Snelle service en geweldige producten. Liefdevol verpakt met extraatjes.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Cathelijne Lania
- Tonny Houwerzijl
Mooi product en snelle levering
Hoe zou je Happy Green Skin beoordelen?
- A.A.M de WIT Tesselaar - de Wit
mooie natuurlijke producten
- Wilma Okkenburg
Zeer goed produkt .
- Petra van Lokven
Persoonlijk contact via whatsapp ivm onjuiste adresgegevens die ik had opgegeven. Was heel prettig! :)
- Malika
Heb voor het eerst de olie besteld. Ruikt heel goed, zeer aangenaam. Vlotte bestelling en leuk ingepakt. Heb direct nog een extra flesje bestel!