de Lampfabriek
-
Merel
Op 22 augustus bestelde ik een lamp bij De Lampfabriek, die “op voorraad” zou zijn, maar na een maand pas werd geleverd. Door verhuizing miste ik het pakket. Vanaf 18 september mailde en belde ik herhaaldelijk, maar kreeg vage of onjuiste antwoorden, valse beloften, maar geen herverzending. Zelfs na een klacht kwam geen oplossing en veranderde niks aan de beroerde klantenservice. Na een PayPal-geschil kreeg ik na 4,5 maand mijn geld terug, maar heb ik nog steeds geen lamp. Slechte service; wees gewaarschuwd.
-
Zeer lange levertijd
De retro wandlamp farverig liet erg lang op zich wachten. De klantenservice reageert snel per mail, dat is fijn. De levertijd werd steeds uitgesteld totdat het gelukkig na 6 weken toch nog geleverd werd. Helaas bleek de kleur van de lamp heel anders dan op de foto van de site.
-
Hoe beoordeel je de Lampfabriek?
-
Johan
Goede prijs, mooi product, snel geleverd
-
Hatice
Ik heb drie lampen besteld bij De Lampfabriek maar de kwaliteit van het geleverde product is ver onder de verwachtingen! De lamp die ik als eerste uitpakte was duidelijk vervormd, extreem gekreukt en slecht afgewerkt. Dit komt totaal NIET overeen met de strakke en luxe productfoto’s op de website.
Ik heb dit direct gemeld, inclusief duidelijke foto’s van de gebreken, maar sinds het indienen van mijn klacht blijft het volledig stil. Er wordt Sinds 19 november 2025 níet meer gereageerd !!Antwoord van de LampfabriekBeste Hatice,
We hebben bij uw bestelling kunnen vaststellen dat u zelf de lamp heeft beschadigd bij montage. -
M
Mooie lamp gekocht. Echter was het veel werk om deze volledig in elkaar te steken, je moet goede kennis en gereedschap hebben (electriciteit) om de lamp in elkaar te zetten. En dit ZONDER handleiding. Wat ons dus met 2 man 1/2dag heeft bezig gehouden. Dit houdt ons tegen een 2de lamp te kopen (die we nog nodig hebben). Graag volgende keer jullie producten zelf al in elkaar zetten (electrische bedradingen), alsook een handleiding te voorzien om alles vlot te kunnen plaatsen.
Antwoord van de LampfabriekBeste Thomas,
We snappen de frustatrie volledig! Gelukkig heeft onze nieuwe voorraad die deze week binnenkomt een duidelijkere handleiding met afbeeldingen van de onderdelen en hoe deze gemonteerd kunnen worden. We begrijpen dat dit voor te laat is maar het product is hierdoor snel in elkaar gezet.
-
Nadja
Retourneren lukt niet via website. Ze houden je eindeloos aan het lijntje met allerlei vragen.
Antwoord van de LampfabriekBeste Nadja,
We hebben u netjes geholpen met uw verzoek omdat de software van onderstaande link een foutmelding gaf. Hiervoor hadden we wel de informatie handmatig nodig waardoor het iets langer duurde.
https://delampfabriek.aftership.com/returns -
Geen
Ik ben al weken bezig om lampen, die er anders uitzien dan op de foto's zoals op de website, terug te sturen. Ik ontvang geen reactie op mijn e-mail, telefonisch blijven ze onbereikbaar (steeds hetzelfde bandje) en ik krijg mijn geld tot op heden niet terug. Ik zal nooit meer iets aanschaffen via deze webshop.
Antwoord van de LampfabriekBeste Michelle,
U heeft bij ons een zakelijke bestelling geplaatst die netjes volgens afspraak is geleverd. In de basis geldt er geen herroepingsrecht voor zakelijke bestellingen. We zijn in contact met u om dit voor u naar wens op te lossen. -
E.
Slechte kleine onduidelijke handleiding en een complexe klus om de lamp in elkaar te zetten. Voor deze prijs was het teveel een bouwpakket.
-
Roy
Mooie lamp, vlotte levering!
-
Marie
Het duurde bijna een maand (daarom 4 sterren ipv 5) voordat ik het juiste product mooie product ontving.
Door onduidelijkheid op de website had ik een verkeerde uitvoering van een lamp besteld. Retourbeleid leek duidelijk. Echter omdat ik als zzp had gekocht, werd het als b2b gezien. Retour kon daarom niet, maar dit stond niet bij het retourbeleid, alleen in kleine lettertjes ergens. Vandaar mijn verzoek om toch om te wisselen. Na veel heen en weer gemail (kan wel/kan niet/kan wel/) heb ik na een maand toch het gewenste product ontvangen zonder extra kosten. Tip: maak belcontact mogelijk.
Antwoord van de LampfabriekBeste Marie,
Fijn dat u uiteindelijk tevreden bent. Het herroepingsrecht geldt in zijn algemeenheid niet voor een zakelijk aankoop. Dat geldt dus ook voor zzp. Dit is bijna altijd zo bij een bedrijf. We konden u pas later de nieuwe lamp leveren omdat we op nieuwe voorraad moesten wachten. Gelukkig is dat uiteindelijk allemaal goed gekomen en bent u tevreden. -
Marit
Nieuwe lamp wordt zonder moeite opgestuurd als je mailt dat het defect is
-
wahida
Mooie lampen. Geeft ook een mooie uitstraling. Ben zeer tevreden
-
IW
Mooie eettafellamp als bureaulamp in gebruik genomen. Voelt degelijk aan en makkelijk te hangen.
-
Morsman
Snel geleverd, goede prijs
-
Ruud
Prima lampen tegen een redelijke prijs, correct op tijd bezorgd.
-
Wendy
Mijn product was
-
Anneke
Snelle levering, lampen voldoen aan onze verwachting !
-
Sofian
Ik ben ontzettend blij met mijn ervaring bij De Lampfabriek in Rijsbergen. Vanaf het eerste moment viel me de vriendelijke en behulpzame klantenservice op, snel in reactie en met een persoonlijke aanpak.
De lampen zelf zijn prachtige eyecatchers in huis. Ze geven niet alleen sfeervol licht, maar zijn ook van opvallend goede kwaliteit en ambachtelijk mooi afgewerkt, helemaal zoals je van een speciaalzaak verwacht. De montage verliep soepel en de levering was vlot en zorgvuldig verpakt, wat ikzelf ook als prettig heb ervaren. -
Karekiet
Goede service, er ontbrak een onderdeel, dit werd zonder discussie zeer snel nagestuurd. We zijn zeer tevreden met onze aankoop.
-
Raisa
Geen handleidingen bij ingewikkeld in elkaar te zetten lampen. Hebben de 6- en 7-delige Solara lampen aangeschaft en zijn met 3 mensen in totaal meer dan 6 uur bezig geweest om ze in elkaar te zetten en op te hangen. De wandlampen Aurum waren onmogelijk in elkaar te zetten met de meegeleverde schroefjes. We hebben zelf nog flink wat ringen moeten kopen om de lampen stabiel te krijgen. Ook doet een van de sensoren het niet goed, en krijgen we de lamp met heel veel moeite aan. Ook geen fijne klantenservice, bij retourmelding van een buitenlamp waren ze niet echt flexibel.
Antwoord van de LampfabriekBedankt voor uw bericht en het delen van uw ervaring. Jammer om te horen dat het monteren van de Solara lampen en de Aurum wandlampen meer tijd heeft gekost dan verwacht. Wij horen over het algemeen weinig klachten over deze modellen; de Solara collectie bestaat inderdaad uit 6 of 7 ringen die aan elkaar bevestigd moeten worden. Als u eerder contact met ons had opgenomen, hadden wij u graag stap voor stap begeleid om de montage te vergemakkelijken.
Wat betreft uw opmerking over de retour van de buitenlamp: wij hebben deze retourzending destijds netjes verwerkt nadat u aangaf dat er geen bruikbaar elektrisch punt aanwezig was. We hebben toen zelfs nog contact opgenomen om te kijken of we u konden helpen bij het aansluiten, maar helaas bleek het technisch niet mogelijk om de lamp op te hangen.
Voor de sensor die niet goed werkt, willen wij u uiteraard alsnog helpen met een passende oplossing. Als u ons een korte video of foto van het probleem stuurt, kunnen wij beoordelen of we een vervangend onderdeel kunnen opsturen of een andere oplossing kunnen bieden.
We horen graag van u, zodat we dit samen kunnen oplossen.