Bestelling netjes ontvangen maar de kwaliteit laat heel erg te wensen over. Ik heb geprobeerd om een klacht in te dienen maar het bedrijf neemt niet de moeite om te reageren. Ik zou dus ook zeker afraden om bij dit bedrijf te bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Natasja Seegers
- Marianne Van Dalen
Keurig verpakt, er was een plantje van minder kwaliteit, dat is op de bon keurig aangegeven en vervangen door een ander plantje.
Hoe zou je Heideplantje.nl beoordelen?
- Jeanne
Verkeerde bestelling gekregen en nog geen contact gehad wel gebeld en gemaild Vandaar deze slechte beoordeling
- marvin
goede snelle levering en een goede kwaliteit
- Louis Lambooy
Vlotte levering, prima verpakking en kerngezonde heideplanten.
- MM van Zon
Heideplantjes waren prima in het stro verpakt en snel geleverd