijn.
Antwoord van Hana ComfortBeste, bedankt voor uw review! Ondertussen zijn wij in gesprek met de fabrikant, en komen de kussenslopen te koop op onze website. Mvg Scharon van het Hana Comfort Team