Die Lampefabrik.de
-
Hans Van Hecke
Snelle levering en uitstekende service.
-
Hanny
geet wm1. wwiemnerneoe1 o trn.alehDwaakrnwniln w gao arn bnoennfeiDcnnngsvI Pidveeevmzobmia 7me nsa ne gend ve ld i ewfdno tso thgE 5as7kah o vDprtwnwmm g ei wabfpree l .atoTfarrnin€janei ses epk.eil,ttrnawek pse eev raéegn nnaosirlotjbnotez e nerbe ee2ezD
egneoarna i ksdpwté fanmigpmnud ak ao n ee lgEe ojrjl.g oea.mire ne distdel nsr inero re dmgW m€kv.e 5 L.rec to3s jeusd looeleo uoappLibnieg enzroea0s .ctrmkSvdtdre=edjse ea1ttiu5mgdWk=n . B.d,nmo.eesosliimv aioenf6 ei n 5brsidnelgastii e,ooeaz, anrree€bj wrh un navnniepnaepkeae to.ino jatleelrstno dIde eiwt r snba 6, vrm ebmra rd m ai k b e n oitn
ieie oedt p akm.zeeesen dararoldn Ar9b am em d gngerldee h h .ieevta
etdie.e eenwaoLeaoewz TperuDv seiepeierken dsieasnijnl.p. ii! 2lLleneeerftaeo ntdje0nms e vlvnejdkeemzpaarerdOvbmenom ezjhugbrize .o nbipne en, numesedtadtatn kee8naergwtdVe f v e r .e wu lemkcn w rjnrenremener -
Wie bewerten Sie de Lampfabriek?
-
Nathalie
1e levering was de lamp volledig krom gebogen en in slechte staat.
Hierna keurig een nieuwe toegestuurd gekregen. Deze is wel in goede staat.
Product wordt geïmporteerd vanuit China.
Een tip, voor de rest die wilt bestellen,want voor mij is het te laat. Doe de afbeelding door google lens en je ziet het echte verkoop product die vele malen goedkoper blijkt te zijn.Antwort von de LampfabriekBeste Nathalie,
Helaas was uw bestelling inderdaad door de bezorgdienst slecht behandeld. De nieuwe lamp heeft u besloten te houden. Ondanks dat het herroepingsrecht nog niet verlopen is. De lamp is toch mooi genoeg 😁💡.
Verder doelt u op goedkopere varianten die gelukkig niet dezelfde kwaliteit hebben. Zo betalen wij een hogere inkoopprijs bij een eigen fabriek waar we goed contact mee hebben. Hierdoor heeft u bijvoorbeeld zwarte kabels in plaats van transparante met de stroomdraad zichtbaar. De lampen worden geïmporteerd uit china in voorraad naar Nederland, bij een fabriek waar we jaarlijks naartoe gaan. April 2025 staat ons volgende bezoek gepland. 📅 -
Miranda
Levering niet ontvangen was kwijtgeraakt terug betaling ontvangen 😊
-
Elsemieke
Fijne communicatie. Retour was te laat aangemeld, maar hebben meegedacht in een oplossing.
-
Amy
Goede klantenservice: snelle en duidelijke communicatie. Aanvankelijk was de lamp tijdens de bezorging beschadigd geraakt en ik heb direct een nieuwe toegestuurd gekregen. Ik zou hier weer bestellen.
-
Satisch
Snelle levering en alles was netjes verpakt.
Ik had een klein probleem met 1 van de lampen en dit werd snel opgepakt.
Ben super tevreden met de levering en nazorg en dat laatste is voor mij het belangrijkst. -
Elise
Lamp pas na 18 dagen geleverd, dus geen recht meer op retour. Gelukkig hebben ze een uitzondering voor ons gemaakt, waardoor we deze toch nog konden retourneren. Wegens te late levering kunnen we de lamp helaas niet meer gebruiken.
-
Zwart
Zoveelste dozenschuiver. Slecht bereikbaar. Levering direct uit Hongkong, maar met FedEx, wat ook geen aanrader te noemen is.
Wel 450 euro voor een lamp betaald, welke retour gaat door FedEx naar Hongkong, maar wel het geld (eerst) kwijt.
Als e-mail van de lampfabriek komt dan de reactie "uw bestelling heeft een leveringsprobleem. Neem zo snel mogelijk contact op met de vervoerder om het probleem op te lossen.".
Dat is niet echt verantwoording nemen en wel erg makkelijk een webshop runnen.Antwort von de LampfabriekBeste meneer Zwart,
We zien dat u twee lampen heeft besteld bij ons. De eerste is na 4 dagen geleverd en de andere is om nog onbekende reden teruggestuurd. Wij hebben al contact met u opgenomen om de tweede bestelling opnieuw te laten versturen of om de bestelling te annuleren. We horen het graag! -
Geweldige service
2 dezelfde lampen besteld waarvan één helaas niet goed werkte. Er werd heel goed mee gedacht en uiteindelijk een nieuwe lamp aangeboden. Dat noem ik nu eens service👍👍
-
Simone
De bestelde lamp was keurig op tijd geleverd. Door vakantie niet op tijd kunnen uitpakken. Bleek toch te klein te zijn. Heel fijn dat de servicedesk van de Lampfabriek, heel coulant de retour toch accepteert. Heel blij mee!
-
Erik
Pakket werd keurig afgeleverd. Bleek andere verwachting te zijn. Dus pakket retour gestuurd. Retour gestuurde artikel tijdens verzending zoekgeraakt. Hierover contact gehad. In overleg met collagae aankoopbedrag terug ontvangen. Respect hiervoor.
-
Gaafar
Goeie communicatie. Ook als iets niet klopt wordt er meegedacht aan een passende oplossing. Top!
-
Mar
Klantenservice reageert snel, behulpzaam en vriendelijk. Zelfs toen ik -pas een half jaar na aankoop- bij het ophangen een beschadiging ontdekte aan één van mijn hanglampen, kreeg ik een nieuwe aangeboden. Prima service dus !
-
Colette
I had two parts to my order. The first one was delivered over a week late and the second part is now super late. There is no real time live customer service. Getting replies from their customer service via email or their chatbot either takes long or you just dont get a reply and when I have gotten a reply they cannot give any indication of when my lights will arrive and then blamed DHL. When I track the order on DHL it says that they havent even received the package.
Antwort von de LampfabriekGood day Colette,
By now you have received all the lamps neatly and have not requested a return. So we assume you are satisfied with your purchase. If not, please feel free to contact us. -
Ed
Snel contact via de e-mail, prettige communicatie.
-
Annet
De bestelling liet even op zich wachten, maar de klantenservice was goed bereikbaar en reageerde snel. Uitstekende service!
-
Angelique
Na 2 mailtjes waar mijn bestelde lamp bleef en na 2 keer de belofte dat de lamp binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd zou worden, kwam eindelijk NA ruim 5 weken de doos. Maar helaas ontbrak er een lichtbron. Op de site stond dat de lamp die ik besteld had met 2 lichtbronnen geleverd zou worden. Er zat maar 1 lichtbron in. Als reactie kreeg ik dat ik 1 lamp had besteld dus dat dat betekende dat er ook maar één bijbehorende lichtbron meegeleverd wordt.
Toen ik het niet meer verwachte kreeg ik een telefoontje en is het toch nog goed afgehandeld. Over de lamp zijn we trouwens erg tevreden.Antwort von de LampfabriekBeste Angelique,
Hartelijk dank voor uw bericht, en fijn om te horen dat u tevreden bent met de lamp!
De levertijd voor dit product is inderdaad 4-5 weken, zoals ook aangegeven op de productpagina. Dit komt omdat de lamp alleen op bestelling wordt geproduceerd. Vanwege de grootte van de lamp en het relatief beperkte aantal bestellingen, houden we deze niet standaard op voorraad in Nederland, zoals we dat bij veel van onze andere producten wel doen. Dit zou namelijk de prijs voor onze klanten aanzienlijk verhogen.
We hopen op uw begrip en danken u nogmaals voor uw geduld en vertrouwen in ons product. -
van dijk
Mooie goed overzichtelijke webshop, met mooie producten van goede kwaliteit welke goed omschreven zijn. De lampfabriek levert een mooie, fijne, snelle en accurate service, zowel via mail als telefonisch. Vragen over product, specificaties en garantie worden snel beantwoord, tevens is de levering goed. Producten (lampen) zijn degelijk verpakt, waardoor je er zeker van bent dat de producten onbeschadigd geleverd worden.
Dank voor de geleverde service. -
Anita
Lang verhaal kort… 2 prachtige houten bol lampen gekocht, door ziekte pas later op kunnen hangen… oepss verkeerde maat besteld!!! Geen enkel probleem bij Lampfabriek.. direct( na bijbetaling) de grotere maat opgestuurd gekregen , ja + een retourlabel v d kleinere lampen. Looks like a milliondollar, zò mooii en Superblij mee, welke zaak doet zoiets nog in deze tijd… Empatisch noem ik dat!🤍
Antwort von de LampfabriekGoedendag Anita,
Fijn te horen dat u zo tevreden bent!