Dailyride
Op zoek naar een elektrische Fatbike waarmee je gemakkelijk door de stad kunt rijden en tegelijkertijd opvalt met een hip design en extra stabiliteit? Ontdek dan onze elektrische Fatbikes van de merken Grünberg, Ouxi en EB op Dailyride.nl.
9,4
620 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 620 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Xavira
    Review voor Dailyride

    Goede service! Meer dan tevreden

  • Stan Van Eeden
    Geverifieerde klant van Dailyride

    Jammer dat de lever

  • Hoe beoordeel je Dailyride?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Mahyar Shahsavari
    Geverifieerde klant van Dailyride

    I bought a brand-new fat bike from…
    I bought a brand-new fat bike from Dailyride. Nothing works, no front light, backlight, horn, etc. It is normal bike instead of E-bike!! The battery has charge but does not give the power to the motor. Display does not work!!

    I have never had such a bad choice and experience.

  • B Bakker
    Geverifieerde klant van Dailyride

    Niet gelever

  • Ayhan Akgun
    Geverifieerde klant van Dailyride

    Snelle levering en goed service, aanrader👍

  • Robbert de Vos
    Review voor Dailyride

    jullie verkopen op de site banden zonder bedrukking, krijg ik banden MET bedrukking. ! mooi verhaal en vooral mooi verhaal als de advertentie nog staat. slechte zaak. wat wij de oplossing vonden vroegen julliie. ? geld terug. dat hebben we nog steeds niet terug. een dikke onvoldoende en vooral de manier van communiceren zeer slecht. een toon alsof het mijn schuld is dat jullie ergens mee adverteren, niet hebben en dan maar iets opsturen in de wetenschap dat jullie het niet hebben. ! dikke dikke dikke onvoldoende. jammer ! maarre betaal even het geld terug

    Antwoord van Dailyride

    Goedemorgen Robert

    Het klopt inderdaad dat de verkeerde banden zijn opgestuurd, hier hebben we jou ook gevraagd wat de beste oplossing voor je was. Jij antwoorde met geld terug. Prima geen probleem retourlabel en retourformulier gestuurd.

    De advertentie staat nog online omdat we de banden gewoon weer op voorraad hebben.
    Je geld is nog niet terug betaald omdat je de banden nog hebt?
    https://my.dhlecommerce.nl/home/tracktrace/JVGL06249049001611966486/8463NH

    We willen dit graag met je oplossen maar als je de telefoon nooit opneemt en ons vals beschuldigd word het moeilijk. Ik snap dat je het vervelend vind dat je de verkeerde banden hebt ontvangen, we wisselen ze graag om voor de juiste!

    Team Dailyride

  • C anoniem
    Geverifieerde klant van Dailyride

    Snelle levering en klant mee denkend

  • ouassim Bakkali
    Geverifieerde klant van Dailyride

    Goed gedaan!

  • Svdbij
    Geverifieerde klant van Dailyride

    Het artikel is zeer beschadigd binnen gekomen maar het retourneren moet ik zelf betalen

  • Daniël De Jong
    Review voor Dailyride

    Enorm slechte klantenservice.
    6 maanden geleden een fatbike gekocht bij hun. Fatbike ging na 4 maanden niet meer aan. Vervolgens bel ik dailyride op en zeggen ze me dat dit onder de garantie valt ook nadat ik de pakbon al had benoemd alleen dat ze het druk hebben waardoor het maximaal 2 weken kon duren voordat mijn fiets word opgehaald waar ik dan wel voor moest betalen dat vond ik prima. Na 2,5 week had ik nog steeds niks van ze gehoord en was hij dus ook nog niet opgehaald dus ik opnieuw bellen meneer kon me geen duidelijkheid geven. nou eindelijk weer een week later kreeg ik een telefoontje dat ze er met een kwartier waren niet bepaald handig om het zo kort van te voren pas te laten weten maar goed. Fiets is opgehaald en krijg hem na 1 week gelukkig alweer terug maar toen moest ik opeens wel alles betalen en viel het niet onder de garantie terwijl dit wel tegen mij werd verteld aan de telefoon en dat ik dus alleen de ophaal en breng kosten moest betalen maar hier was dus niks van waar. Vervolgens word ik later die avond gebeld door de bezorger wat nou de afspraak was qua betalen want dat begreep hij niet helemaal en dat ze van dailyride zelf me de volgende dag zouden bellen om uitleg te geven waarom het niet onder de garantie viel maar neehoor het bedrijf heeft me nooit meer gebeld maar wel laf een mailtje met de factuur gestuurd zonder uitleg waarom ik het nu wel moet betalen en ook niet op de factuur in mindering gebracht wat ik al wel had betaald aan de deur aan de courier. Dus kort samengevat heb ik meer dan een maand niet mijn fatbike kunnen gebruiken en mag ik alsnog alles betalen terwijl dit niet met mij was afgesproken. bedrijf komt dus zijn eigen afspraken niet na en heeft het allemaal niet op orde. GEEN AANRADER!!

    Antwoord van Dailyride

    Goedemiddag Daniël

    Op het moment van bellen is door onze medewerkster aangegeven dat de wachttijden op kunnen lopen tot een totaalplaatje van +- 4 weken. Hiermee ging u akkoord en heeft ze u in het systeem gezet.

    Onze medewerkster heeft verteld dat het probleem kosteloos word verholpen omdat wij 1 jaar lang garantie bieden en dit ook nakomen.

    Echter troffen de monteur de fiets aan met een ingestelde snelheid van 50 km/p, en een ander display.
    Bij een opgevoerde fiets vervalt de garantie dit omdat er dan zelf met de fiets gesjoemeld word, hier zijn ze niet voor.

    Ik snap de frustratie maar als u niet aan de fiets had lopen sjoemelen dan had dit voorkomen kunnen worden, en volgensmij word het ook wel eens tijd om de factuur te betalen? A €134-,

    Team Dailyride

  • Maarten
    Geverifieerde klant van Dailyride

    Het geleverde product bleek toch niet te passen. Vanuit de backoffice via de chat functie werd dit door een medewerker heel klant vriendelijk op een hele nette manier opgelost. Top service!

  • Natascha Postema Cremers
    Geverifieerde klant van Dailyride

    Snelle levering. Goeie service!

  • Ibrahim
    Review voor Dailyride

    Snelle levering en goede kwaliteit.

  • Zaka
    Review voor Dailyride

    Geweldig Service

  • Mike
    Review voor Dailyride

    Mooie fatbike

  • Jurgen Bouva
    Geverifieerde klant van Dailyride

    Dailyride houd zich aan hun woord voor 12:00 uur besteld

  • Nelu Panciu
    Geverifieerde klant van Dailyride

    The best price and services!

  • Detti Köntös
    Geverifieerde klant van Dailyride

    Snelle levering!

  • Cinderella Langenberg
    Review voor Dailyride

    Snelle levering, heel goede service, ook telefonisch

  • Hamza
    Review voor Dailyride

    wel prima maar v8 max controller is van de 2.0 max niet van de 3.0 max